Geef me nog drie minuten, okay? Bijna klaar.quote:
Dacht het nietquote:Op zondag 13 juli 2014 14:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geef me nog drie minuten, okay? Bijna klaar.
sorry bro, ik miste die mooie lange fantasierijke volzinnen van je.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik lees gewoon even met een schuin oog mee, ArTiC.
Ik zit in een Tom Petty periode, denk niet dat je daar vrolijk van wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet op dit moment eigenlijk. Lazy sunday en ik kan niet helemaal wakker worden. Gooi je er zo wat muziek in?
Ik lees een algemene posts waarin jij klaagt dat niemand je wil meeten. Word het je aangeboden, reageer je zo. Laat dan maar.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gelezen in dit topic, maar volgens mij lees jij hele rare dingen dan in posts
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Hij leeft sowieso nogal in zijn eigen wereld
Zak er even lekker in jij.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meestal beide
Voor hem vast heel fijn. Je zelf gecreëerde realiteit is vast een toffe
Het was alles behalve een algemene post.quote:
Moet ik dan blij zijn?quote:
Dat was mijn reactie daarop toch al?quote:
Wat is er niet algemeen aan 'niemand wil me meeten'? Verder ben ik een beetje klaar met het gezever van sommige mensen op fok, ze zoeken het maar uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was alles behalve een algemene post.
[..]
Moet ik dan blij zijn?
[..]
Dat was mijn reactie daarop toch al?
Als je t uit context haalt, ja dan is alles algemeenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
Wat is er niet algemeen aan 'niemand wil me meeten'? Verder ben ik een beetje klaar met het gezever van sommige mensen op fok, ze zoeken het maar uit.
Fuck die context. Verder fijn voor julliequote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t uit context haalt, ja dan is alles algemeen
Dat deden we al en dat blijven we doen
Context is idd niet belangrijk bij het geschreven woordquote:
Ik zal maar niets meer posten over meets, anders ga je weer een heel verhaal over context postenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Context is idd niet belangrijk bij het geschreven woordSchrappen dat ding
![]()
We vermaken ons hier goed, beetje rustig in het weekend en savonds, maarja.
Post lekker wat je wil johquote:Op zondag 13 juli 2014 20:09 schreef yats het volgende:
Ik zal maar niets meer posten over meets, anders ga je weer een heel verhaal over context posten
Dat doe ik sowieso wel.quote:
Niet als ik dat gewoon niet wil posten.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is
[..]
best nutteloos om te zeggen dan
Je was wel een beetje bang, geef maar toequote:Op zondag 13 juli 2014 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Verzuipen in de zonnestralenwas echt topweer dit weekend!
Ok, als we die stortbui van vrijdag even niet meetellen.
En nee, ben inmiddels onderweg naar huis
Mwah viel mee, als mijn tent het niet gehouden had was ik wel in het Clubhuis gaan liggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was wel een beetje bang, geef maar toe
Zwarte piet is zwart.. niet bruinquote:Op zondag 13 juli 2014 20:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben zo bruin als een zwarte piet en mijn vakantie moet nog beginnen. Ohja en al bijna 100 vluchten gemaakt dit jaar. Dit wordt een recordjaar!
Oh dus hier voor hield ie rekening met ons? Wat mooiquote:Op zondag 13 juli 2014 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij post alleen nog maar wat ie wil.. hoe mooi is dat
Nouja gedeeltelijk. Ondanks dat ie mij wel wil uhm.. wou meeten.. post ie niet voor mijn plezierquote:Op zondag 13 juli 2014 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dus hier voor hield ie rekening met ons? Wat mooi
ook niet voor zijn eigen plezier geloof ikquote:Op zondag 13 juli 2014 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja gedeeltelijk. Ondanks dat ie mij wel wil uhm.. wou meeten.. post ie niet voor mijn plezier
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
ook niet voor zijn eigen plezier geloof ik
Als dit er erg veel zij,n niet echt meerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
Verder ben ik een beetje klaar met het gezever van sommige mensen op fok
quote:
Stikken jullie er even met zijn tweeën lekker in.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig bestaat de SEX SC toch voor hemDaar zijn ze niet zo kritisch
Dat is wel je stopzin geworden ondertussen. Maar ik weet nog steeds niet waarin preciesquote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Stikken jullie er even met zijn tweeën lekker in.
Dat maakt me niets uit. Ik wil wel gaan schelden, maar ik heb geen zin in een bann puur door jullie. Je bedenkt die scheldwoorden er zelf maar bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel je stopzin geworden ondertussen. Maar ik weet nog steeds niet waarin precies
Schelden? Is het zo erg?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakt me niets uit. Ik wil wel gaan schelden, maar ik heb geen zin in een bann puur door jullie. Je bedenkt die scheldwoorden er zelf maar bij.
Fuck lekker offquote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Cue_ het volgende:
Hmm in die SC heeft ie ook al een reputatie waar ie niet blij mee is![]()
SEX / [SEX SC #2370] Lekker haten op het OV
SEX / [SEX SC #2370] Lekker haten op het OV
Yeah rightquote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schelden? Is het zo erg?
Het komt wel goed schatje
Natuurlijk wel. Je zal wel een kloon moeten nemen en wat anders moeten posten. Maar dan heb je ook watquote:
joh, tief lekker op, kssst.quote:
ja maar.. ja maar hij voelt zich nergens echt thuis..quote:
De eerste SC die bekend staat als een warm bad moet volgens mij nog uitgevonden wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar hij voelt zich nergens echt thuis..R&P SC staat toch bekend om z'n warme bad
Ze zouden een apart subforum voor dat tuig moeten maken, noemen we dat forum sint-helenaquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar hij voelt zich nergens echt thuis..R&P SC staat toch bekend om z'n warme bad
Ach, een 'reputatie' had ik blijkbaar meteen al. Beetje jammer dat mensen verder het verschil tussen serieus en ouwehoeren niet herkennen. En nee, geen kloon, laat maar...quote:Op zondag 13 juli 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je zal wel een kloon moeten nemen en wat anders moeten posten. Maar dan heb je ook wat
Ik ben geen hondquote:
Jammer danquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zo schelden joh, straks krijg je nog een ban!
Nouja blijkbaar ligt het dan toch een beetje aan hoe je het verwoord, zowel dat mensen je serieus/ouwehoer niet oppikken als dat je reputatie is ontstaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef yats het volgende: Beetje jammer dat mensen verder het verschil tussen serieus en ouwehoeren niet herkennen.
Ja heel fijn, een reputatie hebben op basis van wat posts van een labiel persoon ongeveer 6 maanden geleden. Ow, en daarmee doelde ik op mezelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar ligt het dan toch een beetje aan hoe je het verwoord, zowel dat mensen je serieus/ouwehoer niet oppikken als dat je reputatie is ontstaan.
brrr een koud badquote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Cue_ het volgende:
SEX SC is volgens mij een warm bad.. maar je moet het water niet koud laten worden
Nee, is zeker niet enkel op 6 maanden terug gebaseerd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
Ja heel fijn, een reputatie hebben op basis van wat posts van een labiel persoon ongeveer 6 maanden geleden. Ow, en daarmee doelde ik op mezelf.
Yeah right, alsof mensen hun oordeel ooit veranderen?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, is zeker niet enkel op 6 maanden terug gebaseerd.
De tering, wat trek je jezelf allemaal aan joh. Posten is een keuze, geen plicht hoor!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja heel fijn, een reputatie hebben op basis van wat posts van een labiel persoon ongeveer 6 maanden geleden. Ow, en daarmee doelde ik op mezelf.
Ja, vandaag wel. Even geen zin in zeikende mensen of commentaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De tering, wat trek je jezelf allemaal aan joh. Posten is een keuze, geen plicht hoor!
ik heb geen idee wie je bent maar je komt nu ook niet erg stabiel overquote:Op zondag 13 juli 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Yeah right, alsof mensen hun oordeel ooit veranderen?
Ow zeker wel. Tijnbrein is daar een voorbeeld van.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:00 schreef yats het volgende:
Yeah right, alsof mensen hun oordeel ooit veranderen?
Dan moet je juist hier niet postenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, vandaag wel. Even geen zin in zeikende mensen of commentaar.
...Waarom zoek ie dat dan jùíst op?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ga weer lekker on topic dan. Dan lul ik daar wel over mee i.p.v. dit domme gelul.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist hier niet postenDan zit je in dit topic sowieso verkeerd
ontopic? Dit IS ontopic. Tis een SC joh !quote:Op zondag 13 juli 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ga weer lekker on topic dan. Dan lul ik daar wel over mee i.p.v. dit domme gelul.
Prima, iemand een leuk onderwerp?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ontopic? Dit IS ontopic. Tis een SC joh !
Helaasquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Over TV kijken gesproken... Staat het al 7-1?
Fijn dat ik jou vermaakt heb. Ik gun het je van harte gezien jouw posts in een ander topicquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel eerlijk gezegd![]()
Lang geleden voor een zondag avond
Post je toch een beetje voor mijn plezierquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef yats het volgende:
Fijn dat ik jou vermaakt heb. Ik gun het je van harte gezien jouw posts in een ander topic
Ik ben dan ook gewoon heel vriendelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Post je toch een beetje voor mijn plezier
Ik heb zo mijn twijfelsquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef yats het volgende:
Je bedenkt die scheldwoorden er zelf maar bij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef yats het volgende:
Stikken jullie er even met zijn tweeën lekker in.
En toch is het zo. Gewoon wat frustraties momenteel, en dan heb ik geen zin in de zoveelste bijdehante reactie van mensen die mij verder niet kennen.quote:
Dan ben je 'soms' aardig. of op andere momenten. Maar dan kan je niet zeggen dat je het "gewoon" bent. Zeker niet aangezien dit nog geen uur geleden heeft afgespeeldquote:Op zondag 13 juli 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
En toch is het zo. Gewoon wat frustraties momenteel, en dan heb ik geen zin in de zoveelste bijdehante reactie van mensen die mij verder niet kennen.
Maar vooruit, leuk onderwerp maar weer, wie gaat de finale winnen?
Ik wil je best een DM sturen waarom ik nu even wat kortaf ben.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je 'soms' aardig. of op andere momenten. Maar dan kan je niet zeggen dat je het "gewoon" bent. Zeker niet aangezien dit nog geen uur geleden heeft afgespeeld
We reageren op hoe we je hier kennen, lijkt me meer dan logisch![]()
Hoop duitsland, maar momenteel zijn ze niet lekker bezig.
Niet bot bedoelt, maar het maakt mij niet uit waarom je kortaf reageert.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef yats het volgende:
Ik wil je best een DM sturen waarom ik nu even wat kortaf ben.
Tja, en dat tweede, vraag tamas even hoe ik in het echt ben?
Ik hoop eigenlijk stiekem op de Argentijnen
Nou ik 'ken' je pas een maand of 3 en het is nog niet veel soeps hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zet je computer dan uitquote:Op zondag 13 juli 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Niet rellen op de dag des Heerenstelletje zondaars!
Ik vermoed dat ik zonder dat ook best wel verdoemd benquote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je mij een eerlijk kans gegeven hebt zeg. Ik ken jouw posts niet anders als vol commentaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik 'ken' je pas een maand of 3 en het is nog niet veel soeps hoor
Ik was toch al een zondaar en verdoemd, dan kan dit er best bij.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Want voordat ze uberhaupt op je reageerde heeft ze van anderen gehoord hoe je was?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
Alsof je mij een eerlijk kans gegeven hebt zeg.
Hoe kan ik nou bedenken dat je een jankerd bent voor ik je zie posten?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof je mij een eerlijk kans gegeven hebt zeg. Ik ken jouw posts niet anders als vol commentaar.
[..]
Ik was toch al een zondaar en verdoemd, dan kan dit er best bij.
Nee, puur op basis van 1 of twee posts of reacties van anderen op mij. Maar ok, blijkbaar moet ik dus 'veranderen', weet ik dat ook. Dank voor de wijze lesquote:Op zondag 13 juli 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want voordat ze uberhaupt op je reageerde heeft ze van anderen gehoord hoe je was?Of hoe zie je dat voor je?
Het hoeft niet, maar als je het zat bent dat men al naar jou zeggen 6 maand zo op je reageert, zal het echt niet aan al die mensen op fok liggen.quote:
Ditquote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar als je het zat bent dat men al naar jou zeggen 6 maand zo op je reageert, zal het echt niet aan al die mensen op fok liggen.
Rellen mag toch wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Lang niet iedereen reageert zo. Gelukkig maar. Het valt me alleen op dat sommige mensen dat vaker dan anderen doen. Dan kun je drie dingen doen :quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar als je het zat bent dat men al naar jou zeggen 6 maand zo op je reageert, zal het echt niet aan al die mensen op fok liggen.
Ik heb je ook niet bepaald zien veranderen. Maar goedquote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Lang niet iedereen reageert zo. Gelukkig maar. Het valt me alleen op dat sommige mensen dat vaker dan anderen doen. Dan kun je drie dingen doen :
1. Alles en iedereen negeren en gewoon blijven doen wat je deed. Dat heb ik geprobeerd en bied geen oplossing
2. Reageren op de personen en de 'confrontatie' aan gaan. Dat werkt ook niet
3. Reageren en proberen te veranderen.
Ik dacht optie 3 te doen, maar blijkbaar in de ogen van sommigen niet of niet genoeg. Prima, dan weet ik dat ik nog meer moet 'veranderen'.
Dan moet je toch eens beter lezen. Kijk maar eens naar het date topic en vergelijk dat met 3 maanden geleden.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet bepaald zien veranderen. Maar goed
Waarom kom je eigenlijk in deze SC? Je hebt het hier niet eens naar je zin...
Dat zou kunnen, geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of t is zo subtiel dat het nog niemand opvalt. Of misschien het 'verkeerde'?
Ik heb ook niet veel te klagen buiten wat kleinere issues. Mijn dieptepunt ligt achter mee, vandaar die opmerkingen. En die grappen? Waarom zijn ze wel tenenkrommend als ik ze maak maar niet als HJ of weiss hetzelfde zou posten?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
Dat jij denkt dat je veranderd bent wil niet zeggen dat het ook zo is...
Wat me wel opgevallen is, is dat je nu vaker dingen roept als 'oh ik heb echt niks te klagen' en slechte grappen maakt over vrouwen en seks. Terwijl het zo ongeloofwaardig is. Het is nog meer tenenkrommend dan voor dat je dat deed
Ja maar ik vind het hier ook echt leukquote:
omdat ze het kunnen hebben en jij nietquote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, geen idee.
Ow, en om antwoord te geven op je andere vraag, mede door diverse gebeurtenissen ben ik van een persoon die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven goed op orde had een behoorlijke tijd veranderd in een enorm onzeker persoon met een aantal 'issues' die niet makkelijk op te lossen waren/zijn. Ik merk aan mezelf dat ik het dieptepunt voorbij ben en langzaam uit de kuil omhoog krabbel (ik heb er nu 9 van de 10 keer schijt aan als ik afgewezen word bijvoorbeeld) maar af en toe word ik toch nog geraakt en doen bepaalde reacties 'pijn' terwijl ik weet dat dit een online forum is en ik het me niet aan zou moeten trekken.
[..]
Ik heb ook niet veel te klagen buiten wat kleinere issues. Mijn dieptepunt ligt achter mee, vandaar die opmerkingen. En die grappen? Waarom zijn ze wel tenenkrommend als ik ze maak maar niet als HJ of weiss hetzelfde zou posten?
Maar yats. dit verhaal kennen we ondertussen wel. je hebt dit al zooooo vaak verteld.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
Ow, en om antwoord te geven op je andere vraag, mede door diverse gebeurtenissen ben ik van een persoon die stevig in zijn schoenen staat en zijn leven goed op orde had een behoorlijke tijd veranderd in een enorm onzeker persoon met een aantal 'issues' die niet makkelijk op te lossen waren/zijn.
Thats shitty en niet leuk, dat snap ik ook. Ipv dat je dan de computer uit zet of weggaat uit een topic, blijf je plakken. (zoals bv hier, maar heb het je wel vaker zien doen) daar schiet je toch ook geen reet mee op?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
maar af en toe word ik toch nog geraakt en doen bepaalde reacties 'pijn' terwijl ik weet dat dit een online forum is en ik het me niet aan zou moeten trekken.
Omdat het uit de mond (toetsenbord) van de ene nu eenmaal wel klopt en bij een ander niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
Waarom zijn ze wel tenenkrommend als ik ze maak maar niet als HJ of weiss hetzelfde zou posten?
Bullshit. Ik durf te wedden dat als we hetzelfde zouden posten je mijn opmerking 'net niet' vind en krom ligt om die van hen. Dat is niet erg, dat moet je zelf weten. Maar wat je nu zegt komt een beetje hypocriet over en is puur op jouw aanname gebaseerd dat zij vaak daten en dus leuk zijn. Wat cue feitelijk ook bevestigd in haar post. Wees dan eerlijk en zeg dat je denkt dat ik een of ander triest en zielig mannetje ben of whatever, maar kom niet met zo'n verhaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze het kunnen hebben en jij niet
Daarom is het gewoon echt pijnlijk
Daarnaast ben je ook niet echt grappig en kloppen ze altijd net niet
Ja sorry als dit echt een overload aan bitch is maar je stelt zelf de vragen. Dan geef ik eerlijk antwoord
Pure discriminatie omdat ik blank benquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het uit de mond (toetsenbord) van de ene nu eenmaal wel klopt en bij een ander niet.
Als een blanke nerd gata zeggen "he men, i''m fa fucking playah, gonna fuck you" is dat toch wat anders dan wanneer een rappende neger het zegt. Snappie?
Het boeit geen fuck dat zij vaker daten. Het gaat erom hoe je overkomt/hoe je bent.quote:
Precies, daarom post ik het dus ook nooit meer. Ik ben daar klaar mee. Dus bij dezequote:Op zondag 13 juli 2014 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar yats. dit verhaal kennen we ondertussen wel. je hebt dit al zooooo vaak verteld.
Door dingen onder ogen te zien en er niet voor weg te lopen kom ik verder dan door het gewoon te ontkennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Thats shitty en niet leuk, dat snap ik ook. Ipv dat je dan de computer uit zet of weggaat uit een topic, blijf je plakken. (zoals bv hier, maar heb het je wel vaker zien doen) daar schiet je toch ook geen reet mee op?
En toch heb je alweer twee keer in dit topic het vermeld, terwilj rhub en ik zowat in elk topic komen waar jij dit verhaal wel eens verteld hebt. Toch vond je het nodig nu weer te vermelden, terwijl we dat ondertussen echt al wel weten.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef yats het volgende:
Precies, daarom post ik het dus ook nooit meer. Ik ben daar klaar mee. Dus bij deze
Het is een combinatie van beidenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit. Ik durf te wedden dat als we hetzelfde zouden posten je mijn opmerking 'net niet' vind en krom ligt om die van hen. Dat is niet erg, dat moet je zelf weten. Maar wat je nu zegt komt een beetje hypocriet over en is puur op jouw aanname gebaseerd dat zij vaak daten en dus leuk zijn. Wat cue feitelijk ook bevestigd in haar post. Wees dan eerlijk en zeg dat je denkt dat ik een of ander triest en zielig mannetje ben of whatever, maar kom niet met zo'n verhaal.
Jullie hebben het zeker niet makkelijk. Deal with it!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles voor een blanke in de ghetto
Hoezo verder?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, daarom post ik het dus ook nooit meer. Ik ben daar klaar mee. Dus bij deze
[..]
Door dingen onder ogen te zien en er niet voor weg te lopen kom ik verder dan door het gewoon te ontkennen.
Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt danquote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie hebben het zeker niet makkelijk. Deal with it!
Braafquote:Op zondag 13 juli 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt dan
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:09 schreef Cue_ het volgende:
Als ik hetzelfde ga posten als rhub dan kijkt men mij hier ook raar aan
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
waarom? Ik ben de bom
In elke gedaante
Als ik opeens allemaal kloppende dingen over computers ga zeggen (zoals jij) schrikken ze zich ook lam
Wacht, ik doe een Weissman:quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat doe ik nooit
![]()
Het werkt gewoon uberhaupt niet als je look-a-like gaat posten. Iemand na-doen werkt gewoon niet. Want je bent diegene niet en dan komt het gewoon verkeerd over. simple as that.
Laat maar, ik ga tegen mijn eigen uitspraak in en ga elders posten.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch heb je alweer twee keer in dit topic het vermeld, terwilj rhub en ik zowat in elk topic komen waar jij dit verhaal wel eens verteld hebt. Toch vond je het nodig nu weer te vermelden, terwijl we dat ondertussen echt al wel weten.
En dat merk ik met meer posts van je. Is veel herhaling van wat vaste posters allemaal wel weten ondertussen. 1 van de vermoeiende dingen van je posts.
Dat is het verschil tussen Beneden-Leeuwen en Boven-Leeuwenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Harde struggles voor een blanke in de ghetto
Wat jij of cue van me vind maakt me weinig uit, maar wat je je wel moet beseffen is dat wat anderen over jou posten of hoe ze op jou reageren ook invloed heeft op wat weer andere personen denken/doen. Zo had ik laatst een enorm leuk gesprek via DM en later app, totdat er blijkbaar iemand een bepaalde opmerking over mijn plaatste en de vrouw in kwestie ineens niet meer reageerde. En ja, dan ga ik het me wel aantrekken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo verder?Het enige wat er gebeurd is dat je bloeddruk omhoog schiet
Wat boeit het jou wat Cue e ik vinden?
Je blijft maar zeggen dat we er naast zitten. Prima toch? Waarom moet je ons dan perse overtuigen? Als je niet onzeker zou zijn zou je het je geen fuck schelen wat vrouwen op fok vinden
Waarom moet ik me dat bedenken? Ik denk dat je een knuppel bent. Mag ik dat niet zeggen omdat anderen dan misschien ook gaan inzien dat je een knuppel bent?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga tegen mijn eigen uitspraak in en ga elders posten.
[..]
Dat is het verschil tussen Beneden-Leeuwen en Boven-Leeuwen
[..]
Wat jij of cue van me vind maakt me weinig uit, maar wat je je wel moet beseffen is dat wat anderen over jou posten of hoe ze op jou reageren ook invloed heeft op wat weer andere personen denken/doen. Zo had ik laatst een enorm leuk gesprek via DM en later app, totdat er blijkbaar iemand een bepaalde opmerking over mijn plaatste en de vrouw in kwestie ineens niet meer reageerde. En ja, dan ga ik het me wel aantrekken.
tja oke. denk ik leg het je uit wat dan 'verkeerd' is aan je post.. is het nog niet goedquote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef yats het volgende:
Laat maar, ik ga tegen mijn eigen uitspraak in en ga elders posten.
Dit is zeker? Of enkel een vermoedenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef yats het volgende:
totdat er blijkbaar iemand een bepaalde opmerking over mijn plaatste en de vrouw in kwestie ineens niet meer reageerde.
Nee! dat mag je dan niet zeggen! Dus jij moet mij lief vinden, zodat anderen dat automatisch ook vinden!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Mag ik dat niet zeggen omdat anderen dan misschien ook gaan inzien dat je een knuppel bent?
Ik weet niet of ik de beste referentie benquote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee! dat mag je dan niet zeggen! Dus jij moet mij lief vinden, zodat anderen dat automatisch ook vinden!
Alles wat jij vindt, vinden anderen toch ook?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de beste referentie ben
Ik ben geen knuppel. Een sufferd, ok, dat misschien af en toe wel. Naïef? Dat zeker, maar een knuppel?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom moet ik me dat bedenken? Ik denk dat je een knuppel bent. Mag ik dat niet zeggen omdat anderen dan misschien ook gaan inzien dat je een knuppel bent?
Rare redenatie
Ben gewoon geen knuppel. Opgelost, slotje
Nee, dat is primaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
tja oke. denk ik leg het je uit wat dan 'verkeerd' is aan je post.. is het nog niet goed
Dat is zeker. Al zou ik me dat eigenlijk niet aan moeten trekken want iemand die zo denkt zou ik eigenlijk boven moeten staanquote:
Dat is waar! Dat was ik even vergeten! Tnx Cuequote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles wat jij vindt, vinden anderen toch ook?
Ja maar je mag daar geen conclusie aan verbinden hoorquote:
Noem me dan eens lief!!!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar! Dat was ik even vergeten! Tnx Cue
Ja, zullen we het over die saaie finale hebben?quote:
Ja maar...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik nu m'n eigen koekje opeten
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik nu m'n eigen koekje opeten
Je kunt nog om een biertje vragenquote:
Bierquote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan drinkt ze hem voor mijn neus op zeker.
Ik heb wat in de koelkast hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je bier wilt van Cue moet je het eerst zelf meenemen.
Stomme supermarktenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen. Anders gemene supermartk mij oud bier verkopen
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan drinkt ze hem voor mijn neus op zeker.
Dat dus in ieder geval niet. Maar het is dus alleen voor haar toekomstige vriendquote:
Nee, dat heet rennenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zijn aan het matten op dat voetbalveld maar ze laten het niet zien!
Als het maar koud isquote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het bier is niet oudDus dat scheelt
Vragen staat vrijquote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Dat je dat uberhaupt durft te vragen..
Proost! Ik ben ook maar even aan de Belgische rakkers gegaan aangezien Duitsland toch geen haast heeft met winnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
Maar dan pak ik zelf maar weer een koud biertje uit de koelkast
Mwah, ik denk niet dat jouw kapsel mij zou staan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het leven zou zo veel mooier zijn als iedereen zoals ik was
Natuurlijk wel, want dan zou je eruit zien als ikquote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat jouw kapsel mij zou staan.
Maar als iedereen zo als jou er uit ziet is het ook vrij awkward he.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want dan zou je eruit zien als ik
Daarom had ik het eig ook alleen maar over innerlijk en niet uiterlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als iedereen zo als jou er uit ziet is het ook vrij awkward he.
Waarbij ik niet bedoel dat jij awkward bent natuurlijk.
Maar ik ben best tevreden over mijn innerlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom had ik het eig ook alleen maar over innerlijk en niet uiterlijk.
Best tevreden is niet goed genoegquote:Op zondag 13 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben best tevreden over mijn innerlijk
Cue, leg me eens uit waarom er nu een beeld van jou bij me naar boven komt van zo'n strenge schoollerares met bril?quote:
Omdat jij het standaard porno beeld erbij haalt?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef yats het volgende:
Cue, leg me eens uit waarom er nu een beeld van jou bij me naar boven komt van zo'n strenge schoollerares met bril?
Sorryquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat jij het standaard porno beeld erbij haalt?
Fax is in het echt een prima kerelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit.
Tius wel weer een echte yats/faxie opmerking die nergens op slaat
Dat je die opmerkingen dus met een enorme korrel zout moet nemen.quote:
Dat snap ik ook wel. Ook zonder of hij/jij in het echt een prima kerel bent.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat je die opmerkingen dus met een enorme korrel zout moet nemen.
Ow, dus maar geen licht seksuele opmerkingen meer maken?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Ook zonder of hij/jij in het echt een prima kerel bent.
Gaat erom dat het gewoon 1 van die opmerkingen is waar we zo moe van worden
Ik denk dat het je zeker zal helpen als je dat een tijdje niet zou doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dus maar geen licht seksuele opmerkingen meer maken?
Helpen in de zin van?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zeker zal helpen als je dat een tijdje niet zou doen.
Het beeld dat we hier van je hebben. En hoe we op je posts reageren. Daar waar de voortgaande discussie de hele tijd over ging.quote:
Kortom, alleen over koetjes en kalfjes praten?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het beeld dat we hier van je hebben. En hoe we op je posts reageren. Daar waar de voortgaande discussie de hele tijd over ging.
Yupquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, alleen over koetjes en kalfjes praten?
Natuurlijk zijn er grenzen. maar kotsen op puppys ligt nog voor de grensquote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch niet op de puppy's
Er zijn grenzen natuurlijk
Ik denk dat ik niet wil weten waar jouw grens ligt danquote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er grenzen. maar kotsen op puppys ligt nog voor de grens
Denk het ook nietquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet wil weten waar jouw grens ligt dan
Nou hop! Die kant op en neuken!quote:Op maandag 14 juli 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
![]()
zat weer eens te facebooken voor het geslacht van een medewerker uit India. Heeft ie een fotoshoot erop staan, incl ontbloot bovenlichaam. Ziet er opzich niet eens zo verkeerd uit
Leeft Outkast nog?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat dat North Sea Jazz Festival nog wel iets voorstelde, iets van klasse had, maar als je afsluiter Outkast is ben je wel een kutfestival hoor.
Blijkbaar, las dat dus net op nu.nl van gisterenquote:
Dan zal het vast nog leven jaquote:Op maandag 14 juli 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar, las dat dus net op nu.nl van gisteren.
Gewoon op knoppen rammenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn baas wil dat ik hals over kop andermans software ga testen zonder duidelijke scenario's of doelstellingen, in de hoop dat het dan beter gaat werken ofzo.
Goed plan.
Dat is toch wat ik de hele dag doe en dan ontstaan er ook magisch programma's, dus dan zal het hier ook wel werken.quote:
Dan snap ik de vrfaag van je baas welquote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik de hele dag doe en dan ontstaan er ook magisch programma's, dus dan zal het hier ook wel werken.
Ik in mijn levenquote:
Als het voor eeuwig is, is het niet meer leukquote:
Natuurlijk is het niet voor eeuwig! eeuwig is lang hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Als het voor eeuwig is, is het niet meer leuk
Zeg! Je hebt wel een stukje van die quote voor in je onderschrift afgeknipt he
Ga je me nu vertellen dat je in de hemel geen vakantie hebt?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet voor eeuwig! eeuwig is lang hoor
Ik ga je niets over de hemel vertellenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ga je me nu vertellen dat je in de hemel geen vakantie hebt?!
Vertel dat de overheidquote:
Nee joh, hoogstens van de helquote:Op maandag 14 juli 2014 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, ik dacht misschien weet jij er meer van.
Ik kan niks andersquote:Op maandag 14 juli 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je maar andere studies moeten kiezen
Neh, dan ben ik op vakantie.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Iemand hier zin om mee te gaan naar Geuzenpop, zaterdag 2 augustus?
http://www.geuzenpop.nl/i(...)178b0d55a7ca22ff.pdf
Vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Neh, dan ben ik op vakantie.
Misschien Jats of hoe heet'ie?
[ afbeelding ]
HAd ook niets anders kunnen zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In Frankrijk, zweefvliegwedstrijd jeweetz.
quote:
Uhuh, dat geloven we meteenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik bitch nooit
Ik ben kei schattig, kijk maar naar mijn UI
quote:
heeft dat arme jong geen vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
We hebben een stagiair in de zaalGeen idee waarom, maar ziet er niet verkeerd uit. Alleen beetje jong
Dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
We hebben een stagiair in de zaalGeen idee waarom, maar ziet er niet verkeerd uit. Alleen beetje jong
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.quote:
Gewoon doen, kan jou het schelen, hij is toch zo weer wegquote:
Gok niet dat ie ook maar een beetje in mij geintresseerd isquote:Op maandag 14 juli 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon doen, kan jou het schelen, hij is toch zo weer weg.
Is ie meer voor Ang3l?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok niet dat ie ook maar een beetje in mij geintresseerd is
quote:
Heb je het al geprobeerd?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok niet dat ie ook maar een beetje in mij geintresseerd is
Omdat hier allemaal sociopaten en maatschappelijk gestoorde kneuzen zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zitten we eigenlijk in heb subgenre "sociologie en maatschappij" ?
In dat geval: ASL & Dickpic.quote:
Begin er dan ook niet overquote:Op maandag 14 juli 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
k ben niet z'n type joh![]()
En hij de mijne eigenlijk ook niet
Dinosaurquote:Op maandag 14 juli 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
MAar god zeg.. stage lopen. Dat is lang geleden
waarom?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maar dat zag ik er ook niet echt vanaf
![]()
Misschien meer voor jou
Ik ben dan zo'n amoebe ding. Of zo'n amfibie of waar we ook vandana komen. Of de oerknal!quote:
Whaha truequote:Op maandag 14 juli 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zorgt wel dat ie daar van gaat houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |