SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brazil geeft het op. Hoelk erin.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar zijn alleen Robinho en Pato als aanvallers geselecteerd volgens wikipedia en nog eentje waar ik nooit van gehoord heb (die ook niet gespeeld heeft).![]()
Die actie niet gezien?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wijnaldum kan er echt helemaal niks van![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja en dan vervolgens totaal geen idee hebben wat hij verder moet doen. Dat noem ik nou een dravertje dat noem ik nou een Sererotjequote:
Goeie zin don't care![]()
Alan Kardec denk ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moet je naar de wiki pagina gaan, ben hem alweer vergeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is degene die niet heeft gespeeld dan?
Pato was in 2013 de 19e topscorer van de Braziliaanse competitie met 10 doelpunten, boven hem stonden 17 Brazilianen die allemaal dus niet in de nationale ploeg zitten
Jo had er 6 en Fred 3. Bv. Ronaldinho nog altijd 8![]()
![]()
Janmatig
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Opgezocht jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NL gewoon maar 1 tegengoal na de groepsfase
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Vanaf de kwartfinale geen tegengoal krijgen en geen wereldkampioen worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon verloren van ARG imo...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op btw![]()
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.quote:
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberen![]()
![]()
Misschien zijn het geen aanspeelpunten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberen![]()
Veel 4-4-2 met kleine ventjes volgens mij. Op basis van de selectie hier wil hij echt een sterke kerel in de punt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook random, die mislukte bij Benfica en scoorde daarna wat goals in de Braziliaanse Serie B.
Wat heeft Scolari tegen alle topscorers in de Braziliaanse Serie A dan dat hij ze niet eens wilt proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou nou zegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verder vind ik je een lul.
Voordat we dat gejank weer krijgen![]()
Als we niet verloren hebben van Argentinië hebben we ook niet gewonnen van Costa Rica.
Niet van Costa Rica kunnen winnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordat we dat gejank weer krijgen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dit VI Oranje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordat we dat gejank weer krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.![]()
serero.gifquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat de haters maar praten ze weten toch nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand heeft dit WK van Costa Rica kunnen winnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Als we niet verloren hebben van Argentinië hebben we ook niet gewonnen van Costa Rica.
Niet van Costa Rica kunnen winnen![]()
Wat ik nou niet snap is waarom die Brazilianen nou niet gewoon los ging tegen de mof. Gewoon Mullertje gebroken enkeltje schoppen enzo. Maar nee ze beginnen nu met schoppen![]()
![]()
De gazet van het naaktstrandje van Groene Ster?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zullen wel voor Sao Paulo zijn. Sommige joden vinden Serero ook goed maar we weten allemaal dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.![]()
Mooi rijtje ja. NL, Costa Rica, Duitsland en/of Argentinië allemaal ongeslagen over 90 en 120 minuten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand heeft dit WK van Costa Rica kunnen winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij denkt dat ja. Maar gelukkig zijn er ook mensen die daar anders over denken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zullen wel voor Sao Paulo zijn. Sommige joden vinden Serero ook goed maar we weten allemaal dat het niet zo is.![]()
Bizar dat dit geen pingel is weer..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/player/(...)ra-jr?v=14w&e=157648 Nu speelt hij bij Sao Paulo. En ik lees berichten dat hij goed is in het echt.
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die scheidsrechterDit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen maakt wel eens fouten dus ook het THquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ja. Maar gelukkig zijn er ook mensen die daar anders over denken.![]()
Waar zeg ik dat ik er verstand van heb?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Flikker op met je FIFA.
Denken dat je verstand hebt van voetbal omdat je paar speler uit FIFA nog kent.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |