ik ben geen boerquote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kippen slachten. Krijg je van die kippen met een beetje gelig vleeskleurtje
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef De_Ilias het volgende:
Beste is gewoon bij Marokkaanse of Turkse slager je vlees kopen en of voor de Amsterdammers bij een Joodse slager.
Why not?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voorlopig niet gebeurt.
Geef een bronquote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
De kip uit de supermarkt is 9 van de 10 x halal.
Nee, mijn rug trekt het lang staan niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:17 schreef De_Ilias het volgende:
Gaan jullie weleens naar de moskee voor tarawih?
Joodse slagers die ritueel slachten zijn gewoon goed. Je kan daar je vlees halen omdat het juist is geslacht.quote:
Alright. Mijne is zelfde sinds ik geboren ben.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik houd van verandering. Blijf niet graag bij het oude.
zie quotequote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Joodse slagers die ritueel slachten zijn gewoon goed. Je kan daar je vlees halen omdat het juist is geslacht.
Nu?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk dat ik rijst ga maken. Heb er echttt zin in.
Niet elke Jood is verantwoordelijk voor wat er in Palestina gebeurt. Je moet niet zo generaliserend bezig zijn betreft de Joden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus zal ik mijn eer, mijn nefs zoals het ook wel genoemd wordt, opgeven aan smerige joden?![]()
tfoe
Nu bedoel je?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Wat voor?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
jij bent jaloers dat ik de topic hebquote:Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef Che_ het volgende:
Bami-pownermet elke post lijk je dommer te worden
Vind je dat niet saai?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Alright. Mijne is zelfde sinds ik geboren ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |