En echt een pech week. Het begon met de onderbreking van mijn beste vriendin die in mijn huis tijdelijk kwam te wonen. Mijn vriend en ik liepen al 3 weken chagrijnig seksloos rond, want ja, zij heeft een kind en wij maar 1 verdieping. Zijn we net bezig, stapt ze met kind om 2 uur 's nachts binnen.
Ik ben nog steeds seksloos

Dag daarna, zit rustig een anime te kijken, valt m'n laptop uit. Oplaadstuk kapot of doorgebrand.
Diezelfde dag rijden mijn vriend en ik op de scooter weg. We waren de hoek nog niet om om de scooter liep keihard terug en we sukkelden met zo'n 12 km per uur vooruit. Al van alles geprobeerd, zelfs al mensen geld betaald, na een dag hetzelfde probleem terug. Scooter hadden we net 2 maanden.
Daarna komt onze oude energieleverancier met een rekening waar je u tegen zegt. Kaartjes voor Abunai moeten verkopen, en het spaargeld daarvoor in de rekening gestopt. Daar ging ons leuke weekendje weg...

Daarna lees ik doodleuk op facebook dat mijn moeder kanker in haar lymfeklieren heeft......
Bel ik haar op, krijg ik ook te horen dat ze mijn beruchte broertje op straat gaat schoppen en dat hij naar ons wil. NO FUCKING WAY.
Eergisteren zakt mijn kat ineens in elkaar. Hij bleek van eten van het kind van me vriendin te hebben gegeten, en hij heeft blaasgruis. Dus het ging helemaal fout. 195 euro lichter aan het eind van de middag. En dat te bedenken dat mijn vriend anderhalve maand geleden zijn baan kwijt raakte, en we al krap zaten. WW is ook geen vetpot. Plus al die rekeningen

En gisteren brak ik echt even.
Ik hoorde mijn vriend thuiskomen van zijn nieuwe baan. Ik moest nog weg en deed net mijn schoenen aan, dus trok vrolijk de deur open en wilde boe roepen. Maar ik zei boem

Hij kijkt me pissig aan, smijt de post op het schoenenkastje slaat tegen de muur en knalt eruit dat hij niet meer terug hoeft te komen. Op zijn nieuwe werk. Na anderhalve week.
Rede: hij paste niet in het team (hij is 80% niet op het lab geweest maar heeft buiten gewerkt. Pas 10 van de 50 collega's ontmoet, en werkte kei, maar dan ook echt keihard).
Hoort hij van het uitzendbureau dat ze een vergissing hadden gemaakt. Ze hadden iemand nodig met een rijbewijs, en mijn vriend wilde van zijn eerste salaris op gaan voor een rijbewijs. En dat terwijl hij wel 100 keer heeft gezegd, ik heb nog geen rijbewijs.
Wij helemaal ontdaan door het nieuws. Totdat ik besef, shit ik moest nog weg voor kattenvoer. Ik had 40 minuten, en het was een half uur fietsen. Ik als een gek daar naar toe, graai een zak speciaalvoer uit de schap, loop hijgend naar de kassa, kijk in mijn tas. Geen portemonnee bij me!

Mijn vriend was ook onderweg, maar dan met de bus, die was steeds telefonisch in gesprek, dus ik weer als een gek terug. De mevrouw was bereid 10 minuten te wachten op me. Maar ik redde het niet. Om 17:18 kwam ik weer daar aan en was ze weg. Dus ik als een gek door naar de dierenarts om het daar te halen. Was ik ook daar 5 minuten te laat.

Ondertussen was mijn vriend ook 1 minuut te laat bij de sigarettenboer waar ze als enige zijn shag verkopen. We zijn daarna nog 4 andere winkels af geweest die een soortgelijke shag verkopen, maar het was toevallig allemaal uitverkocht of al dicht.
Ontdaan en chagrijnig zaten we uit te puffen op een bankje. Wat een kutweek. Maar het was weekend nu. We gingen lekker naar huis en niks doen.
Spring ik achterop de fiets. En ja hoor, hoe kan het ook anders. Een pechweek is alleen af te sluiten met een zwaar lekke achterband. Dus we mochten het hele pokkestuk lopen.
Echt waar, schiet mij maar lek.....