SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je het zeker toef?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond het gehele saldo op der Mannschaft1.63 Voor titelwinst vind ik mooi genoeg.
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ik heb heel het WK belabberd gewed. Ik adviseer ook niemand om mij te volgen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit stelt gerust. Inzet is 50 euro. Potentiėle winst: 3 masturbatie eieren.quote:
Met de geruststelling doelde ik trouwens op de 4-0 voorspelling. Niet op het guitig lachende poppetje.![]()
Wielrennersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)wielrenner.html#more
Stenigen![]()
tyfes hond.
Zal wel een belg zijn![]()
![]()
Dat wielrentuig denken altijd dat ze de koning van de weg zijn. Ze vertikken het om op het fietspad te rijden en blijven altijd midden op de weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wielrenners
Zal wel een belg zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond het gehele saldo op der Mannschaft1.63 Voor titelwinst vind ik mooi genoeg.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Boven de ¤2 is waarschijnlijk voor Duitsland winst in 90min.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.
Edit:![]()
![]()
Yup is echt goed irritant. Ik probeer er altijd zo dicht mogelijk langs te rijden daar hebben ze een hekel aanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat wielrentuig denken altijd dat ze de koning van de weg zijn. Ze vertikken het om op het fietspad te rijden en blijven altijd midden op de weg.![]()
Wat Freire tikt. Met al die verlengingen dit WK neem ik wat dat betreft liever iets minder risicoquote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waar krijg jij 1.63? Bij Bwin en Unibet is het boven de 2 euro.![]()
![]()
Het is ook leuk om net er voor te blijven rijden (iets langzamer dan de wielrenner).quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup is echt goed irritant. Ik probeer er altijd zo dicht mogelijk langs te rijden daar hebben ze een hekel aanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede tip ga ik de volgende keer ook eens doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is ook leuk om net er voor te blijven rijden (iets langzamer dan de wielrenner).![]()
Als je inzet op match dan gaat het om 90 minuten?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Freire tikt. Met al die verlengingen dit WK neem ik wat dat betreft liever iets minder risicohttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je inzet op match dan gaat het om 90 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |