Mannen zijn verdwenen behalve jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig meisjes die over voetbal praten .. Leuk
Ik voel me zo genaaid worden ... .. Ik hoor wel wanneer die meet is.. Maar ik sta normaliter over 2.5 uur op Dus ik ga nu maar eens slapen ..quote:
Net of je dat erg zou vinden...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me zo genaaid worden ... .. Ik hoor wel wanneer die meet is.. Maar ik sta normaliter over 2.5 uur op Dus ik ga nu maar eens slapen ..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
babies op het vuur gooie maakt het huis een aangename tempatuur
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me zo genaaid worden ... .. Ik hoor wel wanneer die meet is.. Maar ik sta normaliter over 2.5 uur op Dus ik ga nu maar eens slapen ..
Soms is het oeilijk afscheid te nemen idd.. Ik ga mn best doen bij deze...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net of je dat erg zou vinden...
Slaap lekker dan maar als dat nog lukt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het oeilijk afscheid te nemen idd.. Ik ga mn best doen bij deze...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het oeilijk afscheid te nemen idd.. Ik ga mn best doen bij deze...
Buiten dat ie hersendood isquote:
Dumb and Dumberquote:
Mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Du bist alles was ich habe auf der Welt
Du bist alles was ich will
Du, du allein kannst mich versteh'n
Du, du darfst nie mehr von mir geh'n
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi gifje, al zeg ik het zelf.
Nee joh, echt?quote:
Draait ze naar rechts of links, that's the question.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi gifje, al zeg ik het zelf.
Ja, echt wel, pokkehittequote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, echt?
Ik gelukkig nog niet.
Oh ja, die dingen ken ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, echt wel, pokkehitteEn ik kan de deur niet open zetten want mijn buurman verderop is weer eens aan het flippen
Ja dat wel, ik heb ook liever kou.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, echt wel, pokkehitteEn ik kan de deur niet open zetten want mijn buurman verderop is weer eens aan het flippen
Ik ben niet onder de indruk maar de hond wel en die blaft de hele buurt bij elkaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik heb ook liever kou.
En lekker dan zo'n buurman.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk maar de hond wel en die blaft de hele buurt bij elkaarIk vind het wel grappig op zich
Doet ie immers zelf zoveel zuipen en doordraaien.
Tijdje terug was ie gestoken door een drinkvriend van hem, liep ie bloedend en bezopen op straat rond. Maar even gebeld voor hulp en zo is het eens in de zoveel tijd bal bij hemquote:
Omg. Gezellig hoor zulke buren. Altijd wat te beleven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tijdje terug was ie gestoken door een drinkvriend van hem, liep ie bloedend en bezopen op straat rond. Maar even gebeld voor hulp en zo is het eens in de zoveel tijd bal bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |