Zij begonnen, niet wij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En in Nederland zat iedereen in het verzet en had onderduikers.
In 88 veegde Koeman zijn reet af met de Duitse vlag en toen was het voor mij wel over die belachelijke aversie.quote:
Als ze al die joden nou niet hadden vergast, had ik ze de WK-beker best gegund.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 88 veegde Koeman zijn reet af met de Duitse vlag en toen was het voor mij wel over die belachelijke aversie.
Joden zijn een stel jankers die zelf geen haar beter zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ze al die joden nou niet hadden vergast, had ik ze de WK-beker best gegund.
Ja als die niet zo zuinig op het gasgebruik waren hadden ze zo hetzelfde bij de Duitsers gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Joden zijn een stel jankers die zelf geen haar beter zijn.
In Duitsland breken ze de Muur af, Israël bouwt er 1.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja als die niet zo zuinig op het gasgebruik waren hadden ze zo hetzelfde bij de Duitsers gedaan.
Laat het alsjeblieft een trol zijn, God. Opdat ik weer vertrouwen heb in de mensheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ze al die joden nou niet hadden vergast, had ik ze de WK-beker best gegund.
Daarom was Nederland ook geen goede wereldkampioen geweest. Als je wereldkampioen wilt worden, dan moet je er in het merendeel van de wedstrijden wel met kop en schouders bovenuit steken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt helemaal en het was nog veel meer dan 2 wedstrijden.
Over alle wedstrijden heeft NL ongeveer 90 minuten beetje fatsoenlijk spel laten zien.
Maar in 2010quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daarom was Nederland ook geen goede wereldkampioen geweest. Als je wereldkampioen wilt worden, dan moet je er in het merendeel van de wedstrijden wel met kop en schouders bovenuit steken.
Toegegeven: Duitsland is van de overgebleven ploegen het team dat er het meest bovenuit steekt. Bovendien waren wij in een eventuele finale, vrees ik, redelijk kansloos geweest.
Een smadelijke nederlaag is NL elftal bespaard gebleven, tegen Brazilië zie ik meer kans op winst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daarom was Nederland ook geen goede wereldkampioen geweest. Als je wereldkampioen wilt worden, dan moet je er in het merendeel van de wedstrijden wel met kop en schouders bovenuit steken.
Toegegeven: Duitsland is van de overgebleven ploegen het team dat er het meest bovenuit steekt. Bovendien waren wij in een eventuele finale, vrees ik, redelijk kansloos geweest.
Klopt, misschien maar beter dat we de finale niet gehaald hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een smadelijke nederlaag is NL elftal bespaard gebleven, tegen Brazilië zie ik meer kans op winst.
Was er weer een nieuw trauma.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, misschien maar beter dat we de finale niet gehaald hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was een betere titelkandidaat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat niet kan scoren in kwart en halve finale.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:59 schreef mig72 het volgende:
[..]Zelfde vraag vpor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2014 04:03:14 ]
Duitsland heeft beter elftal en zijn effectiever.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie was een betere titelkandidaat?
Hakve finale Duitsland was trouwens niet zonder doelpuntenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat niet kan scoren in kwart en halve finale.
Het team dat consistent blijft het hele toernooi verdient het te winnen. Het rare is, weet ik niet of enige team aan deze definitie voldoet. Want wij hadden een schitterende groepsfase, Duitsland weer niet (een gelijkspel en bijna-verlies tegen Algerije). Zij hadden een prachtige knockoutfase en wij weer niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie was een betere titelkandidaat?
[..]
Zelfde vraag vpor jou.
Jeuh.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hakve finale Duitsland was trouwens niet zonder doelpunten
Derhalve is de ts zn standpunt onderuit gehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duitsland heeft beter elftal en zijn effectiever.
Duitsland staat er voor bekend dat ze in een toernooi groeien, Nederland heeft die historie niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het team dat consistent blijft het hele toernooi verdient het te winnen. Het rare is, weet ik niet of enige team aan deze definitie voldoet. Want wij hadden een schitterende groepsfase, Duitsland weer niet (een gelijkspel en bijna-verlies tegen Algerije). Zij hadden een prachtige knockoutfase en wij weer niet.
Ik denk dat er in de geschiedenis van het WK misschien twee teams waren die het echt maar dan ook echt verdienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |