Ah dat zal het zijn ja, ik dacht dat het om mooie momenten ging en ik heb zoveel mooie doelpunten gezien. Zal wel na de wedstrijd van NL erin gezet zijn, uit pure emotie.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Cruciaal moment denk ik, maar ik kan ook wel wat anders bedenken eerlijk gezegd.
Niet meer dan noodzakelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
3e keer goed.![]()
Hoeveel heb jij al gezopen?
Sowieso is 3e natuurlijk niet niets. Maar ik vond het tof dat hij voor elke situatie een oplossing bleek te hebben. En nee het was echt niet altijd mooi maar het was effectief. En ja dit is een vrouwenmening,quote:Op zondag 13 juli 2014 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet wat hij gedaan heeft. Vier jaar geleden werden we nog tweede.
Maar hij is niet alleen verantwoordelijk voor de oplossingen, ook voor de situaties. Verder heb ik er ook geen verstand van.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso is 3e natuurlijk niet niets. Maar ik vond het tof dat hij voor elke situatie een oplossing bleek te hebben. En nee het was echt niet altijd mooi maar het was effectief. En ja dit is een vrouwenmening,
Hoe bedoel je de situaties? Ik heb het dan bijvoorbeeld over de tegenstanders die we tegenkwamen. Daar kan je hem moeilijk de schuld van geven. Misschien is het altijd zo hoor en valt het me nu pas op maar ik vond het knap dat hij zo een flexibel team had neergezet die zich aan konden passen aan wat nodig was. Van Gaal leek veel speelruimte te hebben gemaakt voor verschillende mogelijkheden.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar hij is niet alleen verantwoordelijk voor de oplossingen, ook voor de situaties. Verder heb ik er ook geen verstand van.
dit gaat over voetbal !! Niet te geloven dat Fok meisjes laat in de nacht daar over pratenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso is 3e natuurlijk niet niets. Maar ik vond het tof dat hij voor elke situatie een oplossing bleek te hebben. En nee het was echt niet altijd mooi maar het was effectief. En ja dit is een vrouwenmening,
ik vind jou UI fantastischquote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
dit gaat over voetbal !! Niet te geloven dat Fok meisjes laat in de nacht daar over praten
Piemels.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
dit gaat over voetbal !! Niet te geloven dat Fok meisjes laat in de nacht daar over praten
Wij zijn gewoon geweldigquote:Op zondag 13 juli 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Piemels.
Zo, weer gecompenseerd.
Ik vond het WK leuk dus praat er graag over. Los van of ik er verstand van heb.
Ja, toch, totaal ongeschikt om dat elftal te vertegenwoordigen. Hulde Robben, de nieuwe aanvoerder!quote:
ja echt welquote:Op zondag 13 juli 2014 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je wel
ooit zelf uit een filmpje gecapt ... Bij toeval mooi gelukt dus ..
Zoals ik zei; ik heb geen verstand van voetbal. Hoeveel zijn invloed ook geweest is op dit resultaat, het blijft een vervelende man.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de situaties? Ik heb het dan bijvoorbeeld over de tegenstanders die we tegenkwamen. Daar kan je hem moeilijk de schuld van geven. Misschien is het altijd zo hoor en valt het me nu pas op maar ik vond het knap dat hij zo een flexibel team had neergezet die zich aan konden passen aan wat nodig was. Van Gaal leek veel speelruimte te hebben gemaakt voor verschillende mogelijkheden.
Dus.
Zijn er nog wortels ?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo en weer een braziliaantje van het bord [ link | afbeelding ]
lalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |