abonnement Unibet Coolblue
pi_142692719
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Zat gewoon een meisje in dat neergeschoten vliegtuig dat ik van gezicht kende, een masterstudente LR :o
En een personeelslid van 3ME blijkbaar.
quote:
The university community is shocked by the plane crash that took place on July 17. The scale and the circumstances of the disaster have filled us with horror. Our thoughts go out to the victims and the bereaved.

Unfortunately, members of the university community are among the victims. With regret we must say goodbye to:

Wim Bakker

Wim, department secretary of 3mE, only recently joined the university community. We are deeply impressed by the liveliness and commitment he brought to working at the Delft University of Technology. His wife passed away with him in the disaster. We wish his children and other family members strength in processing their loss.

Fatima Dyczynski

For Fatima, a master's student at the Faculty of Aerospace Engineering, virtually nothing seemed impossible. Her unflagging energy was a sparkling inspiration to her fellow students and to us. She will be extremely missed. We wish her parents, friends and colleagues much strength in dealing with their loss.

The executive board of TU Delft,

Dirk Jan van den Berg
Karel Luyben
Anka Mulder
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142693205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

En een personeelslid van 3ME blijkbaar.

[..]

Triest
pi_142694636
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:35 schreef Bravebart het volgende:
Het is een film hè dames, daar hoeft niet alles waar in te zijn.
Een film mag uitgaan van iets wat in het echt niet kan maar het moet geen onwaarheden verkondigen waarvan veel mensen nog ten onrechte denken dat ze waar zijn, of verzuimen om eventjes te googelen of Wikipedia te gebruiken (Einthoven). Maak een film over een alien die kan vliegen, prima. Maak een film over een genetisch gemanipuleerd mens die veel sterker en intelligenter is, prima. Maak een film over de mensheid van honderden jaren later die met een warpmotor naar andere zonnestelsels kan vliegen, prima. Als seminerd kijk ik graag naar superheldenfilms, science-fictie en dystopische films. Ga niet verkondigen dat de mens 90% van zijn hersenen niet zou gebruiken, dat is iets verkondigen omdat je verzuimt eventjes wat op te zoeken. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 25-07-2014 06:29:00 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:53:09 #129
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_142697742
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een film mag uitgaan van iets wat in het echt niet kan maar het moet geen onwaarheden verkondigen waarvan veel mensen nog ten onrechte denken dat ze waar zijn, of verzuimen of eventjes te googelen of Wikipedia te gebruiken (Einthoven). Maak een film over een alien die kan vliegen, prima. Maak een film over een genetische gemanipuleerd mens wat veel sterker en intelligenter is, prima. Maak een film over de mensheid van honderden jaren later die met een warpmotor naar andere zonnestelsels kan vliegen, prima. Als seminerd kijk ik graag naar superheldenfilms, science-fictie en dystopische films. Ga niet verkondigen dat de mens 90% van zijn hersenen niet zou gebruiken, dat is iets verkondigen omdat je verzuimt eventjes wat op te zoeken. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, an sich ben ik het met jou/de rest eens hoor, maar er wordt zoveel bullshit verkondigd, ik kan me daar eeeecht niet meer druk om maken :D Ik zie het puur als vermaak (zeker met die cast :9~) 8-)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:47:50 #130
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_142749189
Ben weer terug in het land, hoe gaat het hier :W
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:42:39 #131
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_142752356
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Zat gewoon een meisje in dat neergeschoten vliegtuig dat ik van gezicht kende, een masterstudente LR :o
Ik weet wie je bedoelt..
  zaterdag 26 juli 2014 @ 17:48:25 #132
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142754462
Het is een trailer maar toch, wat een groot verschil met GTA IV. Ik denk alleen niet dat mijn PC dit spel aankan met fatsoenlijke instellingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_142754480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is een trailer maar toch, wat een groot verschil met GTA IV. Ik denk alleen niet dat mijn PC dit spel aankan met fatsoenlijke instellingen.
Heb hem voor de ps3
pi_142754701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is een trailer maar toch, wat een groot verschil met GTA IV. Ik denk alleen niet dat mijn PC dit spel aankan met fatsoenlijke instellingen.
Ik heb hem voor de PS3, en sjezus, wat een verbetering. Sowieso even downloaden als hij uitkomt, kijken hoe ver ik mijn PC kan pushen. :D

Ben nu ook weer begonnen aan Skyrim, klooien met grafische mods, ook lekker aan het pushen. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 18:09:11 #135
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142754950
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 17:49 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Heb hem voor de ps3
Het spel zelf wou ik sowieso al erg graag spelen maar dat ze deze sterk verbeterde opvolger van GTA IV (veel overtuigendere 'wereld' gemodelleerd, naar het schijnt leukere missies ook dankzij de meerdere karakters) ook aanpassen aan de veel betere hardware die de PC (de PS3 en de Xbox 360 zijn 8-jaar oude machines, dus erg primitief in vergelijking met deze hardware), de PS4 en de XBox One hebben is een hele leuke bonus. Nu maar hopen dat ze vanaf de startfase van het implementeren wel direct rekening hebben gehouden met deze betere hardware, de trailer ziet er wat dat betreft overtuigend uit. Kijk er maar eens naar op een goed scherm als je dat nog niet hebt gedaan.

Edit: Rezania bevestigt mijn indruk dat Rockstar heeft geleerd van de kritiek die ze eerder kregen (GTA San Andreas waarbij de grafische verbeteringen weinig indrukwekkend waren) en deze keer wel vanaf de start rekening heeft gehouden met het enorme grote verschil in de kwaliteit van de hardware.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-07-2014 18:33:17 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 26 juli 2014 @ 18:28:49 #136
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142755469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 17:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb hem voor de PS3, en sjezus, wat een verbetering. Sowieso even downloaden als hij uitkomt, kijken hoe ver ik mijn PC kan pushen. :D

Ben nu ook weer begonnen aan Skyrim, klooien met grafische mods, ook lekker aan het pushen. :P
Skyrim heb ik nog niet gespeeld, tijd om het eens te spelen denk ik. Er is geen goede reden dat ik het nog niet heb gespeeld, behalve dat het er nooit van is gekomen.
Ik vind het leuk om dit soort spellen jaren later nog eens te spelen op veel betere PC-hardware. Zelfs al is een spel zoals Halflife 2 inmiddels wat gedateerd qua graphics, het is een genot om zo'n spel op moderne hardware te spelen, zeker als je ook een SSD hebt. Het is altijd nog een erg goed spel, alleen heb je nu verwaarloosbaar korte laadtijden en een extreem soepel draaiend spel. En geen rare compatibiliteitsbugs die je bij sommige oude spellen wel ziet. Zo zal ik een spel zoals Skyrim of GTA V ook zeker jaren later nog eens op een moderner systeem spelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:05:28 #137
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_142756283
Tja ik speel GTA V ook liever op PC, maar ik kon destijds echt niet wachten :D . Ik speel 'm nu al ruim een half jaar op de ps3 en het is nog steeds leuk :Y
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:12:20 #138
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142756461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:05 schreef MrStalin het volgende:
Tja ik speel GTA V ook liever op PC, maar ik kon destijds echt niet wachten :D . Ik speel 'm nu al ruim een half jaar op de ps3 en het is nog steeds leuk :Y
Jij gaat het ook op de PC spelen wanneer het uitkomt? Is er trouwens weer zo absurd veel content voor buiten het eigenlijke spel? Allemaal filmpjes, radiozenders, extra spelletjes etc.
Van mij mogen ze het vullen met heel veel extra klassieke spelletjes in Los Santos, een beetje het type wat je in Larry Magna Cum Laude zag. Je hebt toch al alles gemodelleerd, dan kan je net zo goed wat extra spelletjes implementeren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_142756748
Mijn game PC staat in Groningen en is kapot :'( :'(
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:22:10 #140
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_142758241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij gaat het ook op de PC spelen wanneer het uitkomt? Is er trouwens weer zo absurd veel content voor buiten het eigenlijke spel? Allemaal filmpjes, radiozenders, extra spelletjes etc.
Van mij mogen ze het vullen met heel veel extra klassieke spelletjes in Los Santos, een beetje het type wat je in Larry Magna Cum Laude zag. Je hebt toch al alles gemodelleerd, dan kan je net zo goed wat extra spelletjes implementeren.

Waarschijnlijk gewoon beide. Ik heb mijn PC niet in Delft staan dus dan ben ik gedwongen de PS3 versie te gebruiken.

Er is wel extra content ja, maar vooral in de vorm van extra missies.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:28:01 #141
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142758398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:22 schreef MrStalin het volgende:
Er is wel extra content ja, maar vooral in de vorm van extra missies.
Hoe meer hoe liever, het liefst in alle vormen: extra missies, spelletjes, radio en televisie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:33:03 #142
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142758522
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef Novermars het volgende:
Mijn game PC staat in Groningen en is kapot :'( :'(
Wat is er precies defect? Ik heb helaas ook al flink wat defecten gehad: harde schijf, monitor, grafische kaart en waarschijnlijk het RAM-geheugen. De volgende keer een zelfbouw, ik overweeg om het in fases te doen. Het meest urgente zijn voor mij het moederbord (verouderde verbindingen, bijv. geen USB 3.0, te weinig sloten en te dicht op elkaar), de kast (minder snel slijtage van een grafische kaart, handiger om in te werken) en de voeding (ik durf nu zelfs geen 6870 aan :{). Wat ik kan overplaatsen wil ik wel overplaatsen, zo'n grafische kaart gaat toch maar een jaar of 4 mee dus die wil ik nog wel even opgebruiken zolang het gaat.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_142759741
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er precies defect? Ik heb helaas ook al flink wat defecten gehad: harde schijf, monitor, grafische kaart en waarschijnlijk het RAM-geheugen. De volgende keer een zelfbouw, ik overweeg om het in fases te doen. Het meest urgente zijn voor mij het moederbord (verouderde verbindingen, bijv. geen USB 3.0, te weinig sloten en te dicht op elkaar), de kast (minder snel slijtage van een grafische kaart, handiger om in te werken) en de voeding (ik durf nu zelfs geen 6870 aan :{). Wat ik kan overplaatsen wil ik wel overplaatsen, zo'n grafische kaart gaat toch maar een jaar of 4 mee dus die wil ik nog wel even opgebruiken zolang het gaat.
Sowieso zit er veel te veel stof in mijn kast, maar ik was de schroef kwijt om één zijkant dicht te maken dus dat is niet zo vreemd :')

Maar ik vermoed mijn gpu (Radeon 6850). 3.5 jaar geleden aangeschaft, misschien wordt het maar eens tijd voor een nieuwe. Maar dan gaat mijn Phenom 955 sowieso de bottleneck worden, dus dan moet ik die + mobo ook weer vervangen.

Duur grapje allemaal, zeker omdat ik vorig jaar al een dure laptop heb gekocht kan ik het moeilijk naar mezelf verantwoorden om nu weer veel geld uit te geven aan een PC. Helaas.
pi_142759920
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een film mag uitgaan van iets wat in het echt niet kan maar het moet geen onwaarheden verkondigen waarvan veel mensen nog ten onrechte denken dat ze waar zijn, of verzuimen om eventjes te googelen of Wikipedia te gebruiken (Einthoven). Maak een film over een alien die kan vliegen, prima. Maak een film over een genetisch gemanipuleerd mens die veel sterker en intelligenter is, prima. Maak een film over de mensheid van honderden jaren later die met een warpmotor naar andere zonnestelsels kan vliegen, prima. Als seminerd kijk ik graag naar superheldenfilms, science-fictie en dystopische films. Ga niet verkondigen dat de mens 90% van zijn hersenen niet zou gebruiken, dat is iets verkondigen omdat je verzuimt eventjes wat op te zoeken. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het volgende vind jij ook niet kunnen?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:27:08 #145
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142760305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef thabit het volgende:

[..]

Dus het volgende vind jij ook niet kunnen?
Dit kan wel aangezien het absurdistisch theater is en hopelijk elke kijker begrijpt dat het onzin is. Met de eerder gegeven voorbeelden denkt de kijker wel dat het waar is aangezien het als een waarheid wordt gebracht - de schijver zelf denkt immers dat het waar is - , daardoor verspreid je een misverstand of maak je een bestaand misverstand hardnekkiger. Het is allemaal geen ramp maar ik vind dat je als schrijver iets beter onderzoek moet doen dan dat. ;)
Je mag van alles aannemen wat niet kan maar het moet dan duidelijk zijn dat die stap bewust is gezet.


PS
Dit soort absurdistisch theater is niet aan mij besteed. Ik kan Monty Python nog wel pruimen dankzij de goede uitvoering (met name John Cleese natuurlijk) en de intelligente humor ondanks dat het absurdisme is (wat wil je met allemaal Cambridge-graduates? :)) maar van het genre hou ik niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:43:25 #146
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_142760811
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef Novermars het volgende:

[..]

Sowieso zit er veel te veel stof in mijn kast, maar ik was de schroef kwijt om één zijkant dicht te maken dus dat is niet zo vreemd :')
LOL
Herkenbaar. Sinds een aantal jaren heb ik mijn PC standaard op een simpel tafeltje staan, dat scheelt al erg veel stof. Dan nog schrik ik elke keer weer wanneer ik de kast open maak. Oh ja, de kast goed afsluiten is niet mogelijk met deze uitvoering, het is een uiterst onhandige kast waarin je nauwelijks kan werken, nu ja, de combi van kast en moederbord is onhandig. Ram-geheugen vervangen gaat eigenlijk niet met slechts 2 handen en normale ogen (je moet kabels opzij drukken zodat je er bij kan, er is zo weinig ruimte voor de ram-latjes dat mijn vintgers er niet tussen passen en je ziet totaal niet waar het gleufje zit), hoewel ik twee sloten heb voor een moderne grafische kaart heb ik wel een warmteprobleem als ik die benut aangezien de andere sleuven er te dicht op zitten, als je zo'n metalen sleuf die zo'n slot naar buiten toe afdekt er uit haalt, krijg je die niet meer netjes terug (direct een beetje verbogen) en de zijkant van de kast sluit ook al niet goed. Dit is slechts een van de redenen dat ik vanaf nu zelf een PC samenstel, ik wil eerst en vooral een goede kast, een goed moederbord (functioneel gezien), een goede voeding hebben en een goede koeling/ventilatie hebben, de rest kan altijd nog gemakkelijk worden aangepast, als dat niet in orde is wordt je later met allerlei praktische problemen geconfronteerd.

quote:
Maar ik vermoed mijn gpu (Radeon 6850). 3.5 jaar geleden aangeschaft, misschien wordt het maar eens tijd voor een nieuwe. Maar dan gaat mijn Phenom 955 sowieso de bottleneck worden, dus dan moet ik die + mobo ook weer vervangen.
Wat merk je wanneer je de PC aanzet? Ik heb het allemaal eens meegemaakt dus als je het omschrijft dan gaat er allicht een lampje bij mij branden. Mijn ervaring is dat je rond de 4 jaar mag rekenen op een versleten grafische kaart maar ik ben benieuwd hoe dat is als je een goede kast (inclusief koeling/goede ventilatie) hebt, het zou me niet verbazen als die dan langer meegaat. Al is het maar de vraag of dat je daar veel aan hebt. ;)

Je kan als je over een jaar of 2 toch al een nieuwe PC wil kopen nu een nieuwe graka kopen en die overplaatsen naar je nieuwe PC. Ik zou dan wel kiezen voor een middenklasser aangezien je anders de helft van de levensduur de kaart onderbenut en een middenklasser van nu toch vergelijkbaar is met een topklasse van een paar jaar geleden.
Ik weet trouwens niet precies hoe goed of slecht jouw CPU is (ik zou dat moeten opzoeken) maar mijn ervaring is dat de CPU niet zo vaak de flessenhals is. Ik heb zelf een i5-750 (quadcore, 2,67 gHz, 45 nm) die inmiddels alweer redelijk gedateerd is. Niet zo gedateerd echter dat ik bij een nieuwe basis van een computer niet overweeg om tijdelijk die CPU nog te gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-07-2014 21:54:03 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_142762563
Niet een PC met minstens i5, GTX 660, 8 GB ram, 1TB HDD en 2 SSD's hebben. :')

Stelletje game-PC n00bs zijn jullie.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_142762664
Oh ja, CPU is nooit een bottleneck als het op gamen aankomt, de meeste games draaien zelfs nog prima met een duocore. Alleen games zoals Total War en KPS hebben wel echt een krachtige CPU nodig. Een goede GPU is veel belangrijker voor gamen, en een SSD is tegenwoordig eigenlijk ook wel een must imo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:44:37 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_142762813
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
Niet een PC met minstens i5, GTX 660, 8 GB ram, 1TB HDD en 2 SSD's hebben. :')

Stelletje game-PC n00bs zijn jullie.
Met je kutspecs
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_142762859
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
Niet een PC met minstens i5, GTX 660, 8 GB ram, 1TB HDD en 2 SSD's hebben. :')

Stelletje game-PC n00bs zijn jullie.


u mad?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')