quote:
billy schiet mij ook meteen te binnen. Ik heb een boekenkast van 80 cm. Kun je de loze ruimte niet met iets anders vullen? Kapstok ofzo ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?
Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.
Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
PAX in 30 breed?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.
PAX in 75 breed, maar daar heb je dan geen deur voor, want 1 deel van schuifdeursysteemquote:
Zoeken met Kast en 50. Als je dan de cursor op het item houdt zie je gelijk de maten. Je moet trouwens een Nexus hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
50 euro per kast?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
Ik ben hetzelfde van plan. Het scheelt echt veel met sommige dingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
Ah top, ik wil ook naar Duisburg, dus als je geen vinnet nodig hebt dat scheelt weer geld en gedoe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:02 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik had geen vignet nodig. want je gaat Duisburg zelf niet in. het is er net voor.
Het was wel een beetje onhandig. Ik wist niet precies hoe het Ikea systeem werkte en mijn duits was niet voldoende. Dus miscommunicatie kostte me een hele toer door de Ikea en ongeveer een drie kwartier extra tijd.
En benzinekosten erbij optellen? Scheelt het dan nog zoveel?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
Even snel een berekening gemaakt met de pax planner.
Scheelt toch 77 euro voor mijn opstelling.
in delft is de Billy al eruit en nieuwe staat al in de winkel, met een prijsverhoging.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment
Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur
En daar eindigt het niet..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef rgras het volgende:
[..]
[..]
En wat zie ik deze ochtend in de koopjeshoek staan? Juist ja.
welke kleur wil je dan? Ik heb na een verhuizing waarschijnlijk twee zwart-bruine BENNO's in goede staat (niet gedemonteerd) over.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment
Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |