SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je het zeker toef?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond het gehele saldo op der Mannschaft1.63 Voor titelwinst vind ik mooi genoeg.
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ik heb heel het WK belabberd gewed. Ik adviseer ook niemand om mij te volgen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit stelt gerust. Inzet is 50 euro. Potentiėle winst: 3 masturbatie eieren.quote:
Met de geruststelling doelde ik trouwens op de 4-0 voorspelling. Niet op het guitig lachende poppetje.![]()
Wielrennersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wielrenner.html#more
Stenigen![]()
tyfes hond.
Zal wel een belg zijn![]()
![]()
Dat wielrentuig denken altijd dat ze de koning van de weg zijn. Ze vertikken het om op het fietspad te rijden en blijven altijd midden op de weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wielrenners
Zal wel een belg zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond het gehele saldo op der Mannschaft1.63 Voor titelwinst vind ik mooi genoeg.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Boven de ¤2 is waarschijnlijk voor Duitsland winst in 90min.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.
Edit:![]()
![]()
Yup is echt goed irritant. Ik probeer er altijd zo dicht mogelijk langs te rijden daar hebben ze een hekel aanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat wielrentuig denken altijd dat ze de koning van de weg zijn. Ze vertikken het om op het fietspad te rijden en blijven altijd midden op de weg.![]()
Wat Freire tikt. Met al die verlengingen dit WK neem ik wat dat betreft liever iets minder risicoquote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.![]()
![]()
Het is ook leuk om net er voor te blijven rijden (iets langzamer dan de wielrenner).quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup is echt goed irritant. Ik probeer er altijd zo dicht mogelijk langs te rijden daar hebben ze een hekel aanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede tip ga ik de volgende keer ook eens doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is ook leuk om net er voor te blijven rijden (iets langzamer dan de wielrenner).![]()
Als je inzet op match dan gaat het om 90 minuten?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Freire tikt. Met al die verlengingen dit WK neem ik wat dat betreft liever iets minder risicohttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je inzet op match dan gaat het om 90 minuten?![]()
Ja. En als je inzet op : To win the trophy, dan wed je om wie de trofee zal gaan winnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je inzet op match dan gaat het om 90 minuten?![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. En als je inzet op : To win the trophy, dan wed je om wie de trofee zal gaan winnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
huh wat huh lindgren wat doe je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met 1-0 ben je dus mooi in de poepert genomenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
huh wat huh lindgren wat doe je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
ja wow dan verlies ik maar liefst twee euro vijftig omgquote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Met 1-0 ben je dus mooi in de poepert genomen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
tijd voor een 'nieuwe' UIquote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja wow dan verlies ik maar liefst twee euro vijftig omg![]()
Kevin Reza in de kopgroep![]()
ps. ik rijd wel alleen maar op fietspaden (tenzij er geen fietspad is, maar dat is er over algemeen wel hier), maar noem mezelf ook geen wielrenner, gewoon fietser.
![]()
hallo mensen van fut sc ... hoe kunnen jullie dit verschrikkelijke spel leuk vinden ? ? de enige manier om goeie spelers te krijgen is als je daadwerkelijk geld in dit gedrocht investeerd , of ben ik nou gek ?? ik kom niet veel hoger dan 5000 munten dan moet ik alweer contracten kopen voor die spelers![]()
![]()
prutserquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef hENKIE8 het volgende:
hallo mensen van fut sc ... hoe kunnen jullie dit verschrikkelijke spel leuk vinden ? ? de enige manier om goeie spelers te krijgen is als je daadwerkelijk geld in dit gedrocht investeerd , of ben ik nou gek ?? ik kom niet veel hoger dan 5000 munten dan moet ik alweer contracten kopen voor die spelersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je hebt gelijk. Al kun je gewoon seizoenen spelen dat levert dit jaar ook veel coins op.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef hENKIE8 het volgende:
hallo mensen van fut sc ... hoe kunnen jullie dit verschrikkelijke spel leuk vinden ? ? de enige manier om goeie spelers te krijgen is als je daadwerkelijk geld in dit gedrocht investeerd , of ben ik nou gek ?? ik kom niet veel hoger dan 5000 munten dan moet ik alweer contracten kopen voor die spelers
We hadden eerst een webapp zodat we konden handelen maar die is offline gehaald door EA.![]()
haha nee sorry van mijn kant, maar nu gaat het niet meer in het begin kon je nog een beetje handelen in spelers. koop bepaalde spelers goedkoop in en probeer ze voor meer te slijten.quote:
anders miss een team maken van goedkope non-rare spelers, deze kun je oppikken voor discard waarde, en discarden en nieuwe kopen als de contracten op zijn.
anders gewoon hopen op dit![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
okee seizoenen dus zal ik es gaan bekijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Al kun je gewoon seizoenen spelen dat levert dit jaar ook veel coins op.
We hadden eerst een webapp zodat we konden handelen maar die is offline gehaald door EA.
ja ik speel nu ook mte goedkope spelers a la diego costa en mandzukic en isco en weet ik veel, maar als ik dan tegen messi en neymar moet win ik dus nooitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha nee sorry van mijn kant, maar nu gaat het niet meer in het begin kon je nog een beetje handelen in spelers. koop bepaalde spelers goedkoop in en probeer ze voor meer te slijten.
anders miss een team maken van goedkope non-rare spelers, deze kun je oppikken voor discard waarde, en discarden en nieuwe kopen als de contracten op zijn.
anders gewoon hopen op dit![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Post je team eensquote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
okee seizoenen dus zal ik es gaan bekijken
[..]
ja ik speel nu ook mte goedkope spelers a la diego costa en mandzukic en isco en weet ik veel, maar als ik dan tegen messi en neymar moet win ik dus nooit![]()
tactiek waar je mee speelt is belangrijker dan de spelers, ik krijg met mijn team soms klop van non-rare bundesliga teams.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
okee seizoenen dus zal ik es gaan bekijken
[..]
ja ik speel nu ook mte goedkope spelers a la diego costa en mandzukic en isco en weet ik veel, maar als ik dan tegen messi en neymar moet win ik dus nooitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee dat is te beschamend ik heb niet eens een linksbuitenquote:, maar zal straks ff posten doe nu zon wedstrijdje
![]()
Want voor 10k kun je echt een heel behoorlijk teampje maken waarin je gewoon kan winnen in divisies. Met een beetje sparen kun je dan later ook gewoon goede spelers kopen als je seasons doet.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
nee dat is te beschamend ik heb niet eens een linksbuiten, maar zal straks ff posten doe nu zon wedstrijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |