Moet je maar even met mij spelen ik sloop wel alles voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik was roestig, niet te geloven.
Tegen een Moga Woods day Royal Ludroth, 10 potions en 6 mega potions moeten gebruiken![]()
Gelukkig ging het daarna al snel weer een stuk beter.
Ik vond em eigenlijk wel meevallen, maar misschien dat ik qua levels wat hoger zat dan dat jij zit. Voor de rest wel een goede rpg, heb me er in ieder geval een ruime 20 uur mee vermaakt. En kreeg weer zin in Lost Odysseyquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy moly, de eindbaas van The Last Story is weer een typische jrpg-baas: drievoudig en in de final form ontzettend moeilijk. Die difficulty spikes slaan nergens op, de gehele game is vrij eenvoudig en dan ineens krijg je van die one hit kills.
Gelukkig level je vrij snel als je er even voor gaat zitten, dus dat ga ik maar eens doen. Lekker overpowered die baas op z'n bakkes rammen
Zo zonde eigenlijk, de game is ontzettend goed, sterk verhaal, fijne gameplay, interessante personages en sidestories. Dikke 8 uiteindelijk toch nog wel.
Ik vraag me af of je daarop kunt zien wat er gebeurt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je een goed gameplay filmpje ergens? Wil wel eens wat anders dan shooters.
M'n party is 50-55, ik las gisteren dat sommigen 70+ aanradenquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:04 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel meevallen, maar misschien dat ik qua levels wat hoger zat dan dat jij zit. Voor de rest wel een goede rpg, heb me er in ieder geval een ruime 20 uur mee vermaakt. En kreeg weer zin in Lost Odyssey
Prima spelletje idd en ik had ook flink wat moeite met die baas. Vond het ook een beetje jammer, dat verschillende vormen e.d. Eerder ook met een tweeling of iets als ik het me goed kan herinneren had ik ook behoorlijk moeite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy moly, de eindbaas van The Last Story is weer een typische jrpg-baas: drievoudig en in de final form ontzettend moeilijk. Die difficulty spikes slaan nergens op, de gehele game is vrij eenvoudig en dan ineens krijg je van die one hit kills.
Gelukkig level je vrij snel als je er even voor gaat zitten, dus dat ga ik maar eens doen. Lekker overpowered die baas op z'n bakkes rammen
Zo zonde eigenlijk, de game is ontzettend goed, sterk verhaal, fijne gameplay, interessante personages en sidestories. Dikke 8 uiteindelijk toch nog wel.
Typisch Japans, bij Lost Odyssey (zelfde makers) transformeerde de eindbaas ook ineens. Die heb ik nooit kunnen verslaan omdat grinden daar zo stroef werkt. Last Story ga ik komend weekend vast uitspelen, paar uurtjes moet te doen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Prima spelletje idd en ik had ook flink wat moeite met die baas. Vond het ook een beetje jammer, dat verschillende vormen e.d. Eerder ook met een tweeling of iets als ik het me goed kan herinneren had ik ook behoorlijk moeite.
Vond de afronding van het verhaal ook wat matig als ik het me goed kan herinneren, verhaal was aardig met een beetje een cliche einde. Maar vooral de gevechten waren tof.
Maar wel een van de betere RPG's op de Wii, al staat het natuurlijk mijlen ver van Xenoblade.
Ligt eraan hoeveel ruimte je nodig zal hebben, een externe hdd heeft veel meer opslag dan die andere 2 dus algemeen gesproken is dat de beste keus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Oke mensen, even een vraag over een hele andere tak van sport wat wii U betreft.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe je het beste externe opslagruimte kunt verkrijgen? Ik wil graag wat externe opslag toevoegen aan m'n wii U om daar extra downloadable games op te zetten. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb een heel verhaal gelezen over HDD's, USB sticks en SD kaarten.
Heeft iemand van jullie er al ervaring mee en zo ja, wat raad je/raden jullie me aan? Wat kan ik het beste aansluiten om games op te zetten?
Ik hoor het graag. Zo specifiek mogelijk aub anders verdwijn ik in de chaotische hoeveelheid info ^^
Groet!
alleen vies dik duur. Het kost je al 12 euro om naar binnen te gaan en die hamburger je nog eens 10 euroquote:
Als het alleen voor gedownloade content is, zou ik voor een SD kaart gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Oke mensen, even een vraag over een hele andere tak van sport wat wii U betreft.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe je het beste externe opslagruimte kunt verkrijgen? Ik wil graag wat externe opslag toevoegen aan m'n wii U om daar extra downloadable games op te zetten. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb een heel verhaal gelezen over HDD's, USB sticks en SD kaarten.
Heeft iemand van jullie er al ervaring mee en zo ja, wat raad je/raden jullie me aan? Wat kan ik het beste aansluiten om games op te zetten?
Ik hoor het graag. Zo specifiek mogelijk aub anders verdwijn ik in de chaotische hoeveelheid info ^^
Groet!
Ik gebruik een 2TB Seagate externe hdd. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Groet!
Ik gebruik een 2,5" HDD met Y-kabel. Dit werkt tot nu toe prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Kanniewachtenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Jammer inderdaad, altijd met veel plezier gelezen. Gelukkig nog een paar manden, waarschijnlijk tot de Smash launch.
Die toegang snap ik en op zo'n plek is het eten ook duurderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen vies dik duur. Het kost je al 12 euro om naar binnen te gaan en die hamburger je nog eens 10 euro
Had ik nog liggen van mijn wii ideaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:47 schreef Gh0stface het volgende:
Ervaar nu soms wat wifi problemen op mn Wii U.... miss toch maar die adapter aanschaffen voor een internet kabel erin..
Add me op MiiVerse: SuperFruitigquote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef Gutanoth het volgende:
Heb nu ook monster hunter 3 maar in je eentje is het begin zo tergend :/
Zal het na het weekend doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Add me op MiiVerse: SuperFruitig
Ik ben ook net begonnen, misschien kunnen we samen wat raiden
Hopelijk kun je hier meer mensen vinden!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer vrienden zekerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk kun je hier meer mensen vinden!
Is dat een externe hdd met een aparte voeding om de hdd draaiende te houden? Ik las dat SD kaarten en USB sticks sowieso niet goed zijn om games op op te slaan. Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Je duwt de stekker van de hdd in een contact, sluit 'em aan op de wii U en je zet daar je games op?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik een 2TB Seagate externe hdd. Werkt perfect.
Is jou hdd portable of met stekker in stopcontact?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik een 2TB Seagate externe hdd. Werkt perfect.
Ik heb laatst er een nieuwe HDD aangehangen vanwege die MK8 promo. Ik had als eerste een 64gb USB stick geprobeerd. Wordt wel herkend. Maar zodra ik in game zat met the Wonderful 101, ik 10 meter lopen en toen crashte de Wii U. Met de error dat er niet genoeg stroom was. Nou toen was het wel duidelijk voor mij. Nintendo geeft ook aan een harde schijf met een stroom adapter te kopen (geen portable dus!)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Groet!
Portable kan wel maar dan moet je een Y-kabel gebruiken:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb laatst er een nieuwe HDD aangehangen vanwege die MK8 promo. Ik had als eerste een 64gb USB stick geprobeerd. Wordt wel herkend. Maar zodra ik in game zat met the Wonderful 101, ik 10 meter lopen en toen crashte de Wii U. Met de error dat er niet genoeg stroom was. Nou toen was het wel duidelijk voor mij. Nintendo geeft ook aan een harde schijf met een stroom adapter te kopen (geen portable dus!)
Ik heb deze toen gekocht: https://tweakers.net/pric(...)orage-2tb-zwart.html
Ja die heb ik ook gekocht voor mijn USB stick. Werkte niet. Misschien wel met externe HDD? Als iemand dat kan bevestigen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Portable kan wel maar dan moet je een Y-kabel gebruiken:
http://www.allekabels.nl/(...)bel/usb-y-kabel.html
[ afbeelding ]
Ik gebruik het met een portable maar als je op zeker wilt spelen kun je het beste een HDD met aparte voeding kopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gekocht voor mijn USB stick. Werkte niet. Misschien wel met externe HDD? Als iemand dat kan bevestigen.
Ik heb je nog nooit online gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe voor MH3U: Mitchelsderuequote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zal het na het weekend doenKom maandag pas weer thuis
Ja hoor werkt met een portable.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gekocht voor mijn USB stick. Werkte niet. Misschien wel met externe HDD? Als iemand dat kan bevestigen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Is jou hdd portable of met stekker in stopcontact?
Met aparte voeding inderdaad. Die zijn sowieso stabieler.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Is dat een externe hdd met een aparte voeding om de hdd draaiende te houden? Ik las dat SD kaarten en USB sticks sowieso niet goed zijn om games op op te slaan. Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Je duwt de stekker van de hdd in een contact, sluit 'em aan op de wii U en je zet daar je games op?
Vind wel slecht dat de USB niet genoeg stroom kan leveren hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Met aparte voeding inderdaad. Die zijn sowieso stabieler.
En ja, gewoon aansluiten zoals je ook op je pc zou doen. Wii U herkent 'm vanzelf en zorgt ervoor dat ' ie geschikt is.
Ja daarom gebruik ik een Y kabel, neemt wel dus beide usb poorten in beslag maar iig werkt..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vind wel slecht dat de USB niet genoeg stroom kan leveren hoor
Update deed erg moeilijk, plus fulltime werk, plus zoveeeel games nog. Maar ik speel zo nu en dan een potjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit online gezien
[..]
Voeg mij ook maar toe voor MH3U: Mitchelsderue
Zie je vanzelf welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Update deed erg moeilijk, plus fulltime werk, plus zoveeeel games nog. Maar ik speel zo nu en dan een potjeIn t weekend ff doorgrinden
Toch nog even een reactie hierop:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
Groet!
komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit online gezien
[..]
Voeg mij ook maar toe voor MH3U: Mitchelsderue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |