godsamme... nu mag ik niet falen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Poll: Gaat FANN falen met stoptober?
• Ja
• Nee
• Wat is een FANN?
• Ben ik vergeten
• Pics van haar zusje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
we gaan de druk opvoerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de uitslag!
Mocht je falen, dan is er een alternatief lees ik net!quote:
Ja, dat was het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
De 1e dag gaat al erg lastig zijn denk ik.
Lijkt me niet zo verstandigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je falen, dan is er een alternatief lees ik net!
W&T / Stoppen met roken? Eet een paddo.
http://www.brainmatters.nl/news/stoppen-met-roken-door-paddos/
Dat is omgekeerde psychologie van de koude grond....nu heb jij zoiets van....ik zal het ze allemaal wel even laten zien dat ik het wel kan!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
En er is dus écht geen hond die gelooft dat het mij gaat lukkenda's best
ernstig
Ik ga het héél hard proberen, maar alleen voor mezelfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is omgekeerde psychologie van de koude grond....nu heb jij zoiets van....ik zal het ze allemaal wel even laten zien dat ik het wel kan!![]()
Eigenlijk willen we gewoon pics van je zusje zien.![]()
Nu sta ik voor schut voor de hele natiequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Je hebt geluk dat slechts heel weinig mensen deze poll hebben ingevuld.
Dan worden het toch pics van je zusje en remember....we weten waar haar hotel woont!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
Nu sta ik voor schut voor de hele natie
/ care
Dat kan ik niet doen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan worden het toch pics van je zusje en remember....we weten waar haar hotel woont!
In dat geval een nieuwe poll bedenken voor het einde van de maand....lijkt me een redelijk milde straf.quote:
Ik zal er eens over denken!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval een nieuwe poll bedenken voor het einde van de maand....lijkt me een redelijk milde straf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |