Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
Bijna een jaar verder en enige games die ik heb zijn fifa en BF. Volgende zal ook wel fifa 15 zijn ofzo. Driveclub ook nog niks concreets qua release. Uitermate teleurstellend.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter... tot nu toe bevalt de ps4 me echt perfect maar ik ben ook wel een behoorlijk indie-freak.
Komende maanden komen de grote titels waar ik echt op zit te wachten zoals Destiny, diablo 3, TLOU remake, Alien isolation, The Evil within, Dragon age en uiteindelijk GTAV... tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben dan zullen The Witcher 3 en hopelijk The division ook wel een keer het levenslicht te zien krijgen.
Meer dan genoeg te gamen nu en de komende tijd voor mij
ik wou laatst een ps4 halen maar toen zag ik dat er nog niks echt interessants op uit wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
Bijna een jaar verder en enige games die ik heb zijn fifa en BF. Volgende zal ook wel fifa 15 zijn ofzo. Driveclub ook nog niks concreets qua release. Uitermate teleurstellend.
dat soort spellen speel ik op mn ipadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter...
Resogun, outlast en transistor ja??? En ook nog eens (local) coop?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat soort spellen speel ik op mn ipad
Uncharted.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik wou laatst een ps4 halen maar toen zag ik dat er nog niks echt interessants op uit waswacht wel tot ie goedkoper wordt en de uncharted serie wordt gerereleased.
ik wil AAA gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Resogun, outlast en transistor ja??? En ook nog eens (local) coop?Ik heb die van mij speciaal voor de beta en straks destiny gekauft maar er is maar dan genoeg tofs op te spelen tot de dikke games de komende maanden uit gaan komen.
Laatste 3 jaar waren deeltijd, dat scheeltquote:
Resogunquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter... tot nu toe bevalt de ps4 me echt perfect maar ik ben ook wel een behoorlijk indie-freak.
Komende maanden komen de grote titels waar ik echt op zit te wachten zoals Destiny, diablo 3, TLOU remake, Alien isolation, The Evil within, Dragon age en uiteindelijk GTAV... tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben dan zullen The Witcher 3 en hopelijk The division ook wel een keer het levenslicht te zien krijgen.
Meer dan genoeg te gamen nu en de komende tijd voor mij
Nice!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijnHoop zelf eind dit jaar student af te zijn na 10 jaar (3 bachelors, master en een post-master..baas boven baas
)
Ik ookquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ook
The last of us: 29-07-2014 => Port
Diablo 3 + ROS: 19-08-2014 => Port
The Evil Within: 29-08-2014 => Multigen
Destiny: 09-09-2014 => Multiplatform
Alien Isolation: 07-10-2014 => Multiplatform
Dragon Age: Inquisition: 10-10-2014 => Multiplatform
Evolve: 21-10-2014 => Multiplatform
GTA V in de herfst => Port
En dat is erg waarom? Zijn alleen exclusives de moeite waard om naar uit te kijken? Ik kan niet wachten om TLOU en GTAV met alle beschikbare DLC op 1080p en 60fps te kunnen spelen en DIII speelde op de console al stukken beter weg met lokale coop, eerder geimplimenteerde loot 1.5 en dodge-functionaliteit, dat was een daadwerkelijke verbetering dus dat als een simpele port bestempelen is in mijn optiek iets te kort door de bocht.quote:
Ik heb een hoge standaard en heb meer interesse in exclusives over het algemeen. Over twee weken ga ik ook eindelijk TLOU spelen hoor, daar niet van, maar dit lijstje doet me verder weinig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En dat is erg waarom? Zijn alleen exclusives de moeite waard om naar uit te kijken? Ik kan niet wachten om TLOU en GTAV met alle beschikbare DLC op 1080p en 60fps te kunnen spelen en DIII speelde op de console al stukken beter weg met lokale coop, eerder geimplimenteerde loot 1.5 en dodge-functionaliteit, dat was een daadwerkelijke verbetering dus dat als een simpele port bestempelen is in mijn optiek iets te kort door de bocht.
Oh en multiplatform zie ik sowieso niet in hoe het uberhaupt een argument voor/tegen iets zou kunnen zijn. Ik kijk liever naar de kwaliteit van de games an sich en dat is bij al die games dik in orde. (naar alle waarschijnlijkheid)
Oh, daar zullen ze ook wel een remake van maken, maak je vooral geen zorgen. Dat is het nieuwe hippe ding. Een game die amper twee jaar oud is opnieuw uitbrengen. Onder het mom van "voor zij die de game gemist hebben". In de praktijk kopen mensen massaal dezelfde game twee keer in twee jaar tijd, en dat alleen maar omdat de HD graphics opgepoetst zijn naar nog iets meer HD.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik wil dat God of War verschijnt voor de pS4
Je bent gewoon jaloers dat al die multi's niet naar Wii U komtquote:
En ik laat ze lekker liggen, want voor alleen HD-remakes kom ik mijn nest niet uit. Als mensen ze kopen is er blijkbaar een vraag naar. Jammer, want ik zie ook liever nieuwe games in plaats van een simpele poort. maar ja, vanuit het oogpunt van uitgevers snap ik ze wel. Mensen fappen blijkbaar op HD.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, daar zullen ze ook wel een remake van maken, maak je vooral geen zorgen. Dat is het nieuwe hippe ding. Een game die amper twee jaar oud is opnieuw uitbrengen. Onder het mom van "voor zij die de game gemist hebben". In de praktijk kopen mensen massaal dezelfde game twee keer in twee jaar tijd, en dat alleen maar omdat de HD graphics opgepoetst zijn naar nog iets meer HD.
Ik wacht wel tot ze op PS Plus beschikbaar zijn. TLOU heb ik nog niet gespeeld, maar bijna om het principe dat ze ook een nieuwe game hadden kunnen maken, wacht ik wel tot hij een keer op Plus staat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik laat ze lekker liggen, want voor alleen HD-remakes kom ik mijn nest niet uit. Als mensen ze kopen is er blijkbaar een vraag naar. Jammer, want ik zie ook liever nieuwe games in plaats van een simpele poort. maar ja, vanuit het oogpunt van uitgevers snap ik ze wel. Mensen fappen blijkbaar op HD.
Mwoah, de eerste ding waar ik aan denk is dan "OK, is backward compatibility dan echt zo moeilijk geweest, of is het een excuus?" En het tweede is dat die streaming service hier toch eigenlijk voor bedoeld moet zijn. Dus daar kunnen we nog wel wat langer op wachten, of daar worden dit soort titels niet op beschikbaar gemaakt, want anders kunnen we er geen remake meer uit persen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Van The Last of Us kan ik het vreemd genoeg nog hebben. Die game niet gespeeld hebben is erg zonde. Al zal ik het zelf niet nog eens kopen, maar dat ligt aan het feit dat ik het verhaal al ken. Plus de singleplayer-DLC. Het is alsof je Seven een tweede keer kijkt: tweede keer is minder want het plot is al bekend
Mwah, een andere smaak hebben qua games, jezelf blind staren op exclusives en het afrekenen van games op basis van het feit dat ze een port/multigen/multiplatform zijn, (wat natuurlijk geen ene reet zegt over de kwaliteit van een game) betekent natuurlijk niet dat je een hoge standaard hebt qua games. (interpreteer ik als het pretenderen van het spelen van kwalitatief hoogwaardigere games)quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een hoge standaard en heb meer interesse in exclusives over het algemeen. Over twee weken ga ik ook eindelijk TLOU spelen hoor, daar niet van, maar dit lijstje doet me verder weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |