Ik had m al geedit, het stond er onaardiger dan ik bedoelde. Wat ik bedoelde was dat ik het niet over/tegen iemand van hier specifiek had.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Als ik me aangevallen had gevoeld, had ik het wel gezegd, kwak.
Maar ik vind het onnodig om een ander zijn keus/mening raar te noemen. Prima om over te discussieren hoor, maar niemand zijn mening is raar. Ieder zijn ding
quote:Op zondag 13 juli 2014 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Poepverhalen? Ik!
Neusspray werkt tegen aambeien.
Spread the word
jij moet geen horrorfilms meer kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn droom werd mijn hele familie inclusief ikzelf uitgeroeid door een zwangere Japanse horrorbruid zombie
Ja, dat is je bekken. Fysio kan zeker helpen!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:28 schreef krijgerrtje het volgende:
Even een vraagje tussendoor, vandaag al een paar keer gehad alsof ik gigantisch door m'n rug ging, maar dan niet met m'n rug maar ergens in m'n rechterbil, echt een steek en het duurt ook even daarna voor ik weer een beetje fatsoenlijk kan lopen. Is dat nou je bekken?
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn droom werd mijn hele familie inclusief ikzelf uitgeroeid door een zwangere Japanse horrorbruid zombie
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb pas drie broekskes en 1 truitje maat 50, dus ga in mijn vakantieweekje nog een keer lekker met mijn moeder aan de shop
zou kunnen, moet ik nog even kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
In een andere stad, zonder sm risico?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou kunnen, moet ik nog even kijkenal zal het na het gesprek van vorige week niet meer zo snel escaleren hoor
Laatste loodjes..... en thuis rust houden is 100x fijner dan in t ziekenhuisquote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Heliotrope het volgende:
Klinkt wel zwaar GM, goed dat je het zo volhoudt en ook wel fijn dat het rust houden lukt.
Ik wil ook wel kat zijn ja in een volgend leven.
Hoewel ik zelf alweer in slaap lig te vallen op de bank terwijl vriend de badkamer schoonmaakt
Heb jij hier ervaring mee? En is het te verhelpen? Ik heb dat nu sinds een aantal weken weer, t gevoel alsof er een mes wordt gestoken bij verandering van houding of gewichtverplaatsing. Ik was eigenlijk te eigenwijs om naar de fysio te gaan, dacht die zeggen toch alleen maar dat je rust en activiteit moet afwisselen ofzoquote:Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, dat is je bekken. Fysio kan zeker helpen!
Ik kreeg oefeningen mee om de spieren en banden enz te versterken om zo de draagkracht van je bekken te ondersteunen, en massagesquote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij hier ervaring mee? En is het te verhelpen? Ik heb dat nu sinds een aantal weken weer, t gevoel alsof er een mes wordt gestoken bij verandering van houding of gewichtverplaatsing. Ik was eigenlijk te eigenwijs om naar de fysio te gaan, dacht die zeggen toch alleen maar dat je rust en activiteit moet afwisselen ofzo. Maar t is nu zo erg bij vlagen dat ik een paar dagen terug toch maar contact met de bekkentherapeut heb gezocht. Kan zoiets echt weggaan? Of leer je alleen bepaalde houdingen aan waarbij je t niet voelt?
Ik heb een aantal behandelingen bij een chiropractor gehad, die de boel dus via knakken op z'n plek zet en op de beknelde punten har duwde. Bij mij is de BI over. De periodes zonder last waren eerst kort en werden na meerdere behandelingen steeds langer en nu ben ik volledig pijnvrij. Ik zou het dus zeker proberen! De behandeling klinkt eng maar is ongevaarlijk en volledig pijnloos. Die knak zit meer tussen je oren dan dat het zeer doet. Dat duwen op die beknelde punten doet alleen op dat moment zeer, dus dat valt ook mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij hier ervaring mee? En is het te verhelpen? Ik heb dat nu sinds een aantal weken weer, t gevoel alsof er een mes wordt gestoken bij verandering van houding of gewichtverplaatsing. Ik was eigenlijk te eigenwijs om naar de fysio te gaan, dacht die zeggen toch alleen maar dat je rust en activiteit moet afwisselen ofzo. Maar t is nu zo erg bij vlagen dat ik een paar dagen terug toch maar contact met de bekkentherapeut heb gezocht. Kan zoiets echt weggaan? Of leer je alleen bepaalde houdingen aan waarbij je t niet voelt?
ja dit ook he, ik zag ook een ticker waarbij een ui ineens groter is dan een zoete aardappel, en een avocadoquote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind al die groente/fruit kinderen maar ingewikkeld.... ik had n flespompoen dacht ik...
huh, wat? sorry dit heb ik gemist?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef StarDust_ het volgende:
Vervelend van alle bekkenklachten! Hier gelukkig nog niks, maar ik verwacht dat dat ooit nog gaat komen...
Blegh...vandaag zit dag 3 erop van het spuitenNog maar 200 dagen te gaan! Het doet niet echt zeer, maar het voelt heel onnatuurlijk om jezelf te injecteren. En ik ben ook geen grote fan van naalden... Maar het is voor een goed doel!
Morgen geslachtsbepaling!
Jaaa melk voor SQquote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er kwam net vocht uit mijn tepelweer een mijlpaal behaald
Ik moet (ivm eerdere trombose 10 jaar geleden), antistollings middelen gaan spuiten. Waarschijnlijk kwam de trombose door pilgebruik, en daardoor loop ik nu een verhoogd risico om opnieuw trombose te krijgen... Blegh!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
huh, wat? sorry dit heb ik gemist?![]()
goeie mijlpaal SQlektetten!
aaah zo. Balen dat het moet via spuiten zegquote:Op zondag 13 juli 2014 16:48 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik moet (ivm eerdere trombose 10 jaar geleden), antistollings middelen gaan spuiten. Waarschijnlijk kwam de trombose door pilgebruik, en daardoor loop ik nu een verhoogd risico om opnieuw trombose te krijgen... Blegh!
/begin klaagpostquote:Op zondag 13 juli 2014 16:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
aaah zo. Balen dat het moet via spuiten zegen ook dikke pech uberhaupt.
dat doen ze bij mij ook steedsquote:Op zondag 13 juli 2014 17:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Echt waar.. why de hell wenst iedereen me sterkte met de bevalling
Waarom niet succes ofzo?![]()
Dat klinkt toch heul wat positiever?![]()
Niet dat ik het wil romantiseren ofzo.. maar toch
ja snel als het bekend werd al hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 17:14 schreef StarDust_ het volgende:
Doen ze dat nu al Crumpette? Je moet nog heul lang!
Ik heb vorige week mijn eerste buikvoeler () gehad...vond ik wel erg vroeg!
Ik moest ook prikken voor ivf, vond het errug onprettig... Dus snap 't helemaal! Toitoitoi!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
/begin klaagpost
Ik baalde flink toen ik het te horen kreeg. Maar volgens de gyn moest ik me niet zo aanstellen... "Meid, je bent al 30 en je maakt je druk over zo'n spuitje? Er zijn mensen die het hun hele leven moeten doen!" Hork van een vent was het! Oh ja, en ik moest maar naar de psycholoog om over mijn hoge drempel mbt injecteren te praten. Maar volgens mij doet niemand het voor zijn plezier..toch?
/einde klaagpost
quote:
Onze kleine meid is zo klein niet meerquote:Op zondag 13 juli 2014 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dyre! Hoe ist met jullie kleine meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mag ze ineens al kleertjes maat 44 aan
Twinkle, veel plezier tijdens de bevalling![]()
En je man/vriend het laten doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef StarDust_ het volgende:
Vervelend van alle bekkenklachten! Hier gelukkig nog niks, maar ik verwacht dat dat ooit nog gaat komen...
Blegh...vandaag zit dag 3 erop van het spuitenNog maar 200 dagen te gaan! Het doet niet echt zeer, maar het voelt heel onnatuurlijk om jezelf te injecteren. En ik ben ook geen grote fan van naalden... Maar het is voor een goed doel!
Morgen geslachtsbepaling!
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]
Onze kleine meid is zo klein niet meer9 dagen geleden geboren met 1590 en vanochtend 1840
Ze doet het zo goed dat ze morgen waarschijnlijk uit de couveuse mag! Wel nog steeds aan de monitor en met sondevoeding, we moeten in ons achterhoofd blijven houden dat het een prematuur kindje blijft en dat ze nog steeds heel kwetsbaar is, maar ze neemt echt enorme stappen vooruit
wat is ze mooi! en zo veel groter dan ik bij deze termijn had bedacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mag ze ineens al kleertjes maat 44 aan
Twinkle, veel plezier tijdens de bevallingS. 2014
J. 2016
Die laat ik het zeker nog een keer proberen! Ik zet ze nu in mijn buik, maar straks zie ik het natuurlijk niet heel goed meer daar beneden, dus moet hij het maar doen! Zo kan hij dus al een beetje oefenen! Doet het in de billen niet zeer?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En je man/vriend het laten doen?
Ik heb de hele zwangerschap moeten spuiten en nog 6 weken erna, en meestal zette mijn man ze voor mij. Gewoon lekker in mijn bil![]()
Ik moest tijdens zwangerschap vanwege eerdere longembolie en 6w na de geboorte want ks
Ik kon/kan het wel zelf, maar zo vond ik het relaxter
Nou ja, als het écht zo'n hoge drempel is, heeft hij wat dat betreft geen ongelijk. Als je nog 200 dagen moet...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
/begin klaagpost
Ik baalde flink toen ik het te horen kreeg. Maar volgens de gyn moest ik me niet zo aanstellen... "Meid, je bent al 30 en je maakt je druk over zo'n spuitje? Er zijn mensen die het hun hele leven moeten doen!" Hork van een vent was het! Oh ja, en ik moest maar naar de psycholoog om over mijn hoge drempel mbt injecteren te praten. Maar volgens mij doet niemand het voor zijn plezier..toch?
/einde klaagpost
Bij de gyn heb ik een hele grote huilbui gehad, maar dat was meer omdat hij zo kleinerend over mij deed (+ hormonen natuurlijk!) Het zetten gaat eigenlijk wel goed, kijk er wel tegen op, maar ik doe het wel gewoon! En daar ben ik stiekem best trots op! Ik verwacht dat het de komende tijd stukken beter gaat, een psych lijkt mij daarom niet nodig.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, als het écht zo'n hoge drempel is, heeft hij wat dat betreft geen ongelijk. Als je nog 200 dagen moet...![]()
Het niet voor je plezier doen of er echt gigantischenormveel tegenop zien tot huilens toe (bij wijze van spreken, ik weet niet hoe erg jij het hebt) is nogal een verschil natuurlijk.
Ik vond het sowieso een naar idee in mijn buik, terwijl zwanger. Daar zette ik ze na de longembolie. Maar zwanger zette ik ze in mn bovenbeen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Die laat ik het zeker nog een keer proberen! Ik zet ze nu in mijn buik, maar straks zie ik het natuurlijk niet heel goed meer daar beneden, dus moet hij het maar doen! Zo kan hij dus al een beetje oefenen! Doet het in de billen niet zeer?
Oh, ik kan me die huilbui goed voorstellen! Maar als het nu al zo goed gaat, dan lijkt me dat zeker niet nodig, nee,quote:Op zondag 13 juli 2014 18:23 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Bij de gyn heb ik een hele grote huilbui gehad, maar dat was meer omdat hij zo kleinerend over mij deed (+ hormonen natuurlijk!) Het zetten gaat eigenlijk wel goed, kijk er wel tegen op, maar ik doe het wel gewoon! En daar ben ik stiekem best trots op! Ik verwacht dat het de komende tijd stukken beter gaat, een psych lijkt mij daarom niet nodig.
Ja, ik had het, en om je even een hart onder de riem te steken (;)): ik heb 't nog.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
Heb ik de lektet van SQ gemist?![]()
omgwtfbbq!
hier de hele dag bezig geweest met de wieg bekleden met moeder samen, lakentjes naaien van dezelfde stof en lappen om de kast af te dekken. Eigenlijk heeft zij het meeste gedaanen toch was ik vet moe daarna
resultaatt is creme broderiekatoen met geborduurde uiltjes erop.
[ afbeelding ]
Heb zelf ook in deze wieg gelegen, maar dan met bruine/beige bekleding uiteraard.
kreeg t met t licht heel slecht op de foto... maar dit is t stofje via googlequote:Op zondag 13 juli 2014 20:23 schreef AwayTL het volgende:
Lektetten.
Mooie wieg kwak, heb je ook detailfoto van de uiltjes?!
Mijlpaal voor cygne.
Gerommel bij Twinkle.
voor timing en evacuatieplan :p
Een +1quote:Op zondag 13 juli 2014 20:23 schreef AwayTL het volgende:
Lektetten.
Mooie wieg kwak, heb je ook detailfoto van de uiltjes?!
Mijlpaal voor cygne.
Gerommel bij Twinkle.
voor timing en evacuatieplan :p
Spannend twinkle!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat het serious shit is![]()
Manlief komt nu als de wiedeweerga naar huis. Even samen bespreken hoe we het aan gaan pakken en gaan met die banaan.
Ergens voelt het wel hetzelfde als de vorige keer maar ergens ook weer anders. Ik kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik zo'n mega harde buiken ervan kreeg. Vind het echt lastig
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat het serious shit is![]()
Manlief komt nu als de wiedeweerga naar huis. Even samen bespreken hoe we het aan gaan pakken en gaan met die banaan.
Ergens voelt het wel hetzelfde als de vorige keer maar ergens ook weer anders. Ik kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik zo'n mega harde buiken ervan kreeg. Vind het echt lastig
Dat klinkt voor mij heel erg herkenbaarquote:Op zondag 13 juli 2014 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Spannend twinkle, succes!
Bedankt voor jullie info over de fysio, de uitstraling naar been herken ik trouwens niet. Het zit op één plek links, boven mn bilspier en onder mn rug, zo voelt het. En dan een hele venijnige steek die max een paar seconden aanhoudt en dan wegebt. Ischias denk ik niet meteen aan, maar ik zal de expert even afwachten.
Zou wat zijn als je vliezen op de nacht van donderdag breken :pquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef LaLouchi het volgende:
Succes Twinkle![]()
Ik zal wel pas donderdag bij de inleiding mogen
Eigenlijk sta je dat al want Marel en ik delen een datumquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Als Twinkle bevalt sta ik op 10 in het lijstje![]()
zo werkt dat toch heul nietquote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Eigenlijk sta je dat al want Marel en ik delen een datum
Twinkle zet 'm op!
Ligt eraan of je aantal bevallingsdata of aantal baby's telt dusquote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha, nee alsof er dan een baby minder vóór jouwes geboren moet worden
Ohquote:Op zondag 13 juli 2014 21:43 schreef LaLouchi het volgende:
@ Sun, ja baby ligt al een aantal weken helemaal vast. Zegt niks dus
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wat is ze mooi! en zo veel groter dan ik bij deze termijn had bedacht...
Nou, het is gelukkig geen iel, fragiel babietje, maar klein is ze nog wel hoor. Op deze foto kan je het misschien wat beter zien, met een hand als vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef krijgerrtje het volgende:
En dyreik vond/vind haar op de foto's ook al flink groot lijken, maar misschien dat het in werkelijkheid kleiner is
wat fijn dat ze morgen kleertjes aan mag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kreeg ze een echo van haar hersenen om te kijken of ze geen bloedingen had. (en die had ze ook niet)
Ik had vandaag vast wat kleertjes in maatje 50 meegenomen, die er klein uitzagen. Maar daar paste ze alsnog 2 keer in, dus heb écht maat 44 nodigquote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef Amsel het volgende:
Ligt eraan of je aantal bevallingsdata of aantal baby's telt dusEn je houdt natuurlijk altijd mensen als Dyre die ineens voorpiepen
![]()
![]()
Ja, ik tel baby's hoor, 't gaat al zo snel allemaal! Ik was toch pas net zwanger enzoquote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ligt eraan of je aantal bevallingsdata of aantal baby's telt dusEn je houdt natuurlijk altijd mensen als Dyre die ineens voorpiepen
![]()
Jaaaaa live updates hierquote:Op zondag 13 juli 2014 22:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Eeeeeen .. we zijn bepakt en bezakt onderweg. Zal proberen om, als het geen loos alarm is, live verslag te doen.
Maar ondertussen nog steeds dat stemmetje in mijn hoofd dat ik eerst kapot van de pijn moet gaan of gebroken vliezen moet hebben. En dat is beide niet het geval. Maar dat was bij dreumes ook niet en dat was ook serious shit![]()
Bedankt allemaal voor jullie meeleven! Vind ik zo mooi aan dit clubske!![]()
En ondertussen lees ik jullie reacties braaf mee maar te hyper om te reageren... sorry! Beloof dat ik dat in zal halen!
Dat dacht ik alquote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh
Ja dat vroeg ik me idd af dat als de baby steeds verder indaald, dat er dan een bevalling aanstaande is.
Das niet zo heel raar hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oeh twinkle... wat raar ook dat ze dat niet eerder hebben opgemerkt...
succes!
Ik had niet moeten googlen ernaar...quote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Das niet zo heel raar hoordat merk je pas als je de vliezen kunt voelen, eerder weet je dat dus niet.
Twinkle wat rot voor jehopelijk heb je snel meer duidelijkheid voor je.
Nope.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had niet moeten googlen ernaar...![]()
maar zijn dr totaal geen aanwijzingen van tevoren?
Dit ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had niet moeten googlen ernaar...
En vriendin van mij postte dit op FB en ging vervolgens bevallen die dag...quote:Op maandag 14 juli 2014 07:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dit ja.
Hoop dat je inmiddels veilig je kindje in je armen hebt Twinkle!
Eerste dag van m'n verlof... Wat zal ik eens gaan doen?
Ja, lekker hoor, zo'n dag die helemaal open ligt! Ik heb echt een enorme lijst, jij?quote:Op maandag 14 juli 2014 07:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Eerste dag van m'n verlof... Wat zal ik eens gaan doen?
Dat is waarschijnlijk precies wat er is gebeurd. We zijn weer onderweg naar huis met buikbaby nog steeds IN de buik. Gewoon vette pech dit keerquote:Op maandag 14 juli 2014 07:59 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Twinkle!
Naar ik weet kan adrenaline de oxytocine die zorgt voor krachtige weeën tegenwerken en idd zorgen dat de weeen minder Weyden of zelfs stoppen, tijdelijk. Niet raar in jouw situatie dus.
(Uberhaupt niet gek, bevallen in de prehistorische bosjes lijkt me verminderd handig als er net een wild dier aankomt. Vind het wel mooi van het lijf dat het zich zo beschermt. Jammer dat het dat ook doet als het niet echt nodig is nu)
Jouw situatie is natuurlijk heel anders dan die van mij, maar ik kreeg (ook) onverwacht een keizersnede. Dat was eerst ook echt heel erg schrikken, maar toen ik me er neer bij had gelegd dat het nou eenmaal moest, is het 100% meegevallen en heb ik hoe gek het ook klinkt zelfs kunnen genieten. Het is toch het moment dat je babietje geboren wordtquote:Op maandag 14 juli 2014 00:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ze gaan nu even overleggen of ze het als een soort van voorliggend placenta geval gaan behandelen. In dat geval dus ks.
Ik moet niet op de zaken vooruit lopen natuurlijk maar di's niet zo fijn met een paniekstoornis![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 07:02 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik In de action stond voor de maat 44 pakjes voor Dyre...
Nee, het inleiden was toch donderdag? Ik had tenminste opgevangen dat er op maandag door de vk een strippoging zou worden gedaan en dat er dan bij geen resultaat een inleiding zou volgenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jeetje Twinkle, hopen dat het toch nog snel doorzet...
SQ, LL gaan ze donderdag strippen (als ik even brutaal voor mijn beurt mag praten).
Oh, dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 14 juli 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het inleiden was toch donderdag? Ik had tenminste opgevangen dat er op maandag door de vk een strippoging zou worden gedaan en dat er dan bij geen resultaat een inleiding zou volgen
tehehehequote:Op maandag 14 juli 2014 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben deze ochtend de echo van Coco en SQ
Was ik nog even niet van planquote:Op maandag 14 juli 2014 08:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En vriendin van mij postte dit op FB en ging vervolgens bevallen die dag...dus ik zou zeggen: alles behalve dat!
Heb een enorme lijst, maar geen zin om eraan te beginnenquote:Op maandag 14 juli 2014 08:01 schreef marel88 het volgende:
Ja, lekker hoor, zo'n dag die helemaal open ligt! Ik heb echt een enorme lijst, jij?
hoe laat moeten we allemaal met een pollepel klaarzitten?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:58 schreef LaLouchi het volgende:
Nee ik word vandaag gestript. Als dat niks doet moet ik woensdag naar de triage om te kijken of er wel al wat ontsluiting is en donderdag word ik sowieso opgenomen, maar aan de hand van de uitslag woensdag of met een ballon of meteen aan het infuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij mij staat hij gedraaid![]()
Nee hoor. Ook even met mijn moeder overlegd die leerkracht is in het basis onderwijs en die zegt dat ze zoiets prima zou begrijpen. Maar het probleem kan soms zijn dan de school "bang" is voor gezeur met de inspectie. Dus je zou eventueel ook gewoon kunnen besluiten haar ziek te melden die dag.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:24 schreef LaLouchi het volgende:
Gefeliciteerd Skoap!
Even een ander vraagje.. ik word dus waarschijnlijk donderdag ingeleid, en mijn dochtertje wil dan graag thuis blijven bij mijn zusje zodat ze iets leuks kunnen gaan doen. Ze is ontzettend nerveus nu al, en het is ook een dag voor de zomervakantie. Is het dan heel raar om aan de juf te vragen of ze die dag misschien thuis mag blijven?
lijkt op verhaal van vriend van mij, zijn vrouw beviel op eerste dag van dr verlof.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En vriendin van mij postte dit op FB en ging vervolgens bevallen die dag...dus ik zou zeggen: alles behalve dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ooh je bent er bijna meid! Hou vol!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pffff... Laat dat kind nu maar komen, want ik ben klaar met dat dieet. Net 2 volkoren boterhammen op met miniem chocovlokken erop (ja kweet, mag eigenlijk niet maar worst en kaas komt mijn neus uit) en zonet suiker gemeten. 7.7 en ik mag max 7.8 hebben. Ik zit er nog onder, net. En nu heb ik honger. En ik mag pas over een uur weer eten![]()
En dan lees ik SQ met haar kersen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schreeuwde. In Veenendaal.![]()
Die man heeft issues.
Je mag toch sowieso iets met (bijna) geen kH eten? Pak een schaaltje met radijs, komkommer, augurk, wat kip of vis en je hebt een vullende salade zonder dat t met je bloedsuiker knoeit.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pffff... Laat dat kind nu maar komen, want ik ben klaar met dat dieet. Net 2 volkoren boterhammen op met miniem chocovlokken erop (ja kweet, mag eigenlijk niet maar worst en kaas komt mijn neus uit) en zonet suiker gemeten. 7.7 en ik mag max 7.8 hebben. Ik zit er nog onder, net. En nu heb ik honger. En ik mag pas over een uur weer eten![]()
En dan lees ik SQ met haar kersen![]()
![]()
Soms zou dat toch verrekte hendig zijn. Eentje met track and tracequote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ja dat snap ik volkomen! Alleen sturen ze geen verzendmoment vooraf he
Ja, ik kan wel wat zegggen ,maar je hebt gewoon gelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je mag toch sowieso iets met (bijna) geen kH eten? Pak een schaaltje met radijs, komkommer, augurk, wat kip of vis en je hebt een vullende salade zonder dat t met je bloedsuiker knoeit.
Probeer t eens anders te zien: als motivatie om het zo vol te houden omdat het dieet goed werkt?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
VK zei afgelopen vrijdag dat het geen inieminie wordt, maar ook geen heel groot kind. En daar was ik juist zo bang voor, vandaar dat dieet volgehouden. Maar met de wetenschap dat het toch niet zo'n groot kind wordt en dat het wrs nog maar een paar dagen duurt, wordt het moeilijker om het vol te houden
Ja, daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 14 juli 2014 14:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Probeer t eens anders te zien: als motivatie om het zo vol te houden omdat het dieet goed werkt?
Moet je ei-molds kopen, dan wordt zelfs een hardgekookt ei een feestjequote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook weer een punt![]()
Zo nog even wat boodschappen doen en dingen kopen die wel mogen, want die zijn er ook wel genoeg
Inderdaad. Hij was boos omdat er een paar jongeren aan t beatboxen waren verderop in de straat.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne, ik zou jouw buurman wel eens willen ontmoeten. Klinkt als iemand die zo in de flat van LunetZorg terecht kan
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ei-molds kopen, dan wordt zelfs een hardgekookt ei een feestje
[ afbeelding ]
Japanners <3
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
lijkt op verhaal van vriend van mij, zijn vrouw beviel op eerste dag van dr verlof.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar komt idd. vast wel vaker voorals je dat niet lekker vindt Sun, kun je bijvoorbeeld ook kip lekker grillen, of als je toch fruit wilt, er iets vets of eiwitiigs bij eten (dan daalt de glycaemische index van je maaltijd en verwerkt je lichaam de suikers in zn geheel langzamer).quote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je mag toch sowieso iets met (bijna) geen kH eten? Pak een schaaltje met radijs, komkommer, augurk, wat kip of vis en je hebt een vullende salade zonder dat t met je bloedsuiker knoeit.Kwak
Ja hoiquote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar komt idd. vast wel vaker voor
[..]
Ja, mijn broertje woont in een sociale huurflat waar 30% van de woningen door die types worden bewoond en de verhalen komen wel redelijk overeenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij was boos omdat er een paar jongeren aan t beatboxen waren verderop in de straat.
Laatst is hij opgehaald door de pliesie omdat hij onaardige dingen tegen zn vriendin riep over kapotslaan en zo. Drie dagen later was hij weer thuis met een bos bloemen en een doos chocola. En wat had ze toch een tópvent!
Nu zit hij lekker door zn huis te stampen en met deuren te smijten. Maar als ie wat van ons hoort slaat ie op de muur met zo te horen een hamer.![]()
Inderdaad een prima kandidaat voor LunetZorg.
Maar je was dus wel stripbaar? Zat er al wat open?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben gestript hoor. Heb er weinig vertrouwen in dat het ook wat gaat doen maar ok
2 cm al in de pocketquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef LaLouchi het volgende:
Ja baarmoedermond was al verweekten ontsluiting krap aan 2cm zei ze
oh! Haha grappig, het verhaal is echt psies hetzelfde en ze wonen redelijk bij jou in de buurt dus t was niet heel gek geweest als t over dezelfde ging.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee
maar komt idd. vast wel vaker voor
[..]
als je dat niet lekker vindt Sun, kun je bijvoorbeeld ook kip lekker grillen, of als je toch fruit wilt, er iets vets of eiwitiigs bij eten (dan daalt de glycaemische index van je maaltijd en verwerkt je lichaam de suikers in zn geheel langzamer).
Uhm 36+9 is toch hetzelfde als 37+2quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
is tien procent van de baby's prematuur ja? Wow, dat is best veel!
Of is 36+9 ook prematuur? Ja he?
Razz, ik weet niet of ze bestaan. Maar hoe sta je tegenover een kraam die rookt?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Morgen komt hier de kraamzorg voor een intake. Iemand nog tips voor zo'n gesprek? Dingen die handig zijn om te vragen of juist te melden?
Ohja, m'n moeder is er dan ook.. ik verwacht een heleboel ge-"Ach, vroeger...."
Uiteraard, die groeit nu op voor galg en rad, ik zou maar alvast een plaatsje bij LunetZorg reserverenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Vraagje, ben gisteren helemaal los gegaan op mijn man. Om niks... heb als een bezetene tegen hem staan schreeuwen. Schaam me zo. Maar nu de vraag... heb ik nu de baby verpest?
Ik klinkt nu net als iemand van zwangerschapspagina
Ik ben gefascineerd door je vraagstellingquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Vraagje, ben gisteren helemaal los gegaan op mijn man. Om niks... heb als een bezetene tegen hem staan schreeuwen. Schaam me zo. Maar nu de vraag... heb ik nu de baby verpest?
ja, alles voor 37 weken wordt als prematuur gezien.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
is tien procent van de baby's prematuur ja? Wow, dat is best veel!
Of is 36+6 ook prematuur? Ja he?
Ah, kijk!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja, alles voor 37 weken wordt als prematuur gezien.
kindjes van tussen 37 rn 38 weken kunnen zich overigens ook nog prematuur gedragen. Zijn dat dan officieel niet maar hebben bijv wel problemen met drinken of met op temp blijven.
niet vergeten dat daar ook alle tweelingen en de zelf veroorzaakte prematuren bijzitten he.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, kijk!
Ik schrik nog best van dat aantal!
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou dat ook misschien niet komen door een bepaalde levensstijl van de moeders? Ik las laatst bijv. dat 1 op de 10 gewwon doorrookt tijdens de zwangerschap...
Hahahaha dankjewel voor het lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Ach, ik ga er van uit dat Henka gewoon d'r contract uitzit hier binnen, kans van 9 op 10 dusquote:Op maandag 14 juli 2014 15:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
niet vergeten dat daar ook alle tweelingen en de zelf veroorzaakte prematuren bijzitten he.
Niet dat die moeder dat veroorzaakt heeft, maar bijv omdat er iets aan de hand is waardoor ervoor gekozen wordt om baby te halen. Zo heeft zw.schap vergiftiging een risico op vroeggeboorte maar dat zit hem er vooral in dat de gyn dan besluit dat baby gehaald moet worden.
Ja wij wonen dus ook in zo'n flat. Al doen die wat normaler zelfs. Op een man na als hij mijn hond ziet roept ie: "HALLOOOOO GOEIE BEEESSS! HIJ VINDT MIJN LEUK HE!!". Toen kwam ik erachter dat mijn hond zoquote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje woont in een sociale huurflat waar 30% van de woningen door die types worden bewoond en de verhalen komen wel redelijk overeen
Of dat je zo in het trappenhuis een jongeman van afrikaans allooi* tegenkomt die z'n broek naar beneden trekt en HALLO MEVROUW PEGGY tegen je roept. Heerlijk.
*ja, dat is een belangrijk detail als ze hun broek naar beneden trekken
Of de baby zich rot geschrokken is van mijn stem en dat stress voelbaar is in de baarmoeder...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door je vraagstellingWat bedoel je precies?
Ja, 1 op de 10 zwangerenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]1 op de 10 rokers, of 1 op 10 zwangeren? holy crap dat zijn er een hoop.
haha, klinkt inderdaad als hetzelfde concept. Sterkte, rip aan de nabestaanden en ik hoop dat je ooit iets beters kan betrekkenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja wij wonen dus ook in zo'n flat. Al doen die wat normaler zelfs. Op een man na als hij mijn hond ziet roept ie: "HALLOOOOO GOEIE BEEESSS! HIJ VINDT MIJN LEUK HE!!". Toen kwam ik erachter dat mijn hond zokon kijken.
![]()
Wat wel grappig is dat sommige mensen niet meer weten welke woningen bij die stichting horen en welke niet. Begeleider zei eens tegen man: "Ben je lekker uit jezelf aan t schoonmaken! Wat knáp jongen!". Of ik deed eens open met oogkapje met verband want net die dag een oogoperatie gehad. Biedt die jongen zn excuses aan want hij wist niet dat ons huis begeleid wonen was.
![]()
Even voor de duidelijkheid, we wonen dus echt niet onder begeleiding. Voor er misverstanden over ontstaan.![]()
Lalouchi, wat goed al! Spannend!
ik ken er ook 1, eerst drie kinderen gekregen en vrolijk doorgerookt en pas na de geboorte van de derde stoppenquote:
Das al meer dan dat ze bij kregenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef LaLouchi het volgende:
Ja baarmoedermond was al verweekten ontsluiting krap aan 2cm zei ze
Ja Cygne, ik ook! En zelfs na het bezoek van gyn nog zo ontzettend nonchalant doen en vragen om een peuk... Ongelooflijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:14 schreef Cygne het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap. Ik snap dat echt niet. Heb me ook op zitten vreten bij vier handen op een buik, vorige week.
En ook een discussie over gelezen op zwangerschapspaginawaar werd gesteld dat het heus niet zo slecht was omdat je alleen een káns had dat je kind er wat aan over zou houden. En het welbekende stress-argument natuurlijk.
![]()
![]()
Trouwens, als het kort geleden is ken ik ze misschien wel. Heeft ze een ouder zusje D?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh! Haha grappig, het verhaal is echt psies hetzelfde en ze wonen redelijk bij jou in de buurt dus t was niet heel gek geweest als t over dezelfde ging.
ja t komt zeker vaker voor. 1 op de 10 prematuuridd niet alles uitstellen tot je verlof, maar goed, t betekent ook weer niet dat je vanaf 36 weken paraat moet zitten op de bank zeg maar. Ik zeg altijd tegen mensen die met zulke verhalen komen dat ze het best de belangrijkste dingen geregeld moeten hebben, zoals erkenning bijv. en een vluchttas etc. En verder tsja, geniet vooral zou k zeggen, een kamertje of kaartje wat nog niet uitgezocht is dat zijn details die in hormonale toestand heul belangrijk zijn, maar die vanuit je kind gezien natuurlijk totaal niet relevant zijn.
Die had ik even gemist. Spannend joh! Ben erg benieuwd. Is de kans 50/50 dat t werkt of heb ik dat ergens verkeerd opgepikt? 2 cm is een mooi begin!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben gestript hoor. Heb er weinig vertrouwen in dat het ook wat gaat doen maar ok
"Ene oor in andere oor uit!".quote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja Cygne, ik ook! En zelfs na het bezoek van gyn nog zo ontzettend nonchalant doen en vragen om een peuk... Ongelooflijk.
Het waren ook wel enorme tokkies hoor.... Respect voor Tatumquote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef Cygne het volgende:
[..]
"Ene oor in andere oor uit!".
En dan op die facebook zeiken dat ze alleen de negatieve dingen in beeld brengen.
"Me dochter zorg heus wel goed voor ze kint en als ik dit had gewete had ze niet mee mogen doen". Ga toch fietsen man.
Ik geloof dat het net het laatste zetje kan geven, maar 50/50 weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. Spannend joh! Ben erg benieuwd. Is de kans 50/50 dat t werkt of heb ik dat ergens verkeerd opgepikt? 2 cm is een mooi begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |