Nee, je hebt met hem gepraat omdat je je in elke sc van fok begeeft.quote:
Ik kan helaas niet. Ik moet over pak em beet 6,5 uur al weer wakker worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
lr is er nu niet meer
maar fera sv mortax en ik wel
wat doe je hier dan ;squote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet. Ik moet over pak em beet 6,5 uur al weer wakker worden.Andere keer!
Nou nouquote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je hebt met hem gepraat omdat je je in elke sc van fok begeeft.
Betekent niet dat hij je kent.
Zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam: Studiotje/Bas
Leeftijd: 24
religie: Ongelovig
burgerlijke staat: Het is ingewikkeld.
hoogst genoten opleiding: Opleiding?
woonplaats/province: Amersfoort, Utrecht
voetbalclub: Geen
favoriete drankje: Cola
favoriete film: Lion King
lievelingsdier: Katten
lievelingskleur: Groen
politieke voorkeur: Stem altijd ergens onderaan wie een leuke naam heeft.
Ik ben net thuis. ;$ Beetje last van adrenaline en dacht nog even gezellig wat online vrienden aan te spreken.quote:
Wie een leuke naam heeft?quote:
Ik hou me er niet mee bezig, dus ik kijk onderaan, of zijn of haar naam mij aanstaat en die kruis ik aanquote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie een leuke naam heeft?
Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
Dat geluk had ik niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie een leuke naam heeft?
Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
oooh gezelligquote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben net thuis. ;$ Beetje last van adrenaline en dacht nog even gezellig wat online vrienden aan te spreken.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie een leuke naam heeft?
Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
Een selfie van Luxaflex is altijd een topper van een postquote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Wil je er weer eentje ?
ja ik wil er eenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Wil je er weer eentje ?
Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh gezellig
succes met opstaan dan morgen
Wat is een Luxaflexquote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een selfie van Luxaflex is altijd een topper van een post
thanks thanksquote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles.
jij bent echt domquote:
Slaapse Flipsquote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |