abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142275120
Al die kankernederlanders zijn jaloers. :')
Corporate translator
pi_142275693
Ik heb niets met dat 'trauma' van de jaren '74 (voor mijn tijd, bovendien vind ik het gejank). Ik kan prima met Duitsers. Het is een mooi vakantieland. De oorlog zal tot in de lengte van dagen een zwaardere last zijn voor Duitsers zelf dan voor ons (uitgezonderd de ongeveer 50.000 joden in Nederland wellicht). Ze spelen de laatste jaren aantrekkelijk voetbal en hebben niet meer van die irritante mannetjes meer in het elftal. Ze hadden dit toernooi duidelijk het beste team en verdienden het meer dan enige ander land wereldkampioen te worden.

En toch, en toch, en toch... betrap ik mezelf er op dat ik hoop dat Argentinië wint bij zo'n wedstrijd als gister. Ik kan gewoon niet tegen juichende Duitsers denk ik. Dat hoofd van Müller of Schweinsteiger :N .
pi_142275798
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef CPS2000 het volgende:

Ik kan gewoon niet tegen juichende Duitsers denk ik. Dat hoofd van Müller of Schweinsteiger :N .
pi_142275822
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
NEIN NEIN NEIN
pi_142276505
Eerlijk, ze hebben terecht gewonnen.

Mijn felicitaties voor de Duitsers.
Copthorne 2.0
pi_142276578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:20 schreef Copthorne het volgende:
Ik erger me enorm aan de pro-Duitsland stemming op dit forum en bij de Nederlanders om mij heen.

Ja, Duitsland heeft een goed elftal en ze hebben Portugal en Brazilië mooi weggezet, maar het is onze aartsrivaal. Ze hebben de WK-winst in 1974 van ons afgepakt en ook de verhalen over de Tweede Wereldoorlog zal ik nooit vergeten.

Daarnaast hebben Duitse banken de economische crisis in Europa veroorzaakt door pauperlanden als Griekenland leningen te verstrekken tegen enorm hoge rentes. Toeval dat alleen de Duitse economie goed draait?

Noem me een kinderachtig ventje, maar ik ga nooit, maar dan ook nooit Duitsland supporten. Duitsland is voor mij nog altijd synoniem voor "fout".
De meeste foute Duitsers zijn op het eind van WOII naar Argentinië verhuisd. De goede zijn achtergebleven, daarom gaat mijn voorkeur uit naar Duitsland ipv NAZI wijkplaats Argentinië.
pi_142276587
Ga je fiets terugvragen dan
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_142276892
Ik ben ergens halverwege al teruggekomen van mijn OP. Duitsland heeft gisteravond terecht gewonnen.
Copthorne 2.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')