Ja, klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, in Turkije gebruiken ze die ook. Betekent toch pimp/pooier?
Ik ben dunquote:
hondenzoon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb de definitie gegeven. Niet 1op1 vertaling.
kwist niet dat er een discussie wasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan hoe jij discussieert hoor.
Letterlijke vertaling:quote:
Je doet net of ik je heb uitgescholden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
op deze manier een discussie beginnen
Vanmiddag langs aanlokkelijke muffins gelopen, op het laatste moment gedacht, nee laat maar.quote:
als jij maar op stang gejaagd wordt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom je onzin praat zonder enige vorm van argumenten te leveren.
snap 'm alquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas heb je geen foto's in je fobo.
mij kortzichtig noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je doet net of ik je heb uitgescholden.Ik heb er alleen een hekel aan wanneer mensen hun eigen kortzichtige opinie/visie als algemeen feit brengen.
Bülent abla...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg... Deze man praat fijn en zo, maar ik kan niet meer luisteren, omdat zijn stem mij doet denken aan iemand.
Turken weten
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Fictie.quote:
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |