abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142321539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Er staat 'yakan' op de pot. Dat betekent brandend/heet.
Eh yani.
pi_142334809
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef Skv het volgende:
Nee man. Ze zijn meer zuur dan heet.
ken genoeg mensen die een broodje kebap gegeten hebben en daarna half jankend de pepertjes weg gooien omdat ze te heet zijn.

zelf vind ik ze idd ook zuur, maar de meeste mensen hebben denk ik toch echt een hele lage grens wat pittigheid betreft :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:05:16 #28
67670 Skv
Cynist.
pi_142337120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef 111210 het volgende:

[..]

ken genoeg mensen die een broodje kebap gegeten hebben en daarna half jankend de pepertjes weg gooien omdat ze te heet zijn.

zelf vind ik ze idd ook zuur, maar de meeste mensen hebben denk ik toch echt een hele lage grens wat pittigheid betreft :)
Tsja, als je een witte boterham al scherp vindt dan kan ik me dat voorstellen. Maar in het spectrum aan pepers is dit echt heel erg mild. Rawitpepertjes of madam jeanettes zijn echt een heel ander verhaal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_142345383
Lekker als smaakmaker op een pizza tonijn. Met veel ui, paprika, wat zwarte olijven en dus die groene pepertjes. Ik geloo fdat ze 'bonenpepers' heten ofzo. Lekker pittig, maar neit te heftig (geen bhut joloka zegmaar).
Whatever...
pi_142370924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dit zijn ingemaakte pepertjes, oftewel biber turşusu. Als er turşu op de pot staat, betekent dat inmaak (zuur en zout). Turken eten het gewoon tussendoor, naast de andere gerechten.
maar naast alles wat je ermee kan doen, moet je het dus ook gewoon ''los'' kunnen eten??
ZOnder het te bakken of wat dan ook..
Miss kan ik het leren eten haha... Of miss eens tussen n broodje hamburger ofzo proberen
pi_142375337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef casper019 het volgende:

[..]

maar naast alles wat je ermee kan doen, moet je het dus ook gewoon ''los'' kunnen eten??
ZOnder het te bakken of wat dan ook..
Miss kan ik het leren eten haha... Of miss eens tussen n broodje hamburger ofzo proberen
Je gaat inmaak toch niet bakken? Dat is gewoon voor ernaast of in een salade ofzo. Tussen een broodje hamburger zou kunnen, inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 16-07-2014 20:52:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')