abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162211279
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 08:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind toch vrij schandalig hoe ze al jarenlang die jury's weten te bespelen, dat is geen toeval meer... Dit lied had hoogstens 18e ofzo moeten worden
Daar snap ik ook niet zoveel van. Malta stond echter dit jaar heel hoog bij de odds, ik heb het idee dat de jury daar iets teveel naar kijkt bij het beoordelen van de liedjes. Dat Malta de verwachtingen niet zou kunnen waarmaken had iedereen kunnen zien aankomen, dacht ik zo.
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 12:16:16 #127
375570 crew  Cyan9
pi_162212219
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:25 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Daar snap ik ook niet zoveel van. Malta stond echter dit jaar heel hoog bij de odds, ik heb het idee dat de jury daar iets teveel naar kijkt bij het beoordelen van de liedjes. Dat Malta de verwachtingen niet zou kunnen waarmaken had iedereen kunnen zien aankomen, dacht ik zo.
Dat is een beetje het verhaal dat elk jaar aan Malta kleeft. Of ze verrassen, of ze worden overhyped.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162212272
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat is een beetje het verhaal dat elk jaar aan Malta kleeft. Of ze verrassen, of ze worden overhyped.
Ja, Gianluca Bezzina was geloof ik wel een positieve verrassing. Vooral omdat hij er met zoveel plezier zijn vrolijke liedje stond te zingen.
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 12:27:24 #129
375570 crew  Cyan9
pi_162212407
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Ja, Gianluca Bezzina was geloof ik wel een positieve verrassing. Vooral omdat hij er met zoveel plezier zijn vrolijke liedje stond te zingen.
Ja, dat was een goed voorbeeld van een positieve verrassing. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162218808
quote:

[..]

Ik vind toch vrij schandalig hoe ze al jarenlang die jury's weten te bespelen, dat is geen toeval meer... Dit lied had hoogstens 18e ofzo moeten worden
Ik ben best wel fan van de Maltese inzendingen geweest, maar de laatste jaren vind ik ze niet meer sympathiek door dit soort kutstreken. Ik had dan ook een dubbelgevoel bij Ira: leuk dat ze weer mee doet, maar de manier waarop Malta weer stemmen probeert binnen te halen... |:( . Ik gun ze een fail, maar dat lijkt er niet in te zitten de komende jaren.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_162224605
quote:

[..]

Dit gaat maar door inderdaad. Gisteren gonsde blijkbaar een gerucht rond dat een lid van de Britse vakjury bij de EBU melding had gemaakt van een poging tot omkoping door Malta.

Maar nadat Malta 's avonds opeens 12 punten aan de UK gaf, vermoed ik dat ook dit weer in de doofpot van Jan-Ola verdwijnt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 15 mei 2016 @ 20:05:11 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162226454
Het blijft inderdaad bizar dat er zelden of nooit wat gedaan wordt, aan vermeende corruptie en vreemde stempatronen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')