dat jouw mening, waarom moet een ander zich daar op aanpassenquote:
ik denk niet dat het aantrekkelijk is voor t andere geslacht als je ruikt naar een babyproduct.quote:
Dat moet die ander lekker zelf weten, maar ik zou het een dikke vette turn-off vinden als een man naar Zwitsal ruikt, en er van uitgaan dat hij een baby in huis heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jouw mening, waarom moet een ander zich daar op aanpassen
Vind dat heerlijk ruiken, ook lekker voor het beddengoed. Gebruik ook dagelijks de damesparfum van Zwitsal en die ruik ik de hele dag, hoef er maar een klein beetje van te gebruiken. De geur van andere parfums is veel sneller weg. Ik gebruik na het douchen ook altijd de body lotion van Zwitsal.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:11 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou je überhaupt Zwitsalgeur op je wasgoed willen hebben?
Volgens mijn kapper is het juist wel goed voor mensen met heel droog en beschadigd haar om babyshampoo te gebruiken. Hij zegt dat dat minder schadelijk voor het haar is dan gewone shampoo, vooral als je het dagelijks wast.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Als volwassene kan je beter geen babyshampoo/producten gebruiken, de ph waarde en de samenstelling is voor de baby bedoeld, en heeft niet de juiste samenstelling voor volwassenen.
Tja, de mensen die ik spreek in de cosmeticaindustrie vertellen juist dat dit een wijdverbreid misverstand is. Mijn man handeld in cosmetische chemie, en spreek nog wel eens mensen van Proctor, KPSS–Kao, Wella etc. die in de productontwikkeling zittenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Volgens mijn kapper is het juist wel goed voor mensen met heel droog en beschadigd haar om babyshampoo te gebruiken. Hij zegt dat dat minder schadelijk voor het haar is dan gewone shampoo, vooral als je het dagelijks wast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |