Whatever lets you sleep at night...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je moet Wahhabi's dan ook voor jezelf even dehumaniseren.
Er zit een groot verschil tussen het bloed aan de handen van de Peshmerga/YPG en die van IS. De Pesmerga/YPG heeft nooit onschuldige mensen vermoord, het enige bloed aan hun handen is omdat ze zich verdedigen of land willen dat hun toebehoort.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:
Vijf tegen één (Baklava95).
Peunage = al-Maliki, Hezbollah
Djibril = YPG
zaid = Saddamist, Naqshbandi Army, Baathist, Assadist
kurd0w = Peshmerga?
Stimorol- = ???
Welke groep je ook kiest, allemaal hebben ze bloed aan hun handen.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen het bloed aan de handen van de Peshmerga/YPG en die van IS. De Pesmerga/YPG heeft nooit onschuldige mensen vermoord, het enige bloed aan hun handen is omdat ze zich verdedigen of land willen dat hun toebehoort.
Er zullen vast hier en daar wat daden zijn geweest die de Peshmerga/YPG niet goed doen en gedaan hebben, maar over het algemeen is het zelf verdediging OF politieke militaire doelen.quote:
Assad, Maliki en co hebben ook massa-executies gepleegd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava verbindt zich blijkbaar sterker met zijn geloof dan met zijn nationaliteit.
Dat weerlegt niet het feit dat hij een idioot is.![]()
Juichen voor mensen die massa executies uitvoeren![]()
Enkel tegen salafi'squote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Assad, Maliki en co hebben ook massa-executies gepleegd.
Maar tsja daar zwijg je over.
Ik zwijg daar niet over, dit soort comments kun je voor je houden. In mijn ogen ben je verdorven als je dit soort praktijken goedkeurt. Dit soort mensen maken mij misselijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zo he wat ga je nu doen. Met je hele familie en omgeving in NL en Turkije over mij gan roddelen. Of mij zelf melden bij de AIVD.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zwijg daar niet over, dit soort comments kun je voor je houden. In mijn ogen ben je verdorven als je dit soort praktijken goedkeurt. Dit soort mensen maken mij misselijk.
Wat dat betreft moet ik je wel gelijk geven. Assad en Maliki zijn ook verachtelijk, maar in mijn optiek niet zo erg als ISIS&co....quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Baklava, no offense hoor, maar ben jij wel eens bij een psycholoog geweest om je zelf te onderzoeken? Ik ga niets doen. Mijn familie heeft andere dingen om zich druk over te maken. Roddelen doe ik niet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zo he wat ga je nu doen. Met je hele familie en omgeving in NL en Turkije over mij gan roddelen. Of mij zelf melden bij de AIVD.
Een belangrijk pluspunt t.o.v. ISIS is dat Assad en Maliki geen regelrechte sharia invoeren en het niet specifiek gemunt hebben minderheden. Het zijn geen middeleeuwse barbaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet ik je wel gelijk geven. Assad en Maliki zijn ook verachtelijk, maar in mijn optiek niet zo erg als ISIS&co....
Er is wel dergelijk sharia in Irak onder Maliki, echter lang niet zo extreem als onder IS.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een belangrijk pluspunt t.o.v. ISIS is dat Assad en Maliki geen regelrechte sharia invoeren en het niet specifiek gemunt hebben minderheden. Het zijn geen middeleeuwse barbaren.
Daar doel ik ook op door het toevoegen van het woordje 'regelrecht'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
Er is wel dergelijk sharia in Irak onder Maliki, echter lang niet zo extreem als onder IS.
Klopt; hoe ISIS omgaat met minderheden zoals de Assyriers is gewoon om van te kotsen. En het grappigste is dat er ook jongens tussen zitten die uit Europa komen. Vraag mij af of zij ook zo werden behandeld in bijv. Frankrijk, Duitsland of Nederland en dat ze het daarom zo normaal achten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op door het toevoegen van het woordje 'regelrecht'.
Waarom zeg je nooit aan de Assad Maliki en Hezbollat aanhangers hier of ze zich willen laten onderzoeken door de psycholoog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Baklava, no offense hoor, maar ben jij wel eens bij een psycholoog geweest om je zelf te onderzoeken? Ik ga niets doen. Mijn familie heeft andere dingen om zich druk over te maken. Roddelen doe ik niet aan.
Ik probeer jou te vertellen dat er een steekje bij je los zit als je naar beelden kan kijken van mensen die anderen onthoofden en ze dan vervolgens steun kan geven.
Omdat die niet van die gare opmerkingen maken als jij doet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit aan de Assad Maliki en Hezbollat aanhangers hier of ze zich willen laten onderzoeken door de psycholoog.
Omdat ik hier niemand video's zie verheerlijken waarin ze mensen op een laffe wijze vermoorden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nooit aan de Assad Maliki en Hezbollat aanhangers hier of ze zich willen laten onderzoeken door de psycholoog.
Betekent 'Hezbollat' ook nog iets of is het gewoon kinderachtig de 'h' vervangen door een 't' zonder betekenis? Dus het zelfde als van 'Erdogan', 'Erdogat' maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik heb niets verheerlijkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik hier niemand video's zie verheerlijken waarin ze mensen op een laffe wijze vermoorden.
Ga je vingers wijzen
Die markeren iig geen duren van bv christenen, of nog erger ze kruisigen geen christenen op dorpspleinen. Niet dat ik christenen verdedig, het is een voorbeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de juiste benaming Hezb Allah. 2 woorden. Partij van Allah/God. Allat = 1 van de oude goden van de polytheïstische Arabieren pre-Islam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
Betekent 'Hezbollat' ook nog iets of is het gewoon kinderachtig de 'h' vervangen door een 't' zonder betekenis? Dus het zelfde als van 'Erdogan', 'Erdogat' maken?
Hezbollah beteken "Partij van Allah". Maar dat zijn ze niet in mijn optiek. Ze zijn Hezbolat "Partij van Allat"quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
Betekent 'Hezbollat' ook nog iets of is het gewoon kinderachtig de 'h' vervangen door een 't' zonder betekenis? Dus het zelfde als van 'Erdogan', 'Erdogat' maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |