Daar snap ik ook niet zoveel van. Malta stond echter dit jaar heel hoog bij de odds, ik heb het idee dat de jury daar iets teveel naar kijkt bij het beoordelen van de liedjes. Dat Malta de verwachtingen niet zou kunnen waarmaken had iedereen kunnen zien aankomen, dacht ik zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind toch vrij schandalig hoe ze al jarenlang die jury's weten te bespelen, dat is geen toeval meer... Dit lied had hoogstens 18e ofzo moeten worden
Dat is een beetje het verhaal dat elk jaar aan Malta kleeft. Of ze verrassen, of ze worden overhyped.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:25 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niet zoveel van. Malta stond echter dit jaar heel hoog bij de odds, ik heb het idee dat de jury daar iets teveel naar kijkt bij het beoordelen van de liedjes. Dat Malta de verwachtingen niet zou kunnen waarmaken had iedereen kunnen zien aankomen, dacht ik zo.
Ja, Gianluca Bezzina was geloof ik wel een positieve verrassing. Vooral omdat hij er met zoveel plezier zijn vrolijke liedje stond te zingen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het verhaal dat elk jaar aan Malta kleeft. Of ze verrassen, of ze worden overhyped.
Ja, dat was een goed voorbeeld van een positieve verrassing.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ja, Gianluca Bezzina was geloof ik wel een positieve verrassing. Vooral omdat hij er met zoveel plezier zijn vrolijke liedje stond te zingen.
Ik ben best wel fan van de Maltese inzendingen geweest, maar de laatste jaren vind ik ze niet meer sympathiek door dit soort kutstreken. Ik had dan ook een dubbelgevoel bij Ira: leuk dat ze weer mee doet, maar de manier waarop Malta weer stemmen probeert binnen te halen...quote:Op zondag 15 mei 2016 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind toch vrij schandalig hoe ze al jarenlang die jury's weten te bespelen, dat is geen toeval meer... Dit lied had hoogstens 18e ofzo moeten worden
Dit gaat maar door inderdaad. Gisteren gonsde blijkbaar een gerucht rond dat een lid van de Britse vakjury bij de EBU melding had gemaakt van een poging tot omkoping door Malta.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |