Beste mensen, ik ging me vandaag even snel een pak pannenkoekmix halen.
Bij het afrekenen een redelijk lange rij, waarop de meid achter de kassa vaker mijn kant opkeek en glimlachte, ik dacht dat ik wel sjans moest hebben! Dus ik wacht mijn beurt af, ze kijkt me vriendelijk aan, terwijl ze met haar zachte hand die wel van fluweel moet zijn, het koopmans pannenkoekmix pak door de scanner laat gaan. Ze noemt de prijs op ik betaald gepast en begin een praatje. De mensen zeggen dat ik door moet gaan dat ik de rij ophoudt. Maar ik wist dat dit mijn enige kans was, ik liet me niet verjagen en vroeg haar nummer.
Die wilde ze dan ook geven, maar op dat moment was iemand boos naar de filiaalmennezjer gelopen die mij eruit gegooid heeft en gezegd dat het geen dating bureau was, en dat ik maar beter nooit meer terug kan komen. Omdat ze naar de camera's gaan kijken en mijn foto in de personeelsruimte op gaan hangen, en mij dan ook weer de winkel uit zullen stampen. Dit terwijl die meid mij haar nummer wild geven.
Klacht: Mensen hebben geen 5 minuten tijd waarop ik een chick hossel. Ze gunnen het mij niet... Nu ben ik weer alleen..
Antiklacht: Ik weet haar voornaam en die kan ik altijd alsnog laten tatoeëren.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.