abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142227747
Doei kaneel
pi_142227756
Kameelstokje
  zondag 13 juli 2014 @ 00:02:03 #28
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142227802
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
Kameelstokje
Kameelteen O+
  zondag 13 juli 2014 @ 00:03:22 #29
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142227893
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Kameelteen O+
ik moest lachen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142228066
Haha podium opbouwen voor de derde plek. Het is maar goed dat ik toch aan het bier ben gegaan.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:07:13 #31
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228105
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha podium opbouwen voor de derde plek. Het is maar goed dat ik toch aan het bier ben gegaan.
kom tc O+ fera en morti zijn er
en ik O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142228149
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef supersof het volgende:

[..]

kom tc O+ fera en morti zijn er
en ik O+
Ik val praktisch inslaap momenteel, maar DM de server maar en ik overweeg het.

Jullie :9~
  zondag 13 juli 2014 @ 00:08:23 #33
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228165
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik val praktisch inslaap momenteel, maar DM de server maar en ik overweeg het.
/spatieboos
pls O+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142228256
helleuw
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:10:58 #35
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142228285
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
helleuw
Luxaflex :W
  zondag 13 juli 2014 @ 00:11:27 #36
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228305
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
helleuw
kom je ook op tc?
is misschien wel goed voor je sociale ontwikkeling
klein beginnen ;)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:12:31 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142228360
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Luxaflex :W
_O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142228372
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef supersof het volgende:

[..]

kom je ook op tc?
is misschien wel goed voor je sociale ontwikkeling
klein beginnen ;)
Ehm tot hoelaat is dat? Ik moet namelijk verplicht op de verjaardag van m'n buurvrouw zijn maar ik ga zo naar huis.
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:13:00 #39
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142228390
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef supersof het volgende:

[..]

kom je ook op tc?
is misschien wel goed voor je sociale ontwikkeling
klein beginnen ;)
Niet doen Luxie, ze zijn eng op TC :@
pi_142228403
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Luxaflex :W
huh
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:13:47 #41
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228426
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ehm tot hoelaat is dat? Ik moet namelijk verplicht op de verjaardag van m'n buurvrouw zijn maar ik ga zo naar huis.
geen idee
nog wel een tijdje

je kan toch naar huis lopen? is toch vlakbij XD
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142228470
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef supersof het volgende:

[..]

geen idee
nog wel een tijdje

je kan toch naar huis lopen? is toch vlakbij XD
Ja maar ik mag dus niet naar huis. :')
Daarbij vind ik het ook eng om alleen het huis binnen te gaan.
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:14:48 #43
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142228477
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef supersof het volgende:

[..]

geen idee
nog wel een tijdje

je kan toch naar huis lopen? is toch vlakbij XD
Wat zij zegt.. man man man, verjaardag voortrekken
  zondag 13 juli 2014 @ 00:15:52 #44
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228538
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar ik mag dus niet naar huis. :')
Daarbij vind ik het ook eng om alleen het huis binnen te gaan.
Ohja snap ik. Is helemaal donker enzo he. Misschien heeft je buurvrouw een zaklamp te leen die je kan gebruiken? Is misschien we handig.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142228562
nederland wat goed jeetje
  zondag 13 juli 2014 @ 00:16:26 #46
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142228567
Klim over de schutting
pi_142228614
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef Studiotje het volgende:
Klim over de schutting [ afbeelding ]
gister nog gedaan
pi_142228735
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:15 schreef supersof het volgende:

[..]

Ohja snap ik. Is helemaal donker enzo he. Misschien heeft je buurvrouw een zaklamp te leen die je kan gebruiken? Is misschien we handig.
Lampen staan aan haha, maar vind het gewoon zo eng om alleen binnen te komen..
Vooral omdat ik van mijn dwang het hele huis moet controleren of er iemand is en als er iemand mee gaat is het wat minder eng.
(she/her)
  zondag 13 juli 2014 @ 00:20:50 #49
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142228783
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Fylax het volgende:

[..]

Lampen staan aan haha, maar vind het gewoon zo eng om alleen binnen te komen..
Vooral omdat ik van mijn dwang het hele huis moet controleren of er iemand is en als er iemand mee gaat is het wat minder eng.
watje
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 00:21:10 #50
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142228798
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:17 schreef JanCees het volgende:

[..]

gister nog gedaan
so hardcore :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')