Ik snap je theorie, maar in de parktijk werkt het niet zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je nooiit hebt geleerd om voor jezelf te zorgen, is dat geen karaktertrek.
Als je op jezelf gaat wonen, word je in de meeste gevallen gedwongen om voor jezelf te gaan zorgen en verandert dat dus.
Luiheid is de karaktertrek die dat voorkomt en je je kleren naar je moeder laat brengen om ze te wassen, of haar het huishouden laat doen bij jou thuis, dat is niet per definitie iets dat je weet vóórdat de betreffende persoon het huis uit is.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
Sowieso vind ik de was doen nou niet echt een maatstaf die iets zou zeggen over zelfstandigheid. Daarvoor is het te triviaal.
ik haalde de was doen aan omdat er gezegd werd dat hij de was door zijn moeder liet strijken oid, niet omdat ik dat nou als het summum van zelfstandigheid ziequote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap je theorie, maar in de parktijk werkt het niet zo.
Niemand is gedwongen om zelf de was te gaan doen als hij het huis uit gaat. Genoeg mogelijkheden om dat anders op te lossen.
Sowieso vind ik de was doen nou niet echt een maatstaf die iets zou zeggen over zelfstandigheid. Daarvoor is het te triviaal.
Ze is dan ook niet mijn geliefde. We kunnen elkaar op bepaalde momenten van de dag ook niet ontwijken. We eten bijvoorbeeld samen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
"Maar die meid hier in de instelling" klinkt anders wel alsof jullie elkaar niet kunnen ontwijken.
"Die meid" vind ik persoonlijk ook niet zo'n beste manier om je geliefde te omschrijven..
Dan kan je het contact tussen jullie toch op geen enkele manier vergelijken met het contact waar TS op doelt? Namelijk het afgewezen worden bij het contact zoeken met onbekende meisjes/vrouwen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze is dan ook niet mijn geliefde. We kunnen elkaar op bepaalde momenten van de dag ook niet ontwijken. We eten bijvoorbeeld samen.
Maakt niet uit, Comp_lex steelt graag drama topics met zijn eigen dramaquote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan kan je het contact tussen jullie toch op geen enkele manier vergelijken met het contact waar TS op doelt? Namelijk het afgewezen worden bij het contact zoeken met onbekende meisjes/vrouwen?
Ze was toch ook ooit onbekend voor mij? Ik ben zelf begonnen met het aanknopen van een gesprek en zo is het balletje gaan rollen. Er zijn ook meiden binnen de instelling waar ik helemaal niet zo'n klik mee heb.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan kan je het contact tussen jullie toch op geen enkele manier vergelijken met het contact waar TS op doelt? Namelijk het afgewezen worden bij het contact zoeken met onbekende meisjes/vrouwen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Comp_lex steelt graag drama topics met zijn eigen drama
Gewoon 10 katten nemen danquote:Op zondag 13 juli 2014 11:29 schreef MistakeFur het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen strontziek van opmerkingen als "En, wanneer ga jij trouwen?" of als we ergens naar toe gaan "Misschien vinden we hier een vriendje voor je" en "Is dat niks voor jou"
Ik wil niet, gewoon omdat ik geen interesse heb. Misschien komt er ooit iemand waar een klik mee is, maar ik ga niet lopen zoeken "omdat ik een man moet"
Je zit in een psychiatrische instelling?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze was toch ook ooit onbekend voor mij? Ik ben zelf begonnen met het aanknopen van een gesprek en zo is het balletje gaan rollen. Er zijn ook meiden binnen de instelling waar ik helemaal niet zo'n klik mee heb.
Je hebt nogal last van tunnelvisie hé? Hoe kan je in vredesnaam een medepatiënt waar je de maaltijden meedeelt vergelijken met een vrouw in de kroeg, of het OV wat mij part, als het gaat om contact leggen?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze was toch ook ooit onbekend voor mij? Ik ben zelf begonnen met het aanknopen van een gesprek en zo is het balletje gaan rollen. Er zijn ook meiden binnen de instelling waar ik helemaal niet zo'n klik mee heb.
Jaquote:Op zondag 13 juli 2014 16:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je zit in een psychiatrische instelling?
Er hoeft helemaal geen contact gelegd te worden. Dat is geen verplichting. Ik heb ook meegemaakt dat het gewoon een koude bedoeling is. Sterker nog, dat is hoe het over het algemeen gaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je hebt nogal last van tunnelvisie hé? Hoe kan je in vredesnaam een medepatiënt waar je de maaltijden meedeelt vergelijken met een vrouw in de kroeg, of het OV wat mij part, als het gaat om contact leggen?Als je dat verschil niet ziet dan zit je daar in het ieder geval goed.
Daarnaast is de aap ook al uit de mouw dat er nog op geen enkele manier sprake is van een relatie of een ONS bij jou en je medepatiënt.
Ow God.. je práát met iemand die met je opgescheept zit!Vreemd hé, dat ze dat niet doen als ze niet met je opgescheept zitten.
Dat zal vást liggen aan de psychische stoornissen die jullie delen. Vast!
Ik ook niet. En als er contact wordt gemaakt op straat oid zijn het vaak van die hopeloze marokkaanse of donkere jongens die een 'EYmeisje' opmerking maken naar een blondje.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja
[..]
Er hoeft helemaal geen contact gelegd te worden. Dat is geen verplichting. Ik heb ook meegemaakt dat het gewoon een koude bedoeling is. Sterker nog, dat is hoe het over het algemeen gaat.
Dat iemand zomaar contact maakt met iemand op straat heb ik nog nooit zien gebeuren. In de kroegen en waar ik geweest ben was het ook meestal een koude bedoeling.
Dat is niet slim, maar wanhopigquote:Op zondag 13 juli 2014 17:45 schreef Victuss het volgende:
Gaat vanzelf over. Als die meiden hun dertiger jaren in gaan is het over met de pret en hebben mannen het volledig voor het uitkiezen. De meeste slimme gasten die op zoek zijn naar iets stabielers hebben dan al een exotische jonkvrouwe aan de haak geslagen.
Precies, zeker met een Aziatische, zo'n Thaise bijvoorbeeld. Zodra ze hun verblijfsvergunning hebben gaan ze opzoek naar iets beters; lees iets rijkersen jongers.quote:
Lul niet zo stom. Genoeg mensen die al in Nederland wonen van buitenlandse komaf die prima hun zaakjes zelf op orde hebben. Ik heb het niet over het importeren van één of ander internet trutje. Zelfs de gemiddelde Scandinavische dame is een stuk relaxter en faciliterend dan de Nederlandse.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Precies, zeker met een Aziatische, zo'n Thaise bijvoorbeeld. Zodra ze hun verblijfsvergunning hebben gaan ze opzoek naar iets beters; lees iets rijkersen jongers.
Een Thaise die haar verblijfsvergunning binnen heeft neemt net als een Nederlandse vrouw geen genoegen met elke blanke man als hij maar blank is. Vaak zijn het ook nog eens golddiggers.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Victuss het volgende:
[..]
Lul niet zo stom. Genoeg mensen die al in Nederland wonen van buitenlandse komaf die prima hun zaakjes zelf op orde hebben. Ik heb het niet over het importeren van één of ander internet trutje. Zelfs de gemiddelde Scandinavische dame is een stuk relaxter en faciliterend dan de Nederlandse.
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:36 schreef Ouder1 het volgende:
En Scandinavische vrouwen?Die zijn het meest geëmancipeerd van alle vrouwen in Europa, ws in de wereld. Echt geen lieve verzorgende typjes en ik kan het weten.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Precies, zeker met een Aziatische, zo'n Thaise bijvoorbeeld. Zodra ze hun verblijfsvergunning hebben gaan ze opzoek naar iets beters; lees iets rijkersen jongers.
Gast ik had 't ff gemist. Je bent 15 je weet geen fuck waarover je praat. Ga terug naar PUB aub als grote mensen praten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef netchip het volgende:
[..]
Die zijn nog het ergst.Vrouwen die in het management zitten zijn vaak enorme bitches. Een psychologe/sociologe word je ook niet blij van, denk ik zo. Nou ja, ik zou er niet gelukkig van worden. Emotioneel gedoe. Rationele vrouwen die succesvol zijn door hun kwaliteiten.
Voorbeelden: accountants, investment bankers, IT consultants, engineers. Kortom, geen gelul maar resultaten. Straight to the point.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |