ik moest lachenquote:
kom tcquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha podium opbouwen voor de derde plek. Het is maar goed dat ik toch aan het bier ben gegaan.
/spatieboosquote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val praktisch inslaap momenteel, maar DM de server maar en ik overweeg het.
kom je ook op tc?quote:
quote:
Ehm tot hoelaat is dat? Ik moet namelijk verplicht op de verjaardag van m'n buurvrouw zijn maar ik ga zo naar huis.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je ook op tc?
is misschien wel goed voor je sociale ontwikkeling
klein beginnen
Niet doen Luxie, ze zijn eng op TCquote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je ook op tc?
is misschien wel goed voor je sociale ontwikkeling
klein beginnen
geen ideequote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ehm tot hoelaat is dat? Ik moet namelijk verplicht op de verjaardag van m'n buurvrouw zijn maar ik ga zo naar huis.
Ja maar ik mag dus niet naar huis.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
nog wel een tijdje
je kan toch naar huis lopen? is toch vlakbij XD
Wat zij zegt.. man man man, verjaardag voortrekkenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
nog wel een tijdje
je kan toch naar huis lopen? is toch vlakbij XD
Ohja snap ik. Is helemaal donker enzo he. Misschien heeft je buurvrouw een zaklamp te leen die je kan gebruiken? Is misschien we handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik mag dus niet naar huis.
Daarbij vind ik het ook eng om alleen het huis binnen te gaan.
Lampen staan aan haha, maar vind het gewoon zo eng om alleen binnen te komen..quote:Op zondag 13 juli 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja snap ik. Is helemaal donker enzo he. Misschien heeft je buurvrouw een zaklamp te leen die je kan gebruiken? Is misschien we handig.
watjequote:Op zondag 13 juli 2014 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lampen staan aan haha, maar vind het gewoon zo eng om alleen binnen te komen..
Vooral omdat ik van mijn dwang het hele huis moet controleren of er iemand is en als er iemand mee gaat is het wat minder eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |