https://twitter.com/fifndhsquote:
Nee wel fake. Die gast Twittert van te voren alle mogelijke scenario's en verwijdert achteraf de onjuiste tweets.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://twitter.com/fifndhs
Gewoon goed gegokt, gast heeft vast 300 twitter accounts gemaakt met mogelijke scenario's.
inderdaad, was ook bij de cl finale.. eerst is het account op slotje zodat niemand het kan zien en daarna verwijderd die alles en zet die het weer op open..quote:Op maandag 14 juli 2014 02:03 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nee wel fake. Die gast Twittert van te voren alle mogelijke scenario's en verwijdert achteraf de onjuiste tweets.
Jij.quote:Op maandag 14 juli 2014 06:59 schreef wenfer2 het volgende:
Mensen die het wk nog serieus nemen en tandenbijtend allen tesamen voor de buis naar het grootste theater ter wereld kijken.Mensen.
Ik veracht dit zeer en heb mij hellaas één maal laten verleiden door toch een oranje accent in mijn outfit toe te passen, daar waar oranje eigenlijk niet fatsoenlijk valt te combineren. Overigens zonder succes want volgensmij had Nederland verloren van het argentijnse team.quote:
Ook een bekende aandelen scam truc.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:03 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nee wel fake. Die gast Twittert van te voren alle mogelijke scenario's en verwijdert achteraf de onjuiste tweets.
Nietus want nederland was "onverslagen" dit wkquote:Op maandag 14 juli 2014 08:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik veracht dit zeer en heb mij hellaas één maal laten verleiden door toch een oranje accent in mijn outfit toe te passen, daar waar oranje eigenlijk niet fatsoenlijk valt te combineren. Overigens zonder succes want volgensmij had Nederland verloren van het argentijnse team.
Jij kijkt zelf voetbal Guus.quote:Op maandag 14 juli 2014 06:59 schreef wenfer2 het volgende:
Mensen die het wk nog serieus nemen en tandenbijtend allen tesamen voor de buis naar het grootste theater ter wereld kijken.Mensen.
Wat ben je toch een Einstein!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:06 schreef Ixnay het volgende:
Die eigenaar van dat twitter account heeft gewoon honderden dingen getweet voor de wedstrijd. Met alle uitslagen, alle spelers die scoren en dan alles verwijderen wat niet gebeurd is
Twee keer bier wezen klappen toen er toevallig voetbal op de buis was ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |