Met huur- en zorgtoeslag zeker.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:01 schreef Haropro het volgende:
[..]
Niks uitkering, Vanes wil na Utopia zelf een huiskamer restaurant beginnen en dat gaat vast storm lopen.
Als dat eens zou kunnen. Dan zal de sfeer zeker ten positieve veranderen. Geen geschreeuw en gecommandeer meer. 't Wordt een zooitje, maar ala je moet er iets voor over hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik weet dat het ijdele hoop is, maar wat wil ik graag dat Vanas gaat. Zij heeft haar tijd gehad. En nu is het iets over de helft en mag het echt wel eens anders gaan. Vanas is een belangrijke speler in negatieve zin, ze bepaalt zóveel. Het gaat zó anders als zij gaat. En het wordt zo smeuïg omdat al die debiele wijven boos zijn.
Eens. Ik vind hem de mooiste man die daar rondloopt. Nu is de spoeling wel erg dun, maar toch.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:59 schreef Grunge. het volgende:
Wat een goed profiel heeft Ivan trouwens. Ik houd daar wel van in ieder geval. Het doet me denken aan zo'n typisch Romeins profiel.
Erg héquote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellen hoor Dotteke. Ik zet ook vaak de streams uit, omdat ik het gezwets van die bewoners zat ben.
De laatste tijd is het altijd in de avondquote:Op maandag 14 juli 2014 10:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik dacht exit om 12.00 uur.
Ach, die tijd in utopia heeft nog nooit synchroon gelopen met IRL
Ik hoop met je mee, hoop zo dat ze gaat, Ron er ook uit en dan iemand er in die er ook wat van wil maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef Grunge. het volgende:
Oh, ik weet dat het ijdele hoop is, maar wat wil ik graag dat Vanas gaat. Zij heeft haar tijd gehad. En nu is het iets over de helft en mag het echt wel eens anders gaan. Vanas is een belangrijke speler in negatieve zin, ze bepaalt zóveel. Het gaat zó anders als zij gaat. En het wordt zo smeuïg omdat al die debiele wijven boos zijn.
Wat heeft huur- en zorgtoeslag met een huiskamerrestaurant te maken? (behalve dat huurtoeslag stopt als je genoeg verdient)quote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Met huur- en zorgtoeslag zeker.
Laat me niet lachen.
Ik ga ook voor Ivan, een van de normaalste die daar zit. Eerlijk en oprecht. Slijmt niet met de bewoners, ook niet nu hij genomineerd is.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:59 schreef Grunge. het volgende:
Ivan & Nico![]()
. Zou ik wel leuk vinden
.
Wat een goed profiel heeft Ivan trouwens. Ik houd daar wel van in ieder geval. Het doet me denken aan zo'n typisch Romeins profiel.
Dus dat +1quote:Op maandag 14 juli 2014 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, hoop zo dat ze gaat, Ron er ook uit en dan iemand er in die er ook wat van wil maken.
Ivan toont echt karakter. Een van de weinigen daar.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Ivan, een van de normaalste die daar zit. Eerlijk en oprecht. Slijmt niet met de bewoners, ook niet nu hij genomineerd is.
en Gio gaat er met de kas vandoorquote:Op maandag 14 juli 2014 10:38 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Sonny die een bom legt onder Vanas. Ron laat bloeden om daar te zitten. Ron die ruzie krijgt met Aike en alsnog vanzelf weggaat.
Colinda .... die loopt dan weer met Ivan mee als Vanas is gedropt.![]()
Aike die dan gaat kiezen voor de "werkers".
Lot die niets meer achterover durft te drukken en ook naar huis wil en er ziek uitstapt zijnde overspannen. (Voorzet is al gegeven.)
Laura die zich vastklampt aan Sonny.
Vervolgens een elitestem voor Ruud, Billy en Lot.
Etc.
Een nieuw Utopia.
WAS HET MAAR WAAR
Eerder Grieks, met die doorlopende neus.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:59 schreef Grunge. het volgende:
Ivan & Nico![]()
. Zou ik wel leuk vinden
.
Ja ivan en nico lijken mij ook een mooi stel samen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:59 schreef Grunge. het volgende:
Ivan & Nico![]()
. Zou ik wel leuk vinden
.
Mooie tattoos bestaan niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik vind die tattoos van billy zo lelijk. Vooral die 'ketting' of wat het ook is.
De weerstand wordt langzaam groter.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura vraagt of Vanessa de was al heeft opgehangen. Vanessa heeft dat6 inderdaad al gedaan, maar begint gelijk een hele lijst op te lepelen met wat ze allemaal al heeft gedaan. Waarop Laua zegt: "Dat vraag ik niet, ik vraag of je de was al hebt opgehangen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |