Nee, dat was ikquote:Op zondag 13 juli 2014 12:19 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik zei ja, niet je.
Dan had ik het vast gedroomd over iemand met zo'n soort UI ;o
Tis geen WW.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
appen is van whatsapp en het is toch echt whatsappen en niet whatsapps
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
JE BENT HELEMAAL NIKS MEER WAARDIG, EIKEL!!
Was te verwachten ditquote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen rooksignalen gebruiken
Netwerken zonder blikjes en touw
Ik loop al half uur rook signalen te maken maar je reageert niet. 2 blikjes aan elkaar geknoopt en ook nog niks.quote:
Coolwhip, coolgwhiph.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef tailfox het volgende:
Eigenlijk is het ik whapp je wel even. En dat werd ik app je. Net zoals bij BBM gezegd word ik ping je wel even.
Probeer je jonge chickies te hosselen door je geboorte jaar in je naam te zetten?quote:
Nee, maar ik kon niet alleen Gregor als naam doen, echt kut is dat weet je wel, dus dan moet ik wel alternatieven zoeken...meestal gewoon geboortedatum erachterquote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Probeer je jonge chickies te hosselen door je geboorte jaar in je naam te zetten?
Dat is echt zo middeleeuws :'')
wat een fantasiequote:Op zondag 13 juli 2014 16:25 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon niet alleen Gregor als naam doen, echt kut is dat weet je wel, dus dan moet ik wel alternatieven zoeken...meestal gewoon geboortedatum erachter
Smoesjes smoesjesquote:Op zondag 13 juli 2014 16:25 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon niet alleen Gregor als naam doen, echt kut is dat weet je wel, dus dan moet ik wel alternatieven zoeken...meestal gewoon geboortedatum erachter
belachelijke troll houdt toch eens opquote:
Serieus hoor, dit is toch gewoon een terechte klacht? Het is niet om aan te horen!quote:
de klacht is eerder dat als iemand dat typt, ze vaak helemaal niet zo even appenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef GezondeSpanning het volgende:
Je appt helemaal niemand.
De 'app' heet Whatsapp. Je Whatsappt iemand.
Dagelijks hoor ik mensen zeggen, ja ik kreeg een appje van 'insert naam' met dit en dat bla bla bla.
Oh ja? Je kreeg een appje? Deed hij je de TomTom app cadeau?
Klacht: Mensen die appje zeggen als het over een whatsapp bericht gaat.
Geen eigen privé vliegtuig hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen vliegtuigjes met je bericht erop kilometers ver kunnen gooien
Je berichten op je eigen privé vliegtuig schrijven zodat iedereen 't kan lezen als ie langs vliegtquote:Op zondag 13 juli 2014 17:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Geen eigen privé vliegtuig hebben!
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je berichten op je eigen privé vliegtuig schrijven zodat iedereen 't kan lezen als ie langs vliegt__!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |