obvious troll is obviousquote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef dude232 het volgende:Ik stel voor om een cursus topic aante maken voor fokkers dat zei ook eens bij gespijkerd worden met Nederlands!
Hierbij de gecorrigeerde versie van jouw OP:quote:Op maandag 14 juli 2014 18:48 schreef dude232 het volgende:
Tot me grote ergernis zie ik steeds vaker topics met veel spel en grammatische fouten!
Ik vraag me dan ook vaak af of de meeste Fokers de basisschool überhaupt hebben af gemaakt.
De zins opbouw is vaak ook om te huilen!
Ik stel voor om een cursus topic aan te maken voor fokkers dat zei ook eens bij gespijkerd worden met Nederlands!
Dan maken ze gelijk meer kans me solliciteren!
quote:Tot me mijn grote ergernis zie ik steeds vaker topics met veel spel en grammatische fouten! spelfouten en grammaticale fouten.
Ik vraag me dan ook vaak af of de meeste Fokers FOK!'ers de basisschool überhaupt hebben af gemaakt.
De zins opbouw zinsopbouw is vaak ook om te huilen!
Ik stel voor om een cursus topic cursustopic aante te maken voor fokkers FOK!'ers [komma] dat zodat zei zij ook eens bij gespijkerd bijgespijkerd worden met Nederlands!
Dan maken ze gelijk meer kans me met solliciteren!
Ninja editquote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hierbij de gecorrigeerde versie van jouw OP:
[..]
goed hè, ik zie dat ik nog meer vergeten benquote:
Van jouw spelling klopd niks!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
goed hè, ik zie dat ik nog meer vergeten ben
Hier moet dus geen streepje na grammaticale, omdat je spelfouten wél aan elkaar schrijft, maar grammaticale fouten niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef chroestjov het volgende:
Grappig omdat TS in de OP ook allemaal grammaticale- en spelfouten maakt.
Ben je Neerlandicus ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hier moet dus geen streepje na grammaticale, omdat je spelfouten wél aan elkaar schrijft, maar grammaticale fouten niet.
Ik heb 1 keer zo'n faal gemaakt, maar alle documentatie van mijn werk print ik eerst uit, om het vervolgens onder genot van een kopje koffie rustig op fouten te controleren. Ik haal altijd nog wel ergens spel- of stijlfouten uit.quote:
Niet echt, het is meer een hobby van me.quote:
Als je maar geen voetballer wordtquote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet echt, het is meer een hobby van me.
Fucking plagiaat ditquote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer zo'n faal gemaakt, maar alle documentatie van mijn werk print ik eerst uit, om het vervolgens onder genot van een kopje koffie rustig op fouten te controleren.
zulke mensen zijn er nodig. Anders vergaat de Nederlandse taal.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet echt, het is meer een hobby van me.
Ga lekker kinderen begluren pedo.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hier moet dus geen streepje na grammaticale, omdat je spelfouten wél aan elkaar schrijft, maar grammaticale fouten niet.
Afgemaakt hoort één woord te zijn. Verder correct, aangezien ik vermoed dat je de oorspronkelijke tekst nog enigszins herkenbaar wil houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hierbij de gecorrigeerde versie van jouw OP:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |