abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 00:25:48 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_142229046
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ken Studiotje van TV Sc :p
Nee, je hebt met hem gepraat omdat je je in elke sc van fok begeeft.

Betekent niet dat hij je kent.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142229052
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef supersof het volgende:

[..]

lr is er nu niet meer
maar fera sv mortax en ik wel
Ik kan helaas niet. Ik moet over pak em beet 6,5 uur al weer wakker worden. :') Andere keer! :)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:26:19 #78
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229069
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik kan helaas niet. Ik moet over pak em beet 6,5 uur al weer wakker worden. :') Andere keer! :)
wat doe je hier dan ;s
ga slapen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142229071
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, je hebt met hem gepraat omdat je je in elke sc van fok begeeft.

Betekent niet dat hij je kent.
Nou nou
(she/her)
pi_142229088
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nou nou
Wat nou nou
  zondag 13 juli 2014 @ 00:27:29 #81
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229127
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Naam: Studiotje/Bas :*
Leeftijd: 24
religie: Ongelovig
burgerlijke staat: Het is ingewikkeld.
hoogst genoten opleiding: Opleiding?
woonplaats/province: Amersfoort, Utrecht
voetbalclub: Geen
favoriete drankje: Cola :@
favoriete film: Lion King
lievelingsdier: Katten
lievelingskleur: Groen
politieke voorkeur: Stem altijd ergens onderaan wie een leuke naam heeft.
Zo? :*
pi_142229136
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:

[..]

wat doe je hier dan ;s
ga slapen
Ik ben net thuis. ;$ Beetje last van adrenaline en dacht nog even gezellig wat online vrienden aan te spreken.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:28:17 #83
319979 Fok-it
All is well
pi_142229175
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zo? :*
Wie een leuke naam heeft? :')

Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 13 juli 2014 @ 00:28:50 #84
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229203
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wie een leuke naam heeft? :')

Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
Ik hou me er niet mee bezig, dus ik kijk onderaan, of zijn of haar naam mij aanstaat en die kruis ik aan :@
pi_142229226
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wie een leuke naam heeft? :')

Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
Dat geluk had ik niet.
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:29:29 #86
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229238
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat geluk had ik niet.
Had je al een selfie hier gepost?
  zondag 13 juli 2014 @ 00:29:34 #87
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229243
quote:
11s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik ben net thuis. ;$ Beetje last van adrenaline en dacht nog even gezellig wat online vrienden aan te spreken.
oooh gezellig :)
succes met opstaan dan morgen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:29:56 #88
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229254
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wie een leuke naam heeft? :')

Je hebt geluk dat Inso op vakantie is.
_O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142229264
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Had je al een selfie hier gepost?
Volgens mij niet. :P Wil je er weer eentje ? _O-
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:30:32 #90
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229277
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:

[..]

Volgens mij niet. :P Wil je er weer eentje ? _O-
Een selfie van Luxaflex is altijd een topper van een post
  zondag 13 juli 2014 @ 00:30:50 #91
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229290
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Fylax het volgende:

[..]

Volgens mij niet. :P Wil je er weer eentje ? _O-
ja ik wil er een
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142229297
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:29 schreef supersof het volgende:

[..]

oooh gezellig :)
succes met opstaan dan morgen
Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles. :D
pi_142229306
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Een selfie van Luxaflex is altijd een topper van een post
Wat is een Luxaflex
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:31:14 #94
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229309
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles. :D
thanks thanks :) :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:31:27 #95
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229318
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat is een Luxaflex
-O-
  zondag 13 juli 2014 @ 00:31:28 #96
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142229319
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat is een Luxaflex
jij bent echt dom
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142229327
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat is een Luxaflex
vieze jood
  zondag 13 juli 2014 @ 00:31:46 #98
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229338
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef supersof het volgende:

[..]

jij bent echt dom
:D
  zondag 13 juli 2014 @ 00:32:10 #99
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142229352
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dankjewel. Jij veel plezier nog met tc en alles. :D
Slaapse Flips :W
  zondag 13 juli 2014 @ 00:32:29 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_142229367
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef JanCees het volgende:

[..]

vieze jood
:D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')