Ik doe gelukkig een programmeeropleiding.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een goede programmeur kan zo aan de bak komen inderdaad. Hobbyisten en scriptkiddies hebben de markt verziekt. Mede dnjzij gierige bedrijven.
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik zie nu bijv. baking soda, himalaya salt
baking soda heb ik niet gevonden, nog bij toko kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baking soda is overal verkrijgbaar? In dat oranje doosje. Volgens mij hebben supermarkten het zelfs.
En himalaya salt kun je vast wel vervangen door normaal zout lol.
nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Oh zelfs himalaya zout verkopen ze bij de supermarkt mocht het echt niet te vervangen zijn.
In het kruidenhoekje bij de zout/peper (niet bij die kilo pakken kijken). Is roze.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nooit gezien.
Ben jij nooit tegengehouden om iets te maken door een bepaalde ingrediënt?
Waar had je dat voor nodig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Uuuuuuuuuh. ik ben vergeten Cheddar cheese te halen.
Ik ben een smeerlap. Soms als ik kabab maak gooi ik plakje cheddar eroverheen en gooi ik het in een broodje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ben ik al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
cheddar, daar wordt je lekker dik van
pretvet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat zijn een paar kilo's meer dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |