schoen wordt sgoen , schuur wordt sguur, ik weet mensen als jij zijn beperkt maar togquote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef trolley het volgende:
Dus 'schoen' wordt 'skhoen', schuur wordt skhuur etc.
Nee TS, nee. Terug naar de basisschool. Je begrijpt er gewoon niks van.
TS is gewoon een blackberry proleet, die schrijven ook altijd zoquote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
schoen wordt sgoen , schuur wordt sguur, ik weet mensen als jij zijn beperkt maar tog
De letters c q x en y zitten helemaal niet in het woord alfabetquote:er zijn paar onnodige letters in alfabet zoals c q x y
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:39 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
schoen wordt sgoen , schuur wordt sguur, ik weet mensen als jij zijn beperkt maar tog
dan maken we een alfabet voor de nederlandse taal, waarom moeten we altijd anderen volgen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef LookAtMe het volgende:
want andere talen gebruiken ons alfabet niet
Makkelijker als je alle letters kent om andere talen te leren.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
dan maken we een alfabet voor de nederlandse taal, waarom moeten we altijd anderen volgen?
volgen niet maar tis toch handiger in dagelijks leven mbt communicatiequote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
dan maken we een alfabet voor de nederlandse taal, waarom moeten we altijd anderen volgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |