Ik had m al geedit, het stond er onaardiger dan ik bedoelde. Wat ik bedoelde was dat ik het niet over/tegen iemand van hier specifiek had.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Als ik me aangevallen had gevoeld, had ik het wel gezegd, kwak.
Maar ik vind het onnodig om een ander zijn keus/mening raar te noemen. Prima om over te discussieren hoor, maar niemand zijn mening is raar. Ieder zijn ding
quote:Op zondag 13 juli 2014 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Poepverhalen? Ik!
Neusspray werkt tegen aambeien.
Spread the word
jij moet geen horrorfilms meer kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn droom werd mijn hele familie inclusief ikzelf uitgeroeid door een zwangere Japanse horrorbruid zombie
Ja, dat is je bekken. Fysio kan zeker helpen!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagje tussendoor, vandaag al een paar keer gehad alsof ik gigantisch door m'n rug ging, maar dan niet met m'n rug maar ergens in m'n rechterbil, echt een steek en het duurt ook even daarna voor ik weer een beetje fatsoenlijk kan lopen. Is dat nou je bekken?
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn droom werd mijn hele familie inclusief ikzelf uitgeroeid door een zwangere Japanse horrorbruid zombie
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb pas drie broekskes en 1 truitje maat 50, dus ga in mijn vakantieweekje nog een keer lekker met mijn moeder aan de shop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |