Dit sowieso, misschien heeft hij niet door dat hij in een vast patroon terecht gekomen is, en wil hij wel proberen dit te doorbreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je het wel eens met hem besproken?
quote:"Alles aan mijn relatie is perfect, hij is knap, lief, aardig, goede seks, we hebben het leuk samen etc. etc. maar er is iets waardoor ik twijfel en wat me de behoefte geeft om te zeuren ik weet alleen niet wat."
- Een vrouw
Het vervelende aan relaties is ook dat die spanning op een gegeven moment verdwijnt en dat de spanning van het nieuwe dan heel aantrekkelijk lijkt, daarbij even vergetend dat als je dat nieuwe nastreeft de spanning daar net zo goed zal verdwijnen en dat je er dan wel alles voor op hebt gegeven dat je had (wat je dan ineens heel anders waardeert).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:29 schreef Yaaar het volgende:
Ik verzin de redenen niet, bepaalde dingen vind ik allemaal echt irritant geworden. Het zal de sleur wel zijn, maar wat doe je eraan?
Mijn collega is een leuke jongen, maar vreemdgaan doe ik niet. Ik vind dat iets wat absoluut niet kan binnen een relatie. Ik zal mijn relatie daar ook nooit voor op het spel zetten. Maar het is wel zo dat ik mijn collega heel aantrekkelijk vind en dat hij helemaal mijn type is. Ik kan dus wel eens kriebels van hem krijgen (in m'n buik) van bijvoorbeeld zijn blik en daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar we doen er dus niks mee omdat ik een relatie heb.
Het een sluit het ander ook zo lekker uit inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:43 schreef LittleLady het volgende:
Kijk eens in de spiegel, ben jij iemand die vanaf haar 15e tot aan haar dood bij dezelfde man blijft?
Heb jij daar zin in, of zeg je, ik wil meer zien, wil dingen voor mezelf doen, zelf een huis inrichten, lekker wilde dingen doen met vriendinnen.
Alleen jij kan antwoord geven op die vraag
dit dus. ts zou niet de eerste zijn die bij hoog en laag beweert dat "ze" er niets mee zullen doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het vervelende aan relaties is ook dat die spanning op een gegeven moment verdwijnt en dat de spanning van het nieuwe dan heel aantrekkelijk lijkt, daarbij even vergetend dat als je dat nieuwe nastreeft de spanning daar net zo goed zal verdwijnen en dat je er dan wel alles voor op hebt gegeven dat je had (wat je dan ineens heel anders waardeert).
Misschien ben je hem gewoon beu en is hij saai voor je. Dat kan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Yaaar het volgende:
Ik heb het met hem besproken, staat ook in mijn verhaal trouwens!Hij werkt dus aan de punten waar ik mij aan stoor en dat doet hij prima, maar ik blijf af en toe een beetje twijfelachtig over onze relatie. Ik weet het allemaal niet zeker meer. Het zal ook wel een sleur zijn (dat zegt hij ook), want we kennen elkaar al vanaf 15-jarige leeftijd. En nu zijn we dan allebei afgestudeerd, volwassen(er) en ik weet het ook niet, haha... Misschien wil ik ook wel de hele tijd een speciaal gevoel hebben, want dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad!
Misschien terug naar elkaar (leren/proberen) toe te groeien of even op reis gaan om na te gaan waar jouw hart én verstand naar verlangen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:19 schreef Yaaar het volgende:
Het is wel waar wat Kaas- zegt. De collega is nu best spannend, maar uiteindelijk wordt hij ook saai (denk ik). Ik heb ook niet de intentie om mijn vriend om te ruilen, haha! Misschien ben ik mijn vriend inderdaad beu en is dat het gewoon. Ik weet alleen niet hoe ik daarachter kom. Deze situatie is best lullig.
Het doorbreken, niet constant te denken aan die paar negatieve dingen want dan zorg je er vanzelf wel voor dat het het positieve gaat overschaduwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:29 schreef Yaaar het volgende:
Ik verzin de redenen niet, bepaalde dingen vind ik allemaal echt irritant geworden. Het zal de sleur wel zijn, maar wat doe je eraan?
Je wilt gewoon eens andere mannen neuken. Helemaal niet gek, want mensen zijn niet van nature monogaam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Yaaar het volgende:
Ik heb het met hem besproken, staat ook in mijn verhaal trouwens!Hij werkt dus aan de punten waar ik mij aan stoor en dat doet hij prima, maar ik blijf af en toe een beetje twijfelachtig over onze relatie. Ik weet het allemaal niet zeker meer. Het zal ook wel een sleur zijn (dat zegt hij ook), want we kennen elkaar al vanaf 15-jarige leeftijd. En nu zijn we dan allebei afgestudeerd, volwassen(er) en ik weet het ook niet, haha... Misschien wil ik ook wel de hele tijd een speciaal gevoel hebben, want dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad!
Op reis gaan betekent gewoon einde relatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien terug naar elkaar (leren/proberen) toe te groeien of even op reis gaan om na te gaan waar jouw hart én verstand naar verlangen.
Ja want je kan niet binnen een relatie met je vrienden op reis gaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op reis gaan betekent gewoon einde relatie.
Vrouw (iemand/mens) met grote twijfels over d'r relatie, voelt de aantrekkingskracht in het buitenland plaatsen, daar waar het thuisfront minder belangrijk lijkt, alles (mannen) anders ervaren wordt... Perfecte manier om de relatie de keel om te draaien. Wrs nog met vreemdgaan incluis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
Ja want je kan niet binnen een relatie met je vrienden op reis gaan?
Amai, jij weet dat zo goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vrouw (iemand/mens) met grote twijfels over d'r relatie, voelt de aantrekkingskracht in het buitenland plaatsen, daar waar het thuisfront minder belangrijk lijkt, alles (mannen) anders ervaren wordt... Perfecte manier om de relatie de keel om te draaien. Wrs nog met vreemdgaan incluis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |