Staat genoteerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef dvanrijt123 het volgende:
Ik heb een iphone 5 kloon gekocht op lagebudgetkoopjes.nl en dat was het domste wat ik ooit heb gedaan!
Dan ben je echt een mongool als je daar besteldquote:Op maandag 14 juli 2014 13:22 schreef Dimens het volgende:
Overige
We willen u er op wijzen dat wij geen bedrijf zijn maar enkel particulieren.
U kan met andere woorden geen BTW terug vorderen, voor mensen die wel een BTW nummer hebben.
Wij hebben besloten deze website op te zetten zodat u duidelijk en overzichtelijk alle producten kunt inzien, de specificaties en ook de opgenomen video's.
We verkopen ook op marktplaats en en allerlei andere advertentie site's.
We zijn dus particulier en geen bedrijf.
Wij kunnen dus ook geen garantie geven op de producten, echter elk product wordt eerst uitvoerig getest. Alle functies worden doorlopen of deze het doen, daarna wordt het product pas verzonden.
http://www.lagebudgetkoopjes.nl/p-43124-bestel-informatie/
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:23 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, dit verdien je ook gewoon. Mensen die namaak-zooi kopen omdat het dan lijkt alsof je de real deal hebt.
Je weet toch van te voren dat je bagger koopt man.
Dan is hij nog meer geld kwijt. Het kopen van illegale producten is net zo strafbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:28 schreef Bartje1981 het volgende:
Je hebt denk ik inderdaad gewoon pech en hebt weinig recht van spreken. Enige wat je zou kunnen doen is aangifte. Want ook zij zijn illegaal bezig aangezien er geen clones verkocht mogen worden in Nederland. Maar goed daarmee heb je nog niet je geld terug.
Ligt eraan. Kan de politie het klantenbestand in beslag nemen en de klanten alsnog een boete thuissturen?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:33 schreef Bartje1981 het volgende:
Anoniem aangifte kan natuurlijk altijd als soort van revenge. Maar je schiet er verder niks mee op nee.
Dittuh: http://www.lagebudgetkoop(...)/kloon-android-4.0-/.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef jogy het volgende:
Een iphone kloon? Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk? Anyway, in dit geval goedkoop is duurkoop, jij bent genaaid en je mag blij zijn dat er geen baksteen in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |