abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:15:33 #101
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142748317
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef loecje het volgende:
jaja :P
dat dacht je de vorige keer vast ook ;)
:P volgende keer ff iemand met een auto ontvoeren ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:17:17 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142748358
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?

Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.

Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
billy schiet mij ook meteen te binnen. Ik heb een boekenkast van 80 cm. Kun je de loze ruimte niet met iets anders vullen? Kapstok ofzo ?
And eternity in an hour.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:18:31 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142748404

[ Bericht 100% gewijzigd door Erasmo op 26-07-2014 17:33:42 ]
pi_142755974
quote:

Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.

Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.
pi_142757250
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.
PAX in 30 breed?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:48:44 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_142757405
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

PAX in 30 breed?
PAX in 75 breed, maar daar heb je dan geen deur voor, want 1 deel van schuifdeursysteem :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_142759427
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  Vis een optie? zaterdag 26 juli 2014 @ 21:06:16 #108
70532 loveli
N
pi_142759658
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

PAX in 30 breed?
Diep.
crap in = crap out
pi_142759809
quote:

Zoeken met Kast en 50. Als je dan de cursor op het item houdt zie je gelijk de maten. Je moet trouwens een Nexus hebben
Jeroentje.
pi_142760234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
50 euro per kast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142760382
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik ben hetzelfde van plan. Het scheelt echt veel met sommige dingen.
Hoe is het bevallen? Nog tips? Had jij een Duits milieuvignet op je auto?
pi_142761345
Ik had geen vignet nodig. want je gaat Duisburg zelf niet in. het is er net voor.
Het was wel een beetje onhandig. Ik wist niet precies hoe het Ikea systeem werkte en mijn duits was niet voldoende. Dus miscommunicatie kostte me een hele toer door de Ikea en ongeveer een drie kwartier extra tijd.
Maar uiteindelijk is het goed gelukt. Paar dingen helaas niet op voorraad door leveringsproblemen van Veddinge deurtjes. Maar die ontbrekende dingen heb ik in Eindhoven opgehaald en de rest word thuisbezorgd.(via Eindhoven zonder extra kosten)

Onder andere deze kasten.
in Nederland
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/23609/
in Duitsland
http://www.ikea.com/de/de(...)ments/kitchen/23609/
pi_142762303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:02 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik had geen vignet nodig. want je gaat Duisburg zelf niet in. het is er net voor.
Het was wel een beetje onhandig. Ik wist niet precies hoe het Ikea systeem werkte en mijn duits was niet voldoende. Dus miscommunicatie kostte me een hele toer door de Ikea en ongeveer een drie kwartier extra tijd.
Ah top, ik wil ook naar Duisburg, dus als je geen vinnet nodig hebt dat scheelt weer geld en gedoe.
Het Duits zie ik ook wel een beetje tegenop, maar ik ken het IKEA systeem redelijk, dus dat is dan weer een voordeel en bij jou is het ook goedgekomen :)
Overigens moet ik in NL ook wel eens de hele IKEA opnieuw door omdat ik iets niet goed begrepen heb of vergeten ben... Dus wat dat betreft is er niks anders :+

Tip trouwens voor de mensen die willen weten wat een artikel in Duitsland kost, Als je gewoon op de Nederland Nederlandse site naar je product gaat, en de opties selecteert die je wilt
Dan kun je bovenaan in de URL van de browser het stukje "nl/nl" wijzigen naar "de/de" en dan kom je op precies hetzelfde artikel met opties in Duitsland uit.

Bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39920050/#/S59920049
Wordt: http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/S39920050/#/S59920049
pi_142762620
[quote]0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Ah top, ik wil ook naar Duisburg, dus als je geen vinnet nodig hebt dat scheelt weer geld en gedoe.
Het Duits zie ik ook wel een beetje tegenop, maar ik ken het IKEA systeem redelijk, dus dat is dan weer een voordeel en bij jou is het ook goedgekomen :)
Overigens moet ik in NL ook wel eens de hele IKEA opnieuw door omdat ik iets niet goed begrepen heb of vergeten ben... Dus wat dat betreft is er niks anders :+

Tip trouwens voor de mensen die willen weten wat een artikel in Duitsland kost, Als je gewoon op de Nederland Nederlandse site naar je product gaat, en de opties selecteert die je wilt
Dan kun je bovenaan in de URL van de browser het stukje "nl/nl" wijzigen naar "de/de" en dan kom je op precies hetzelfde artikel met opties in Duitsland uit.

Bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39920050/#/S59920049
Wordt: http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/S39920050/#/S59920049
[/quote]

Als je dan toch écht geld wilt besparen zou ik in beide keukenplanners dezelfde keuken plannen, de productlijsten uitprinten en per onderdeel een keuze maken of je deze in Nederland of in Duitsland gaat kopen.

(waarom wil dat stomme ding niet fatsoenlijk quoten? :?)
pi_142762656
Ikea rumpsteak in Duitsland is trouwens best aan te bevelen! Erg lekker en heel grappig dat je een oproepsysteempje meekrijgt wanneer het eten voor je klaar is.En ze zijn met een verbouwing bezig van de afslag naar de ikea toe. Dus moet je een afritje verderop eraf.
Ja de dame achter de balie had niet goed begrepen dat ik een order wilde plaatsen en ze verwees me naar verderop. Uiteindelijk na drie kwartier dwalen kwamen we bij dezelfde balie weer terug..
En waren we in 5 minuten geholpen.Het zelfhelp magazijn is ook megagroot. We konden alles eigenlijk zelf opladen. In Eindhoven word dat apart samengesteld.
pi_142765209
Even snel een berekening gemaakt met de pax planner.
Scheelt toch 77 euro voor mijn opstelling.
  zondag 27 juli 2014 @ 00:59:28 #117
335643 faptist
Maakt fouten
pi_142767393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
Even snel een berekening gemaakt met de pax planner.
Scheelt toch 77 euro voor mijn opstelling.
En benzinekosten erbij optellen? Scheelt het dan nog zoveel?

Bedankt voor de tips over m'n toekomstige gangkast trouwens.
Nexus ga ik eens naar kijken.
En anders wordt het gewoon een Billy. :)
pi_142768549
Vanaf mijn woonplaats is de heenreis 80 kilometer naar Duisburg. Ongeveer 50 kilometer naar Eindhoven.
En ik rij op lpg. Hij rijd ongeveer 1 op 7/8. En ik betaal ongeveer 70 cent per liter.
Dus het loont wel voor mij. Zeker als je het combineert met boodschappen doen op de terugweg in Goch.
pi_142780301
*O* ps collectie 2014 dekbed gehaald.
Kan niet wachten tot hij erop kan :9
pi_142823253
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
pi_142824645
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
in delft is de Billy al eruit en nieuwe staat al in de winkel, met een prijsverhoging.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:45:32 #122
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142826041
Hm, mailtje gehad:
[quote]Tijd voor een nieuwe studie- of werkplek? IKEA FAMILY leden profiteren vanaf vandaag t/m zondag 10 augustus van 15% voordeel op alle bureaus.[/quote]

Oeps, meteen na posten zie ik dat de LINNMON-tafelbladen zijn uitgezonderd van de aanbieding ;( jammer
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:53:41 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_142826382
En wat komt er in de plaats van Billy dan?

Ik zag al dat het mooie tvmeubel nergens meer te krijgen is :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_142832447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef rgras het volgende:

[..]

[..]

En wat zie ik deze ochtend in de koopjeshoek staan? Juist ja. :7
En daar eindigt het niet..

- Kijk ik op de site naar de voorraad van een matrasbodem wat ik zojuist gekocht heb: "Dit product is helaas niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. De verwachte leverdatum is op dit moment niet bekend." *O*
- Wil ik 4 stoelen kopen, blijken er nog maar 2 op voorraad te zijn.. en wat zag ik toen ik zojuist door de Ikea liep? Juist ja, er stonden nog twee showmodellen ergens op 4 meter hoogte (zonder enige schade) die ik met korting mee kon krijgen. *O*
- Ik wilde vorige week een bank kopen, 15% korting. *O*
- Ik was van plan om deze week een bureau te kopen, 15% korting. *O*

_O-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 03:01:00 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142838659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
welke kleur wil je dan? Ik heb na een verhuizing waarschijnlijk twee zwart-bruine BENNO's in goede staat (niet gedemonteerd) over.

Mijn Billies hebben de verhuizing niet overleefd, die kasten worden toch wel erg fragiel als je ze een keer gedemonteerd hebt... Er gaat nu een selectie van mijn boeken in de Kallax, samen met cd's en dvd's.
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')