Ik meet niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Aangezien jij niet wil/kan... Stimo wanneer heb je tijd?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding?
Nee. Tot elf uur. Moet ergens heen.quote:
Ja, wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding? Klantenservice enzo.
Of is het een waste of time?
Ja, waarom niet? Staat beter op je CV dan niets gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Btw, zal ik gewoon solliciteren op vacatures die vragen om een MBO opleiding? Klantenservice enzo.
Je bent hbo gediplomeerd, kan geen baan vinden en wil je solliciteren op mbo functies of wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Staat beter op je CV dan niets gedaan.
Als het geen harde eis is, waarom niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Najah, dan niet mensen.
Ik heb helemaal geen diploma.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent hbo gediplomeerd, kan geen baan vinden en wil je solliciteren op mbo functies of wat?
Niet geschoten is altijd mis he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.
Ik spring gewoon gelijk eruit. Maar is wel logisch als ik elke keer maar 1 uur slap voor ik wakker word.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bami-Powner het volgende:
ikzelf heb besloten om vandaag na suhur te slapen
ik werd altijd moeilijk wakker bij suhur
Heb je wel ervaring in die branche?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vervolgopleiding gedaan. Dat is het. Weet niet eens of ze me aannemen.
Borte, try it. Soms gunnen mensen je een kans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wat doe je nu dan?quote:
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah. Gewoon solliciteren, mbo stelt niks voor. Zolang je normaal kunt communiceren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MBO stelt wel degelijk wat voor. Doe niet zo laatdunkend mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |