Argentinië is gewoon een aids team. Wij ook, maar onze spelers zijn per saldo wel een stuk minder dan de Argentijnen. Ik denk dat de enige speler die wat aan hun team zou toevoegen is Robbenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een aidstoernooi is dit toch geworden na die geniale poulefase. Mensen die toen riepen dat het nu al het leukste WK in 30 jaar was hebben het zo hard lopen jinxen![]()
![]()
jij deed daar aan mee timmiequote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een aidstoernooi is dit toch geworden na die geniale poulefase. Mensen die toen riepen dat het nu al het leukste WK in 30 jaar was hebben het zo hard lopen jinxen![]()
![]()
En Veltman, Klaas, Jasper en Blind natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Argentinië is gewoon een aids team. Wij ook, maar onze spelers zijn per saldo wel een stuk minder dan de Argentijnen. Ik denk dat de enige speler die wat aan hun team zou toevoegen is Robben
Nee, ik heb alleen gezegd dat het tot dusverre een geniaal toernooi was. Dat is wat andersquote:
Die was ik vergeten, maar die ook inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En Veltman, Klaas, Jasper en Blind natuurlijk.
ach over 4 jaar wordt het nog beter. maar dan zij we stokoudquote:Op zondag 13 juli 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen gezegd dat het tot dusverre een geniaal toernooi was. Dat is wat anders
Dan kan Toefjes bijna niet meer lopen en kunnen de kinderen van Trapz en Pots al typen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach over 4 jaar wordt het nog beter. maar dan zij we stokoud
dat worden gjetjesquote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan kan Toefjes bijna niet meer lopen en kunnen de kinderen van Trapz en Pots al typen.
Het is allemaal kut. Alleen Colombia heeft leuk voetbal gespeeld. Duitsland ook alleen tegen Brazil en voor rust tegen Portugal. Enige echt leuke wedstrijden na de poule, los van NL sentimenten, waren eigenlijk Brazil - Chile en Brazil - Ger.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Argentinië is gewoon een aids team. Wij ook, maar onze spelers zijn per saldo wel een stuk minder dan de Argentijnen. Ik denk dat de enige speler die wat aan hun team zou toevoegen is Robben
Belgjes - USAquote:Op zondag 13 juli 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut. Alleen Colombia heeft leuk voetbal gespeeld. Duitsland ook alleen tegen Brazil en voor rust tegen Portugal. Enige echt leuke wedstrijden na de poule, los van NL sentimenten, waren eigenlijk Brazil - Chile en Brazil - Ger.
De eerste foto die ze te zien krijgt is die van het Marrokanen teamquote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoop het niet nee dan ziet ze al die vieze plaatjes van jou niet
Dikke proxy server in huis met ip-restricties waar ze alleen maar nijntje.nl mag bekijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoop het niet nee dan ziet ze al die vieze plaatjes van jou niet
Wel slecht dat ik die vergeet ja, kloptquote:
Bohh nektasje.gifquote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De eerste foto die ze te zien krijgt is die van het Marrokanen team
ouderdomquote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel slecht dat ik die vergeet ja, klopt
Wel vooral de verlenging.
Schele. Genoeg kansen gehad vandaag in het eerste uur.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Alovenac het volgende:
Argentinie nog geen kans gecreeerd de
laatste drie wedstrijden?
Khedira?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Duitsland kan toch helemaal niet meer wisselen? Of telt die van Khedira niet?
Voor de wedstrijd mag dat gewoon..telt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Duitsland kan toch helemaal niet meer wisselen? Of telt die van Khedira niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |