Jij lekker opeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:23 schreef casper019 het volgende:
Nu zie ik ze overal staan en te koop in instanbul
maar wat is daar nu de bedoeling van?
wat kan je ermee?
is t gewoon of los te eten bij de maaltijd of?
Zijn doorgaans gewoon jalapeņo's, en die zijn verre van heet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef casper019 het volgende:
rauw? jullie maken een geintje of?
vanmiddag 1 los probeert
http://www.jewereldkok.nl(...)ut-650gr-216x300.jpg
ik bedoel die pepers he??!?!
maar werd er misselijk van
denk dat de gemiddelde persoon deze peper echt wel heet vind hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Techno het volgende:
Zijn doorgaans gewoon jalapeņo's, en die zijn verre van heet.
Die kan je prima rauw eten, ik eet ze ook regelmatig tussendoor als snackje.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef casper019 het volgende:
vanmiddag 1 los probeert
Nee man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde persoon deze peper echt wel heet vind hoor
Die uit de foto die TS post zijn mild.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
Nee man. Ze zijn meer zuur dan heet.Echt niet. Die mildere
Die pot uit die foto heb ik thuis ook. Is op zuur (of op zout, maar die zijn ook niet erg heet).quote:
Dit zijn ingemaakte pepertjes, oftewel biber turşusu. Als er turşu op de pot staat, betekent dat inmaak (zuur en zout). Turken eten het gewoon tussendoor, naast de andere gerechten.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef casper019 het volgende:
vanmiddag 1 los probeert
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zijn ingemaakte pepertjes, oftewel biber turşusu. Als er turşu op de pot staat, betekent dat inmaak (zuur en zout). Turken eten het gewoon tussendoor, naast de andere gerechten.
JA DAAR GA JEquote:
Wat grappig dan dat ik de hete pepers eet. Waar ook Tursu op staat.quote:
Eh yani.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er staat 'yakan' op de pot. Dat betekent brandend/heet.
ken genoeg mensen die een broodje kebap gegeten hebben en daarna half jankend de pepertjes weg gooien omdat ze te heet zijn.quote:
Tsja, als je een witte boterham al scherp vindt dan kan ik me dat voorstellen. Maar in het spectrum aan pepers is dit echt heel erg mild. Rawitpepertjes of madam jeanettes zijn echt een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
ken genoeg mensen die een broodje kebap gegeten hebben en daarna half jankend de pepertjes weg gooien omdat ze te heet zijn.
zelf vind ik ze idd ook zuur, maar de meeste mensen hebben denk ik toch echt een hele lage grens wat pittigheid betreft
maar naast alles wat je ermee kan doen, moet je het dus ook gewoon ''los'' kunnen eten??quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zijn ingemaakte pepertjes, oftewel biber turşusu. Als er turşu op de pot staat, betekent dat inmaak (zuur en zout). Turken eten het gewoon tussendoor, naast de andere gerechten.
Je gaat inmaak toch niet bakken? Dat is gewoon voor ernaast of in een salade ofzo. Tussen een broodje hamburger zou kunnen, inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar naast alles wat je ermee kan doen, moet je het dus ook gewoon ''los'' kunnen eten??
ZOnder het te bakken of wat dan ook..
Miss kan ik het leren eten haha... Of miss eens tussen n broodje hamburger ofzo proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |