SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brazil geeft het op. Hoelk erin.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar zijn alleen Robinho en Pato als aanvallers geselecteerd volgens wikipedia en nog eentje waar ik nooit van gehoord heb (die ook niet gespeeld heeft).![]()
Die actie niet gezien?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wijnaldum kan er echt helemaal niks van![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja en dan vervolgens totaal geen idee hebben wat hij verder moet doen. Dat noem ik nou een dravertje dat noem ik nou een Sererotjequote:
Goeie zin don't care![]()
Alan Kardec denk ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moet je naar de wiki pagina gaan, ben hem alweer vergeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?
Pato was in 2013 de 19e topscorer van de Braziliaanse competitie met 10 doelpunten, boven hem stonden 17 Brazilianen die allemaal dus niet in de nationale ploeg zitten
Jo had er 6 en Fred 3. Bv. Ronaldinho nog altijd 8![]()
![]()
Janmatig
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Opgezocht jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NL gewoon maar 1 tegengoal na de groepsfase
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Vanaf de kwartfinale geen tegengoal krijgen en geen wereldkampioen worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon verloren van ARG imo...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op btw![]()
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.quote:
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberen![]()
![]()
Misschien zijn het geen aanspeelpunten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberen![]()
Veel 4-4-2 met kleine ventjes volgens mij. Op basis van de selectie hier wil hij echt een sterke kerel in de punt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou nou zegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verder vind ik je een lul.
Voordat we dat gejank weer krijgen![]()
Als we niet verloren hebben van Argentinië hebben we ook niet gewonnen van Costa Rica.
Niet van Costa Rica kunnen winnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordat we dat gejank weer krijgen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dit VI Oranje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordat we dat gejank weer krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.![]()
serero.gifquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat de haters maar praten ze weten toch nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand heeft dit WK van Costa Rica kunnen winnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Als we niet verloren hebben van Argentinië hebben we ook niet gewonnen van Costa Rica.
Niet van Costa Rica kunnen winnen![]()
Wat ik nou niet snap is waarom die Brazilianen nou niet gewoon los ging tegen de mof. Gewoon Mullertje gebroken enkeltje schoppen enzo. Maar nee ze beginnen nu met schoppen![]()
![]()
De gazet van het naaktstrandje van Groene Ster?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zullen wel voor Sao Paulo zijn. Sommige joden vinden Serero ook goed maar we weten allemaal dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.![]()
Mooi rijtje ja. NL, Costa Rica, Duitsland en/of Argentinië allemaal ongeslagen over 90 en 120 minuten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand heeft dit WK van Costa Rica kunnen winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij denkt dat ja. Maar gelukkig zijn er ook mensen die daar anders over denken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zullen wel voor Sao Paulo zijn. Sommige joden vinden Serero ook goed maar we weten allemaal dat het niet zo is.![]()
Bizar dat dit geen pingel is weer..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.![]()
Die scheidsrechterDit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.
Iedereen maakt wel eens fouten dus ook het THquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ja. Maar gelukkig zijn er ook mensen die daar anders over denken.![]()
Waar zeg ik dat ik er verstand van heb?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.![]()
![]()
![]()
Wannabe HOELK op de tribuneAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze scheids maakt zijn fouten in tweetallen steeds ja. Net als die 1-0 wat altijd rood is en vrije trap ipv geel en pingelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was of een pingel of hands maar je kan daar toch niet door laten spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo kom je iedere keer over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik er verstand van heb?
En je geeft bij deze dus ook toe dat je er geen verstand van hebt.
hoho niet over FUT pratenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hernanes is in FUT toch een tikkie beter![]()
![]()
Dat die Cesar ook nog keept he..en niet een Diego Alves ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik wel, maar ik liet dat niet merken uit die post.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo kom je iedere keer over.
En je geeft bij deze dus ook toe dat je er geen verstand van hebt.
Jij zoekt gewoon weer een reden om ruzie te zoeken terwijl hier al veel meer mensen zijn geweest die het over spelers die in FUT goed zijn hadden (Tim bijvoorbeeld met zijn Scooter en Diego Mauricio) maar daar zei je niks over.![]()
haha Vorm er toch inAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
vorm er in
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat Tim zelden FIFA erbij haalt om spelers te beoordelen, maar jij zoekt bij iedereen meteen de FIFA stats van 10 jaar geleden erbij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar ik liet dat niet merken uit die post.
Jij zoekt gewoon weer een reden om ruzie te zoeken terwijl hier al veel meer mensen zijn geweest die het over spelers die in FUT goed zijn hadden (Tim bijvoorbeeld met zijn Scooter en Diego Mauricio) maar daar zei je niks over.
die heeft de uitstraling van een Skoda automonteurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Dat die Cesar ook nog keept he..en niet een Diego Alves ofzo![]()
VlaargodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neem een pot gruwelijke samurai saus mee dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen maar even naar België met de auto en toeteren
Vorm erin voor Clasie, doe het
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar deed ik dat net dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat Tim zelden FIFA erbij haalt om spelers te beoordelen, maar jij zoekt bij iedereen meteen de FIFA stats van 10 jaar geleden erbij.![]()
Done.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neem een pot gruwelijke samurai saus mee dan.![]()
hoerenkotsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar die Belgen hebben ook verloren van die Argentijnen dus ze zijn beter dan ons diknekken (zeiden op al die forums)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen maar even naar België met de auto en toeterenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon vorm erin en met 10 man spelen die paar min?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou de ultieme vernedering voor die bloedhonden zijn geweestquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dom kut volk kunnen ze niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar die Belgen hebben ook verloren van die Argentijnen dus ze zijn beter dan ons diknekken (zeiden op al die forums)
Zal ik jou en Ozz even ophalen?![]()
![]()
Clasie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
korte spiertjes hequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb mijn Oranje shirt al aan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dom kut volk kunnen ze niks aan doen.
Zal ik jou en Ozz even ophalen?
5 minuten doorgaan nog, genotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MOTM GIniiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even Hoogstraten in de fik zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dom kut volk kunnen ze niks aan doen.
Zal ik jou en Ozz even ophalen?
Vorm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht dat ze waren uitgewisseld door die kutcommentatorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorm nu nog een tegengoal zou wel lullig zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat het gevoelsmatig beter voor Brazilië was geweest als ze gewoon op pingels tegen Chili er uit waren gegaan of de scheids tegen Colombia niet hadden omgekocht i.p.v. 10 tegengoals in de laatste twee wedstrijden![]()
![]()
Voor mijn portemonnee ook ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat het gevoelsmatig beter voor Brazilië was geweest als ze gewoon op pingels tegen Chili er uit waren gegaan of de scheids tegen Colombia niet hadden omgekocht i.p.v. 10 tegengoals in de laatste twee wedstrijdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet gek als de commentator dat 5 keer zegt. Ik dacht het ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat de wissels op waren (ik)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Janmaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het vaker voorgekomen dat alle 23 spelers gebruikt werden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Dit is overigens pas de 5e keer ooit dat een land alle drie de keepers gebruikt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maicon, de Braziliaanse Vanden Borre
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shit toch gequote voor de ninja-edit, foutje: het was de 6e keer ooitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het vaker voorgekomen dat alle 23 spelers gebruikt werden?
Eerder dit toernooi ook nog gebeurd bij PortugalAlle 23 spelers weet ik niet, zou dan uit deze vijf moeten komenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef DutchSL het volgende:
Weetje: dit is pas de 5e keer ooit dat een land drie keepers op één WK gebruikt.
Na Frankrijk 1978, België & Tsjecho-Slowakije 1982 en Griekenland 1994.
[ Bericht 1% gewijzigd door DutchSL op 13-07-2014 00:02:50 ]![]()
10 tegen in 2 wedstrijden![]()
De Germaanse landen hebben even billenkoek gegeven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grote klasse dat ze dit nog hebben neer kunnen zettenPrachtige afsluiting toch van een geweldig toernooi
![]()
![]()
Wat moet je hier nou van vinden? Eens te meer is duidelijk dat Nederland best in de finale had kunnen staan
Desalniettemin prachtprestatie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En bij al die goals stond de duurste verdediger ooit in het veldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
10 tegen in 2 wedstrijden![]()
De Germaanse landen hebben even billenkoek gegeven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van te voren had niemand dit gedacht dus we mogen best trots zijn uiteindelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat moet je hier nou van vinden? Eens te meer is duidelijk dat Nederland best in de finale had kunnen staan
Desalniettemin prachtprestatie![]()
Kuytgodinquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een staande ovatie voor deze held.
Veltman ophalen inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik een topclub was en ik zocht nog een CB....ik zou het wel weten![]()
Denk niet dat Lierse echt de hoofdprijs kan vragen nee. Al was hij wel speler van het seizoen daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik een topclub was en ik zocht nog een CB....ik zou het wel wetenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik een topclub was en ik zocht nog een CB....ik zou het wel weten![]()
Ik wil eens een prijs zien voor Nederland.
2e en 3e op het WK is leuk, maar niet voldoende.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vlaar en de Vrijwie had dat ooit gedacht?
Het zou zomaar kunnen.quote:Heb je toch je zin gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar kwam ik helaas ook bij uit ja. Beter ramt de Wijn er even 1 in.![]()
En nota bene Ronald Koeman begon met het 5-3-2 systeem. Heeft ook een grote bijdrage geleverd in het presteren van de Feyenoorders in dit Nederlands elftal. Moet toch mijn oordeel over Koeman herzien.![]()
Kabel gespotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
mag ook niet van de FIFA denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Best mooi nog, dit. Netjes van die Brazilianen om niet massaal weg te lopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben baas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
DS2 en zijn lenige broer.
Ze spelen in Brasilia, saaie ambtenaren stad.. zou in Rio, Belo Horizonte of Recife ofzo stuk erger zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Buiten wachten stokslagen zodra ze een voet buiten het stadion zetten![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. doe je broek naar beneden snel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel tof die fans die respect hadden voor Robben en de rest. Mooi om te zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Troll want pi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kut Ozzquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
so jealous much envy wowquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het feit dat Lindgren. en ik door 1 deur kunnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lind heeft zijn keuze al gemaakt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
#JasperCillessenSitsOnThings
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Worldwide trending ook![]()
![]()
Zo ga ik hier ook voortaan alle discussies aan: "Dat lijkt me niet, dat is duidelijk"
BAM Jack, einde discussie en geen argumenten nodig![]()
De Bondscoach
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor het eerst ooit dus dat alle 23 spelers zijn gebruikt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel opvallend dat BMI steeds duidelijk de minste van de 3 CB's was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hiij is gewoon onzettend trag en lompquote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend dat BMI steeds duidelijk de minste van de 3 CB's was.![]()
Is iedereen nou echt zo enthousiast over dit NL elftal?
Ik vond het spel zaad en tegen de eerste echte serieuze tegenstander (waar het er ook nog is echt om gaat ) vliegen ze eruit.![]()
RvP![]()
Ook weer nergens te bekennen bij de media natuurlijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond het spel zaad en tegen de eerste echte serieuze tegenstander (waar het er ook nog is echt om gaat ) vliegen ze eruit.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ach, ze hebben het met een ontzettend matig team gewoon heel goed gedaan. Tegen Spanje was het fantastisch en verder was het toch wel leuk steeds omdat ze uiteindelijk wonnen en je dan toch lekker half bezopen in de kroeg hangt.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond het spel zaad en tegen de eerste echte serieuze tegenstander (waar het er ook nog is echt om gaat ) vliegen ze eruit.
Behalve dan die semi
Ik heb me beter met deze ploeg vermaakt dan met de ploeg van Bert.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is zeker waar en dat stukje van die kroeg ook. Maar dat maakt het nog geen fantastisch team.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het met een ontzettend matig team gewoon heel goed gedaan. Tegen Spanje was het fantastisch en verder was het toch wel leuk steeds omdat ze uiteindelijk wonnen en je dan toch lekker half bezopen in de kroeg hangt.
Behalve dan die semi![]()
Vraagje over clubs. Wordt het team waar je mee speelt vanzelf ook beter? dus de any spelersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Echt een mongol jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef poker4lifee het volgende:
RvP![]()
Ook weer nergens te bekennen bij de media natuurlijk![]()
![]()
Als team (collectief) wel, maar kwalitatief natuurlijk niet. Maar dat weet iedereen. Ik heb me beter met deze ploeg vermaakt dan met de ploeg van Bert in ieder geval. Al was die halve finale toen wel heel tof.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en dat stukje van die kroeg ook. Maar dat maakt het nog geen fantastisch team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat is dan aanvoerder.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja is niet normaal. Die gebaartjes ook tijdens de wedstrijdquote:Groen van jaloezie op Robben volgens mij ook.
![]()
IF RaapfeestWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet iemand dit?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:37 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje over clubs. Wordt het team waar je mee speelt vanzelf ook beter? dus de any spelersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maxwell![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit gewoon bij Jack in de studio nu, tofquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vlaar > Luizquote:Op zondag 13 juli 2014 00:49 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Zit eraan te denken om dit gewoon eens te bouwen met Boner en Shirley.![]()
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit gewoon bij Jack in de studio nu, tof![]()
Nee, gewoon geen Luiz. Vond hem echt slecht, Cahill was beter voor mij (serieus)quote:Op zondag 13 juli 2014 00:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Buttner op LB, van Ginkel CM, Depay Imotm LW en RvP () CF
![]()
![]()
Hij is een beetje hit or miss bij mij. Net als in het echt eigenlijk. Scoort veel, heeft geniale wedstrijden, maar ook debiele blundersquote:Op zondag 13 juli 2014 00:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen Luiz. Vond hem echt slecht, Cahill was beter voor mij (serieus)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RvP heeft eindelijk even tijd voor de pers. Zelfs met een glimlach.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RvP praat zoveel poep hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha die gebaartjes waren voor Pierre van Hooijdonk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geniaal dit![]()
![]()
![]()
Spreekt even namens het volk dat Pierke lekker moet gaan golfen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pierre heeft al die weken met Jack samengewerkt..die zal ook niet helemaal blij zijn met Jack nu. Die gaf niet echt tegengas mbt zijn collega.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk reageert Pierre straks ook nog evenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
welles, nietes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren teamgenoten bij Feyenoord en botsten daar vaak. Met als meest bekende moment dat RvP als broekie een vrije trap afpakte van hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie kan mij kort de achtergrond tussen Pierre en RVP uitleggen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat volg ik al superlang. Begon daarmee toen ze in seizoen 2 zaten ofzoquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij alle seizoenen al gezien van Supernatural?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rvp had ooit een vrije trap van 'm 'gejat', en sinds dien heeft Pi-Air altijd de pik op hem gehad en loopt hij dat al jaren door te schemeren op tv.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie kan mij kort de achtergrond tussen Pierre en RVP uitleggen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ben nu halverwege seizoen 5. Kijk af en toe een paar eps en dan weer een tijd niks. Verbaas me erover hoe lang het goed blijft. Al vind ik hierbij de case van de week eps eigenlijk meestal toffer dan die grote Engelen vs Hell onzinquote:Op zondag 13 juli 2014 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat volg ik al superlang. Begon daarmee toen ze in seizoen 2 zaten ofzoEn thema eps
en de humor
en de muziek
#lievdagboek![]()
Ja, dat heb ik ook. En de meeste mensen wel denk ik. Omgekeerde wereld eigenlijk, want bij het gros van de series zijn de filler eps juist kut en is de main story beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben nu halverwege seizoen 5. Kijk af en toe een paar eps en dan weer een tijd niks. Verbaas me erover hoe lang het goed blijft. Al vind ik hierbij de case van de week eps eigenlijk meestal toffer dan die grote Engelen vs Hell onzinEn thema eps
en de humor
en de muziek
#lievdagboekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. En de meeste mensen wel denk ik. Omgekeerde wereld eigenlijk, want bij het gros van de series zijn de filler eps juist kut en is de main story beter.Is jou dit wel eens opgevallen? Mij niet namelijk...quote:There is a particular clock that shows up in almost every episode.![]()
Godver heb ik een geniale Pierre gemist?
nopequote:Op zondag 13 juli 2014 01:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Is jou dit wel eens opgevallen? Mij niet namelijk...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
repostquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
trapz shop hier alsjeblieft wat pepers en sambal opquote:Op zondag 13 juli 2014 01:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Scherper ga ik het niet krijgen![]()
![]()
Dan krijgt rijst wel hongerquote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
trapz shop hier alsjeblieft wat pepers en sambal op![]()
Pro clubsMet 2 vrienden begonnen. record van 8-1-1 nu. En ik loop 2 op 1 als st
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jezusquote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef Kamikazie het volgende:
Filmpje staat op NOS.nl
http://nos.nl/wk2014/vide(...)derlandbrazilie.html
e:![]()
hoe hij Pierre aanspreekt
Nee hij had niet moeten doen en lekker voor zich houden maar ik snap best dat Pierre hem irriteert met die opmerkingen.quote:
Is er ook een reactie van Pierre?
T zijn gewoon beide mongolen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hij had niet moeten doen en lekker voor zich houden maar ik snap best dat Pierre hem irriteert met die opmerkingen.![]()
Die vond dat het wrok vooral bij RvP zat, en dat hij gewoon aan tafel zit om over het Nederlands Elftal te praten. Ronald de Boer nam het voor Pierre opquote:Op zondag 13 juli 2014 01:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hij had niet moeten doen en lekker voor zich houden maar ik snap best dat Pierre hem irriteert met die opmerkingen.
Is er ook een reactie van Pierre?![]()
![]()
vandermar is flink aan het lobbyen in ieder gevalquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste verdediger van het WK. Tenminste, hij had alleen nog Silva voor zich en ik neem aan dat hij die na vanavond wel voorbij isquote:![]()
echt?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar is flink aan het lobbyen in ieder geval![]()
![]()
Mooi discard IF kaartje erbijquote:
Hopelijk 80 strength en wat meer jumping nu. Dan is hij best oke.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doet kindsoldaat daarquote:Op zondag 13 juli 2014 03:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien maar upgraden naar dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja lelijk hequote:Maar die had ik daar ingepompt omdat ik Sneijder al verkocht had voor die positie en hem had ik nog. Lekkere dribbel dit dat allesss
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie al zon ding gemaakt?
http://www.fifa.com/worldcup/games/dream-team/index.html
Best lastig. Wil Alexi, Neymar en Mascherano er eigenlijk nog wel bij maar met posities etc is het een beetje irritant
En ik vergeet vast wel iemand.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Shirley. Heeft er al 5 inliggen in twee potjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Alovenac op 13-07-2014 04:00:42 ]![]()
van Persie, wat een waardeloze professional is het. Wordt eens volwassen. De media doet zijn werk... ze reageren objectief, hoe zij het vinden, dat is hun werk. Ga nou niet alsof een of andere huilbaby huilen omdat je het hele toernooi matig gepresteerd hebt. Leuke kopbal tegen Spanje gescoord maar verder. Wat een zielepoot is dat...
Ik ben blij dat we Robben hadden. Robben heeft het hele team naar de halve finale geloodst![]()
![]()
Het enge is dat rvp een beetje als louis begint te praten
Mensen thuis die zitten niet op hem te wachten. Mensen thuis die zijn trots op ons, die zijn blij![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:33 schreef Rijst het volgende:
Het enge is dat rvp een beetje als louis begint te praten
Mensen thuis die zitten niet op hem te wachten. Mensen thuis die zijn trots op ons, die zijn blij![]()
Nu heb ik ineens 50 euro op m'n unibet staan.wat nu? All in op Duitsland?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Doenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
Nu heb ik ineens 50 euro op m'n unibet staan.wat nu? All in op Duitsland?
![]()
![]()
De volgende bonusvoorwaarden zijn gerelateerd aan de Refer a Friend campagne en vormen een overeenkomst tussen Unibet en de accounthouder. Bij deelname aan deze campagne ga jij akkoord met de volgende voorwaarden.
Refer a Friend voorwaarden:
1. Deze campagne geeft jou de mogelijkheid voor het uitnodigen van vrienden om zich te registreren bij Unibet. Na diens succesvolle registratie en het succesvol voldoen aan de welkomstbonusvoorwaarden ontvang jij jouw bonus.
2. Deze campagne kan alleen geactiveerd worden nadat jouw vriend(in) zich registreert via de registratieknop in de uitnodigingsmail. Deze uitnodigingsmail worden namens jouw door Unibet verzonden.
3. Wie niet in deze campagne zijn inbegrepen zijn:
- Vrienden die niet woonachtig zijn in Nederland.
- Vrienden uit één huishouden met een identiek IP-adres (Lees artikel 4.8 van de Unibet General Terms and Conditions);
- Vrienden die reeds over een Unibet account beschikken.
4. Om de cash reward te verdienen, dient jouw vriend allereerst:
- Zich binnen 30 dagen te registreren via de registratie-hyperlink die in Unibet’s uitnodigingsmail gepresenteerd wordt.
-Voor minimaal ¤250 rond te spelen in Sportsbook, of ¤1.000 in (Live) Casino en/of Games.
- Zodra aan deze twee voorwaarden is voldaan ontvang jij een cash reward t.w.v. ¤50 op jouw account dat direct opvraagbaar is.
4.1 Jouw uitgenodigde vriend(in) dient zich binnen 60 dagen te registreren via de hyperlink in de uitnodigingsmail en de aangeboden 100% welkomstbonus tot ¤50 te accepteren, om vervolgens min. ¤250 rond te spelen in Sportsbook of ¤1.000 in ons (Live) Casino en/of Games binnen 30 dagen na registratie.
5. In navolging zal jij een (1) cash reward ontvangen t.w.v. ¤50 per succesvolle registratie zoals deze bij 4.1 wordt omschreven. Het maximum aantal vrienden dat jij kunt uitnodigen per Unibet accounthouder is 30.
6. Zodra jouw uitnodigde vriend heeft voldaan aan de voorwaarden die bij 4.1 wordt omschreven, zul jij jouw cash reward t.w.v. ¤50 binnen 72 uur op jouw Unibet account ontvangen.
7. Jij begrijpt en accepteert dat de ‘Refer a Friend’ uitnodiging geheel komt te vervallen zodra jouw vriend(in) zich registreert via elk andere registratiekanaal dan bij 4.1 wordt omschreven. Er volgt derhalve geen aanspraak op een ¤50 cash reward.
8. De e-mailuitnodiging wordt verzonden via: invite-no-reply@unibet.com waarbij jouw naam – zoals deze bij Unibet staat geregistreerd – als verzender wordt gepresenteerd.
Bijlage 1: Vrijspeelvoorwaarden per product
•Telling voor het vrijspelen met wedden op sport: alleen weddenschappen met een totale notering van 1.40 of groter tellen voor de vrijspeelvoorwaarden.
•Telling voor het vrijspelen in het Live Casino: alle live casino games tellen voor 10% van de vrijspeelvoorwaarden.
•Telling voor het vrijspelen in het Casino & Slots: alle tafelspelen, video poker en virtuele sportspelen tellen voor 10% van de vrijspeelvoorwaarden. Uitgezonderd: Tesla, alles spelletjes in ‘Sport’-sectie, Keno TNT, Keno Alchemy, Keno HiTech, Keno, Treasure Hunt, Lost Pyramid, Shoot 4 Gold, Marbles, Zodiac, Tribble, Lucky Double, Max Win, Triple Wins Gold, Star Ticket, Triple Wins.
•Unibet behoudt het recht op het veranderen of intrekken van deze bonus te alle tijden.
•Algemene voorwaarden zijn van kracht.![]()
4. Om de cash reward te verdienen, dient jouw vriend allereerst:
- Zich binnen 30 dagen te registreren via de registratie-hyperlink die in Unibet’s uitnodigingsmail gepresenteerd wordt.
-Voor minimaal ¤250 rond te spelen in Sportsbook, of ¤1.000 in (Live) Casino en/of Games.![]()
![]()
wil je dat voor me doen plz?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef Freire het volgende:
-Voor minimaal ¤250 rond te spelen in Sportsbook, of ¤1.000 in (Live) Casino en/of Games.![]()
Silva? Op basis waarvan? Weinig uitgeblonken dit WK?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best lastig. Wil Alexi, Neymar en Mascherano er eigenlijk nog wel bij maar met posities etc is het een beetje irritant
En ik vergeet vast wel iemand.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom Messi in je team? Die sjokte het hele WK op z'n elfendertigste.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Silva? Op basis waarvan? Weinig uitgeblonken dit WK?Dit is het Fut forum. Niet het wkforum.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom Messi in je team? Die sjokte het hele WK op z'n elfendertigste.
Dus doei doei. Groetjes thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |