Dat lukt me wel, maar in the long run is dat niet goed voor je status.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je goed kan hosselen zorg je dat die chick voor je betaald
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
TS gaat naar dancing om chimis te hosselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:01 schreef Solo14 het volgende:
[..]Dus? Ik ga wel naar serieuze tenten waar ik me ook nog eens kan bezattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel
MFWquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus? Ik ga wel naar serieuze tenten waar ik me ook nog eens kan bezatten
Gaat om de gezichtsuitdrukking. Zo´n gezicht trok ik toen ik je reactie las..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuke pic van iemand die niet verder komt dan de plaatselijke bowlingclub.
Mooi man, op je zolderkamertje. Veel succes met alleen voetbal kijken vanavond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gaat om de gezichtsuitdrukking. Zo´n gezicht trok ik toen ik je reactie las..
Dankjewel jongen, jij ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi man, op je zolderkamertje. Veel succes met alleen voetbal kijken vanavond.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te doen vanavond, ben niet zo pauper als jij. Toch bedankt
Hou je bek eens alciquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te doen vanavond, ben niet zo pauper als jij. Toch bedankt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |