quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ff ophouden met sporten, anders gaat dat niet werken he!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sport in de lunchpauze, heb ik de hele avond vrij om te fokken sociaal te zijn
nopequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef Peter het volgende:
Gaan we nu eindelijk naar GC of een ander forum?
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedragquote:
Mensen met 'humor'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedrag
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te makenquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te maken
D'r wordt een, wellicht wel humoristisch bedoeld, topic geopend door Yvonne met de vraag welke SC's er dicht kunnen. Vervolgens zijn er enkele zielige kleutertjes die zich zelf enorm bijzonder vinden die allerlei topics of complete 'groepen' opperen en uiteindelijk komt [HOMO] ter sprake, want homo's zijn toch maar raar en zo .quote:
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...
Niks hoor, er is gewoon alvast een nieuw topic geopend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Peter het volgende:
Het is nacht, het is onzin, het topic lag stil, wat is het probleem?
Er is een trend gaande... goed zeg. En ja, hopelijk is ie nu van zijn depressie af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Ook dat is triest, maar een volwassen man zou toch wel het zelfrespect moeten hebben om te durven zijn wie hij is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Nja niet voor niets onder, actieve, topsporters nog zo'n issue...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
Verder is Australie volgens mij ook niet bepaald homovriendelijk.
Nope. NZ meer. In Oz hebben ze zo'n conservatieve president die anti-homohuwelijk is en zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?
Ik heb me in Sydney en Tasmanië juist erg verbaasd over de homovriendelijkheid en hoe laidback ze waren wat dat betreft. Nooit zoveel homokoppels hand in hand zien lopen en nog nooit zo op straat met mannen geflirt als daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
Verder is Australie volgens mij ook niet bepaald homovriendelijk.
Grote steden zijn altijd anders, toch? Zo'n president weerspiegelt ook wel een beetje het gedachtengoed van de bevolking, lijkt me. Er was ook enorm gezeik met transgender personen die hun geslacht wilden veranderen en alles. Nog behoorlijk conservatief land.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb me in Sydney en Tasmanië juist erg verbaasd over de homovriendelijkheid en hoe laidback ze waren wat dat betreft. Nooit zoveel homokoppels hand in hand zien lopen en nog nooit zo op straat met mannen geflirt als daar.
Maar geen idee hoe het er in de rest van het land aan toe gaat.. Juridisch gezien loopt het inderdaad wat achter met hier.
Grote steden zijn ook de plekken waar de meeste stemmen worden uitgebracht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grote steden zijn altijd anders, toch? Zo'n president weerspiegelt ook wel een beetje het gedachtengoed van de bevolking, lijkt me. Er was ook enorm gezeik met transgender personen die hun geslacht wilden veranderen en alles. Nog behoorlijk conservatief land.
Wat enorm kortzichtig dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tering he.
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt kun je soms beter je mond dicht houden...
Wat ben jij enorm schijnheilig zeg...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Peter het volgende:
Het is nacht, het is onzin, het topic lag stil, wat is het probleem?
Want?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:49 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm schijnheilig zeg...
En hoe bekend je bent, waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Matthew Mitcham had er minder moeite mee. Misschien heeft het dan minder met Australië te maken, en meer met hoe je er als persoon in staat.
Voor wat betreft een aantal politici heb je zeker gelijk. En (net zoals hier in NL) de mensen buiten de grote steden vermoedelijk ook. Maar ook mijn ervaring is dat het in de steden van Oz helemaal geen punt is.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe bekend je bent, waarschijnlijk.
Misschien zat ik ernaast wat Australie betreft, ik kreeg de indruk dat ze redelijk conservatief waren daar.
In de steden ja, de rest van Australie is redelijk backwards.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?
Maar dar is toch in vele landen zo? Dat de verlichting in de steden begint..quote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de steden ja, de rest van Australie is redelijk backwards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz.. Verschilt kennelijk per staat. Drie staten in Australië kennen "civil unions". En Capital Territory is de eerste staat die een homohuwelijk kent.
Geen knotjes...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij is dat Angels type.
Die rechter zeker niet en die linker... mwa.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij is dat Angels type.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
NSW natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz.. Verschilt kennelijk per staat. Drie staten in Australië kennen "civil unions". En Capital Territory is de eerste staat die een homohuwelijk kent.Daar waar Sydney ligt
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaierquote:Op maandag 14 juli 2014 09:23 schreef Dirk. het volgende:
Tweeeeeeeeee violen en de vlaggen hangen uit het voetbal dat is klaar..
Dat wordt ook niet zo in je gezicht gesmeerd overal.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaier
Niet dat ik het volg hoor, maar die is al zeker een week bezig...quote:Op maandag 14 juli 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaier
Ah, ik ben niet de enige die de hele tijd met dat rijmwoord in z'n zieke brein zit bij t lezen van Luigquote:
Ik vind t niet erg als er in mijn gezicht gesmeerd wordtquote:Op maandag 14 juli 2014 09:26 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet zo in je gezicht gesmeerd overal.
Kun je nagaan hoe saaiquote:Op maandag 14 juli 2014 09:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet dat ik het volg hoor, maar die is al zeker een week bezig...
Hier snap ik dus écht geen biet van!quote:Op maandag 14 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik geef echt geen ene fuck om voetbal. Maar ik vind t WK wel leuk, maar ook echt alleen t samen kijken en zo. Ook wel echt spannend.
Nee vind ik dus nietquote:Op maandag 14 juli 2014 10:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hier snap ik dus écht geen biet van!.
Dan geef je toch wel iets om voetbal? Ik bedoel, het spel is het spel, dat verandert niet als er een ander naampje aan hangt.
I'm with you! Behalve dan dat ik ook wel andere wedstrijden kijk dan alleen die van NL. Clubvoetbal kan me echt compleet gestolen worden maar zo'n landen toernooi vind ik echt leuk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee vind ik dus nietAlle andere wedstrijden zullen me wordt wezen. En binnen Nederland (ajax, psv, FC knudde, whatever) kan me echt gestolen worden. Het is juist het samen kijken en het nationale (of zo? Terwijl ik helemaal niet zo nationalistisch ben) dat t mooi maakt. De voelbare spanning van de hele groep en van het scherm, waardoor ik t zelf ook spannend vind om te kijken. Dan kan ik er ook best in opgaan. Maar zodra dat weg is.... vind ik er weer geen bal aan
Ja ik wil meestal wel ff weten wat de rest dan gedaan heeft, als ze in dezelfde poule zitten en zo. Maar verder, ach. 7-1 voor Duitsland was vast leuk om te zienquote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
I'm with you! Behalve dan dat ik ook wel andere wedstrijden kijk dan alleen die van NL. Clubvoetbal kan me echt compleet gestolen worden maar zo'n landen toernooi vind ik echt leuk.
O dat vind ik prima. Mijn gezicht was ook roodwitblauw. Geen probleem mee. Ik vond t wel in andermans kruis terug, maar achquote:Oh, en minus de oranje-carnaval-ellende. Uiteraard.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
het nationale (of zo? Terwijl ik helemaal niet zo nationalistisch ben)
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 10:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]!
Hier erger ik me dus groen en geel aan (sorry!.).
We wonen zo ongeveer in het minst nationalistische land ter wereld, chauvinisme is een heel vies woord hier. Maaaaaarrrrrrrr dan komen er een stel analfabete miljonairs achter een bal aanrennen en dan zijn we ineens een partij samenhorig!.
.
.
.
Anyway, it's in the past..
Saam. Dacht ikquote:
Ik dacht dat je donker haar en lichte ogen mooi vondquote:Op maandag 14 juli 2014 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechter zeker niet en die linker... mwa.
Next!
Het appelleert natuurlijk aan een aantal oerinstincten, waaronder groepsgevoel, de strijd om dominantie en het vereren van idolen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoor
Sorry!quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoor
Kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je donker haar en lichte ogen mooi vond
Neuh. Voetballers zijn ook vast geen rocketscientistsquote:
Wat is er treuriger aan de aanmoedigende meelevende supporter voor een voetballer dan aan de juichende compleet idolate popster fan? Dat snap ik dan weer niet. Ook daar verandert niets jongensquote:Op maandag 14 juli 2014 12:47 schreef Dirk. het volgende:
Dat snap ik op zich nog wel, omdat ze een kunstje doen wat niemand anders kan. Vergelijkbaar met pop- en filmsterren ofzo. Maar dat je dan zo de onderlaag van de bevolking, met een soort van euforische razernij in de ogen, die gasten ziet aanmoedigen dat vind ik zo'n treurig gezicht. En dan ook de *totale ontreddering* na verlies. Er verandert niks, jongens. Wesley zit gewoon weer in z'n peperdure villa ergens en jullie mogen weer fijn de post bezorgen en badkamers stucen.
Maar je zal hooguit wel ff balen dat er geen nieuwe K3 cd meer uitkomt en dat de dagen van blije kippigheid bij een concert voorbij zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 12:59 schreef Dirk. het volgende:
Dat geldt voor mij (deels dan) ook. Ik ben een blije kip. op de dagen van een K3 event, maar ervaar nooit "euforische razernij". En bij een split up zal ik ook niet ontredderd zijn.
[ afbeelding ]
Mwhahahahaha.. Sorry!
... Maar gelukkig heb ik de tattoo dan nog. (quote:Op maandag 14 juli 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Maar je zal hooguit wel ff balen dat er geen nieuwe K3 cd meer uitkomt en dat de dagen van blije kippigheid bij een concert voorbij zijn
Ja, dat dachten de mensen met een John de Wolf tattoo ookquote:Op maandag 14 juli 2014 13:05 schreef Dirk. het volgende:
[..]
... Maar gelukkig heb ik de tattoo dan nog. (. !!!!)
Ik vind eigenlijk dat je die als tattoo moet nemenquote:
Laat je oO< tatoeeren en dan wordt het vanzelf eenquote:
Op magische wijze. Laatste puntje en POEF! Kip, ik heb je!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je oO< tatoeeren en dan wordt het vanzelf eenals het af is
"Are you tokking to me?"quote:
Moddertokker!quote:
O dat zag ik laatst ja (new Now Next). Maar die waren toch gewoon "slechts" knuffelende vrienden?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij is er een homostelletje aan het ontstaan in Big Brother UK. Zo lief om te zien! Die hetero-jongen is compleet in de war![]()
t Schijnt allemaal nep te zijn, een sluw plan van de heteroquote:
In de VS loopt het ook nog steeds. Maar je hebt daar natuurlijk een veel groter publiek dan in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
t Schijnt allemaal nep te zijn, een sluw plan van de heteroOMG!!!!!!
Tun-tun-tuuunnnnnnnnnnnnn
Op zich frappant dat t in de UK nog loopt, terwijl t in NL (waar t gestart is) niets meer geworden is uiteindelijk.
maar volgens hier nog wel mensen de afgeleiden van bv zoals secretaris Story of Utopia ? Heb sterk het idee dat Nederland wel klaar is met zulke tv programma'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t de laatste jaren in NL ook niet echt meer gevolgd. Het zijn vaak van die camerageile tokkies die er in zitten, en da's voor even leuk maar nioet een heel seizoen. Al kan ik me ook niet voorstellen dat een stel intellectuele boeklezende filosoferende nerds gezellig zijn om naar te kijken
Nederland? Ik denk dat catogerie SBS kijkend NL het nog wle af en toe kijkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens hier nog wel mensen de afgeleiden van bv zoals secretaris Story of Utopia ? Heb sterk het idee dat Nederland wel klaar is met zulke tv programma's
Tumblr.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is een fijne site om een blog op bij te houden?
Voor een (personal) blog? Echt niet. Wordpress of zo is daar veel geschikter voor. Tumblr heeft een onhandige structuur voor blogs.quote:
Als je hem maar aan mij doorgeeftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is een fijne site om een blog op bij te houden?
Sensatie zucht dus. Tokkie TV.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Andyvie het volgende:
BB zou best goed werken, maar het probleem is dat ze in Nederland mensen bij elkaar zetten die vrienden worden en op elkaar lijken. De karakters botsen niet, dan wordt het saai.
In de UK heb je gewoon karakters erin die botsen en dan wordt de boel ook nog opgestookt omdat personen soms dagboekkamer gesprekken zien, of op een andere manier gesprekken te zien krijgen waar ze zelf niet bij waren.
Het is gewoon veel interessanter om te kijken.
Daarnaast worden ze ook erg vaak dronken gevoerd waardoor ook weer ruzies ontstaan en zo.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je hem maar aan mij doorgeeftDan kan ik m nl verspreiden en dan kan Wonderer daar over schrijven in zijn nieuwe boek
Ach, dan noem je t een rode draadquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan gaan ze me van recyclen van materiaal beschuldigen, dat moet ik niet hebben natuurlijk.
Je kunt mensen in verschillende lijsten zetten en updates voor die lijsten verbergen, eventueel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Tering zeg, FB wordt ook steeds..... ja, algemener.
Ik krijg een FB verzoek van mijn 65 jarige oom. Ik wil die helemaal niet op FB!
Die hoeven helemaal niet te zien wat ik in t weekend doe en met wie en hoe zat ik was
Ik heb dat met collega's ook. Ik let erg op wie ik wel en niet toevoeg.
Maar t niet accepteren van mijn oom is ook weer zo lullig
Die mensen moeten gewoon wegblijven van moderne dingen
Mjah, daar heb je op zich wel een punt. Hoewel het met Tumblr ook uitmaakt welk template je gebruikt (bijvoorbeeld met of zonder Disqus). Maar hangt er maar net vanaf wat je wilt met je blog.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een (personal) blog? Echt niet. Wordpress of zo is daar veel geschikter voor. Tumblr heeft een onhandige structuur voor blogs.
Voor jouw tekeningen is het echt geweldig, want exposure door reblogs, maar voor een personal blog, ik weet niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, daar heb je op zich wel een punt. Hoewel het met Tumblr ook uitmaakt welk template je gebruikt (bijvoorbeeld met of zonder Disqus). Maar hangt er maar net vanaf wat je wilt met je blog.
Ja, ach, het is ook allebei makkelijk uit te proberen. Ik geloof niet dat ik met mijn blog met Wordpress een zelfde aantal mensen (ca 150 bezoekers per dag, los van de vaste 1600 Tumblr volgersquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jouw tekeningen is het echt geweldig, want exposure door reblogs, maar voor een personal blog, ik weet niet.
Maar ik weet ook niet wat Dick wil bereiken natuurlijk dus misschien is het wel heel geschikt voor hem.
Ik heb niet eens echt een blog, ik kom ook nooit op blogs, ik check alleen mijn dashboardquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, ach, het is ook allebei makkelijk uit te proberen. Ik geloof niet dat ik met mijn blog met Wordpress een zelfde aantal mensen (ca 150 bezoekers per dag, los van de vaste 1600 Tumblr volgers) had kunnen bereiken.
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dan moet ik weer bij iedere post gaan opletten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt mensen in verschillende lijsten zetten en updates voor die lijsten verbergen, eventueel.
Ik ook niet. Alleen van een vriendin. Ik vind bloggers overrated.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt een blog, ik kom ook nooit op blogs, ik check alleen mijn dashboard
Ik dat wel mooi, mensen als Tyler Oakley die hun inkomen verdienen Youtube video's, en zo'n grote schare fans hebben verzameld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen van een vriendin. Ik vind bloggers overrated.
Zeker de mensen die nu "beroemd" worden met blogs en youtube filmpjes
Maar goed, dat was ook met youtube filmpjes van bv een Esmee Denters.
Nieuwe manier vanm "ontdekken" zullen we maar zeggen of zo?
Ik gebruik zelf ook alleen dat dashboard hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt een blog, ik kom ook nooit op blogs, ik check alleen mijn dashboard
O dat je er je brood mee kan verdienen is best bewonderenswaardig, alleen ik heb er persoonlij niks mee. Zo'n Tyler Oakley of Davy Wavey of Glozelle of wie dan ook. Ik denk dat "Wie zit daar nou op te wachten?!", maar blijkbaar denken er genoeg mensen anders over hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dat wel mooi, mensen als Tyler Oakley die hun inkomen verdienen Youtube video's, en zo'n grote schare fans hebben verzameld.
Het zijn vooral pubermeisjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat je er je brood mee kan verdienen is best bewonderenswaardig, alleen ik heb er persoonlij niks mee. Zo'n Tyler Oakley of Davy Wavey of Glozelle of wie dan ook. Ik denk dat "Wie zit daar nou op te wachten?!", maar blijkbaar denken er genoeg mensen anders over hoor
Ja dat lijkt me ook ja.quote:
Nou ja, de gay YouTubers (Tyler Oakley, Davey Wavey, etc) hebben natuurlijk ook hun eigen niche publiek, maar de reguliere bekende YouTubers (Thatcher Joe en andere hipharen) zijn een moderne variant van de boyband idolen.quote:
Ja daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nou ja, de gay YouTubers (Tyler Oakley, Davey Wavey, etc) hebben natuurlijk ook hun eigen niche publiek, maar de reguliere bekende YouTubers (Thatcher Joe en andere hipharen) zijn een moderne variant van de boyband idolen.
Van de Snorkels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denk ik, als ik "best wel eens" typ, meteen aan kapitein Ortega?
quote:
Ook prima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef wonderer het volgende:
Het is trouwens in de meeste gevallen "weleens".
Vind hem zelf erg lastig dus heb het er echt ingestampt. Kun jij nu van meeprofiterenquote:
Is het een zin als "Wil je nooit eens naar New York?" "Nee, ik wil wél eens naar New York", dan met spatie, anders zonder. Vrij simpelquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal pogen hem in m'n brein op te slaan, maar daar lijkt weinig ruimte te zitten voor dit soort dingen. Kan ik de "mit nach bei seit von zu aus" er niets eens uitgooien? Als we toch eens zouden kunnen KIEZEN wat we onthouden....
Ik weet t, ik heb googlequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het een zin als "Wil je nooit eens naar New York?" "Nee, ik wil wél eens naar New York", dan met spatie, anders zonder. Vrij simpel
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t, ik heb google#zoudenmeermensenmoetendoen
Hij zegt het niet eensquote:
Nou ja, het is niet eens dat ik andere dingen belangrijker vindquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik ben het wel met je eens qua geheugen. Als je zou kunnen kiezen... Beetje gevalletje Sherlock die het zonnenstelsel niet kent omdat ie de info over 200 verschillende soorten sigarenas belangrijker vindt.
Trouwens, met een geheugenpaleis kun je wel zelf kiezen wat je onthoudt, volgens mij.
Dan is dat de foutequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Method_of_lociquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet eens dat ik andere dingen belangrijker vindMit nach bei seit von zu aus mag er best uit. Iedere songtekst van 90's nummers ook
Wat is een geheugenpaleis?
En Cicero!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Method_of_loci
Hannibal Lecter maakt er gebruik van in de boeken, en Sherlock Holmes in de BBC-miniserie.
Jezusquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)t-eens-waar-kan-zijn
Nee, Kapitein Ortega!quote:
Oh ja. Als ie jezus was, was ie niet half verzopen, dan was hij gewoon naar het strand gewandeld.quote:
Exact! En dan had ie volgelingen gehad, echte, ipv de verzonnen Snorkels!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. Als ie jezus was, was ie niet half verzopen, dan was hij gewoon naar het strand gewandeld.
Ik heb vandaag echt een BAGGER humeurquote:
Tot en met BB3 heb ik t zelf ook gevolgd geloof ik. Daarna nog 1 later seizoen met die blonde homo die toen een hetero indo-dikkerdje zoende. Was met teams geloof ik, dat je er 2 aan 2 in ging. Niet boeiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef Dirk. het volgende:
Secret Story vond ik echt DE BOM! Met Geile Guido en z'n porno pics. En Sofia Valentine..
En BB3 met Kelly en. Gert-Jan
. was ook zooooo te gek. Verder vind ik er geen kut aan.
.
Kennen jullie deze al?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
de gay YouTubers (Tyler Oakley, Davey Wavey, etc)
Ik heb dat met Seabert en het woord "evenwicht".quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denk ik, als ik "best wel eens" typ, meteen aan kapitein Ortega?
Best weleens (AAN ELKAAR) evenwicht!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb dat met Seabert en het woord "evenwicht".
"Een zeker E! VEN! WICHT!".
Vonden een oud-collega van me en ik vonden dat echt hilaaaaaaarisch. Het was een ding..
Ik geloof dat ik het met dat laatste wel eens ben...quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kennen jullie deze al?
https://www.youtube.com/user/mmabutternut
Ughhhhhhhhh, zo cute.
Please! Make! Porn!
Die twee te perfecte kerels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kennen jullie deze al?
Ughhhhhhhhh, zo cute.
Please! Make! Porn!
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kennen jullie deze al?
Ughhhhhhhhh, zo cute.
Please! Make! Porn!
jij mag alles van me weten, ik heb niets te verbergenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je hem maar aan mij doorgeeftDan kan ik m nl verspreiden en dan kan Wonderer daar over schrijven in zijn nieuwe boek
Ik sla dit jaar over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:59 schreef Dirk. het volgende:
WELKE JONGENS GAAN ER ZONDAG NAAR DE WERF? HMM?!
Van die oostblokgnomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:54 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je ziet liever geen knappe mensen in porno?
Toen ik in St Petersburg liep leek de helft van de jonge mannen op straat op een porno-acteurquote:
Die vind ik er altijd zo ongezond uit zienquote:
Jawel, maar niet deze té perfecte kerels...quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:54 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je ziet liever geen knappe mensen in porno?
Ik zou de leeftijd in dit geval wel door de vingers zien hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel, maar niet deze té perfecte kerels...
(sowieso wat aan de jonge kant)
Ik vind die hele verbouwing maar niks, eigenlijk. Waarom kleedruimtes op offeren om kantoorruimtes bij te bouwen? Het is toch niet alsof er een tekort aan kantoorruimte is overal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Over jonge jongens gesproken, ik ben niet preuts aangelegd maar voelde me laatst toch wel wat bezwaard om bij het zwemmen om te kleden tussen 10-13-jarigen... da's toch redelijk apart om dan als volwassene daar tussen te staan
Oh is het puur voor kantoorruimte?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind die hele verbouwing maar niks, eigenlijk. Waarom kleedruimtes op offeren om kantoorruimtes bij te bouwen? Het is toch niet alsof er een tekort aan kantoorruimte is overal.
Eens, al zijn sommige BA boys wel echt supermooi. Gino Mosca, Jim Kerouac. Oef.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Die vind ik er altijd zo ongezond uit zienEn ook al hebben ze dan een afgetraind lijf zoals bv bij Bel Ami, dan nog zit er vaak zo'n uitgemergelde goedkope junk-kop op. Ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Sterker nog, ik vind t afstotelijk.
Etten-Leeeeuuuuuuuur.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik zou de leeftijd in dit geval wel door de vingers zien hoor.
Voorbeelden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou meer van het harige mannelijke type eigenlijk in pornofilms
Ik heb deze info ook maar van iemand anders hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh is het puur voor kantoorruimte?
Ik dacht dat ze het ook deden om topsportruimtes te creëren
Hebben we het daar een paar maanden geleden al niet over gehad?quote:
Yes we talk about it. I now remember.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we het daar een paar maanden geleden al niet over gehad?![]()
Peto Coast vind ik wel iets hebben
En die Tim Kruger-figuren
Oh ja dat hemeltergende Engelsquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Yes we talk about it. I now remember.
But Peto is not porno star he is fashion model.
He live in Paris and is de best.
Da's niet leuk.quote:OCTOBER 4, 2013
For all those who knew my boyfriend Scott…
To all my fans, friends and followers out there;
I’m sad, lost and my hart is in a thousand peaces over the recent loss of my boyfriend Scott B (a.k.a. Sewperman). I’ll take some time for my self and will not be so much on the multimedia.
The Celebration of Life for Scott B will be held on Friday from 7 to 9 at The Ritz Bar & Lounge, second floor. 369 W 46th St #2, New York, NY. (212) 333-4177. It will not be necessary to bring refreshments. Hope you can come!
Ik zal het eens checken... Oh ik vond vroeger Maverickmen trouwens ook tof, vooral die jongere van de tweequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Dirk. het volgende:
Ik ben erg into Ericvideos de laatste tijd. Ook vaak met Peterdepeto trouwens.
Denk Treasure Island, maar dan met jongere modellen en ook (recentelijk) wat meer arty gefilmd.
Ik heb altijd het idee dat er een laag photoshop en after effects overheen zit om de naald-sporen te verbloemen.quote:
Haai Fesjun!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Yes we talk about it. I now remember.
But Peto is not porno star he is fashion model.
He live in Paris and is de best.
Nawwww..... Mister Rapidquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja dat hemeltergende Engels
maar ik hou wel van het iets stevigere werk... bij men.com zitten er af en toe ook wel wat leuke filmpjes tussen...
Wow, die Bankers is goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.antoniodasilvafilms.com/ (NSFW, afhankelijk van waar je werkt)
Ik blijf dit mooie porno expliciete filmprojecten vinden.
Dirkpornquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Wow, die Bankers is goed.
En ik heb een heeeeeeeeeel klein broekje aan vandaag. Ik blijf wel even zitten..
Ik klik t niet eens aan. geef mij nog maar ff Rui di Silva danquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Wow, die Bankers is goed.
En ik heb een heeeeeeeeeel klein broekje aan vandaag. Ik blijf wel even zitten..
Een Fokhetero?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klik t niet eens aan. geef mij nog maar ff Rui di Silva dan
En ik zit al de hele middag te DMen met een nieuwsgierige hetero, dus warm is t hier genoeg
quote:
Het is de uitdaging. Ik ben een jager, verleider en veroveraar en dit voelt echt als een computerspel waarbij je de eindbaas haaltquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef Dirk. het volgende:
Ang3l, wats toch met die hetero's de hele tijd?.
Is het soms een soort van zelfbescherming uit angst om echt iets van betekenis met iemand aan te gaan?
True.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Mjah, een gemiddelde homo hoef je maar half aan te kijken en ze laten hun broek al zakken.
Dit is wel heel treffend omschreven waarom ik bijna nooit in gaykroegen ben gaan stappenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Plus ik val niet op de gemiddelde homoNou ja, de scene-queens dan. Als ik nog een keer de discussie moet horen tussen Britney, Gaga, Beyonce of Madonna dan stop ik potloden in m'n oren tot bloedens toe.
Ook de reden waarom ik niet naar Milkshake ga. Dat moet dan een festival zijn, maar de meerderheid staat er mooi te wezen met een drankje. Dansen en springen ho maar, want je zou eens kunnen gaan zweten of je kapsel zou in de war gaan.
O ik vind dat prima hoor verder, kan een knop omzetten en heerlijk mee-diva'en. Maar het is NIET wat ik zoek. En op stap, naarmate ik ouder word, vind ik t ook steeds minder leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel heel treffend omschreven waarom ik bijna nooit in gaykroegen ben gaan stappen
Ik ben anders behoorlijk verlegen, dus geremd voel ik me wel hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
Misschien komt het juist doordat je je niet geremd voelt om een man te versieren, ongeacht of je van te voren weet of-ie homo is?
De meeste homo's toetsen dat eerst, of gaan juist naar plaatsen waar je weet dat homo's zijn. Om niet bot te hoeven vangen.
Ik denk dat bot vangen nog niet eens zozeer het probleem is, wel klappen vangen omdat meneer hetero is en zich denkt te moeten bewijzen naar zijn vrienden toe...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
Misschien komt het juist doordat je je niet geremd voelt om een man te versieren, ongeacht of je van te voren weet of-ie homo is?
De meeste homo's toetsen dat eerst, of gaan juist naar plaatsen waar je weet dat homo's zijn. Om niet bot te hoeven vangen.
Ooh.. Want anders zou het gewoon statistiek zijn. Als je een willekeurige man versierd, heb je een grotere kans dat het een hetero is dan een homo. En als je dan aanneemt dat de helft van alle mannen op z'n minst een beetje bi-curious is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben anders behoorlijk verlegen, dus geremd voel ik me wel hoor
Nee dat is t dus in dit geval nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ooh.. Want anders zou het gewoon statistiek zijn. Als je een willekeurige man versierd, heb je een grotere kans dat het een hetero is dan een homo. En als je dan aanneemt dat de helft van alle mannen op z'n minst een beetje bi-curious is...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin zei me ooit:
Je bent anders genoeg om interesse te wekken naar "het andere", maar je bent hetzelfde genoeg om toch "niet eng te zijn" voor ze. En dus benaderbaar, toegankelijk, maar toch spannend.
En daarom denken toch al twijfelende hetero's vaak "bij hem durf ik t aan" of zelfs niet eens twijfelende hetero's "Ah fuck it, met hem wel hoor!" *smooch*
Dat is iig onze theorie
Of ik zie er uit als een wijf zonder tieten. Kan ook.
Voor hetero's wellicht. Maar hey, shine bright like a diamond!quote:
Dan moet ik dat toch eens wat vaker uitnutten op m'n bedrijfsborrels, want daar ben ik altijd het middelpunt met nieuwsgierige hetero-vragenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Want er is vaak toch een soort van interesse naar iets wat anders is. Ik ben anders. En dan komen er vragen, waar ik gewoon heel eerlijk en direct en onverbloemd lomp antwoord op geef. Hetgeen ze dan vaak toch wel kunnen waarderen. En zo raak je in een gesprek verwikkeld, waarbij ej dus soms merkt dat de interesse groter wordt, en niet alleen woordelijk. Tja.
Bij bedrijfsborrels vind ik dat ik, ook al is t na werktijd, aan het werk ben en zou ik zoiets NOOIT doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet ik dat toch eens wat vaker uitnutten op m'n bedrijfsborrels, want daar ben ik altijd het middelpunt met nieuwsgierige hetero-vragen
Gezien mijn ball en chain laat ik het ook maar achterwegequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij bedrijfsborrels vind ik dat ik, ook al is t na werktijd, aan het werk ben en zou ik zoiets NOOIT doen.
Ja, de uitspraak "je mag honger krijgen op een ander als je maar thuis komt eten" is bij jullie niet van toepassing. Hij ziet liever dat je verhongerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien mijn ball en chain laat ik het ook maar achterwege
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, de uitspraak "je mag honger krijgen op een ander als je maar thuis komt eten" is bij jullie niet van toepassing. Hij ziet liever dat je verhongerd.
Maar niet zeggen dat je Ambi van fok kent hequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geef mijn ogen wel de kost in het zwembad... Ambi included
Bedoel je nu dat je mij hebt herkend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geef mijn ogen wel de kost in het zwembad... Ambi included
Die dan zegt, terwijl je op hem zit: "Hoe oud denk je dan dat ik ben? Ik ben pas 17!"quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je mij hebt herkend?
Of dat ik mijn ogen te kost geef.Dat doe ik niet alleen in het zwembad, maar overal.
(Alleen is het wat confronterend als een jongen waarvan je denkt, goh, die is cute, zal wel een student van 25 zijn ofzo, opeens een 17-jarige VWO'er blijkt te zijn.)
Nee, ik zeg dan tegen iemand: "Goh, X is best cute, vind je niet?"quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dan zegt, terwijl je op hem zit: "Hoe oud denk je dan dat ik ben? Ik ben pas 17!"
En hoe iemand dan dat van dat kontje weet... Daar vraag ik dan maar niet naar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dan tegen iemand: "Goh, X is best cute, vind je niet?"
En dan is het "Die is 17 en zit in 5 VWO. Maar hij heeft een leuke kontje."
Oh. Oeps.
Gefeliciteerd. Da's voor mij wel makkelijk te onthouden zeg, zo op m'n verjaardag...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef wonderer het volgende:
* wonderer is vanaf vandaag officieel en legaal een meneer
Fijn!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef wonderer het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Da's voor mij wel makkelijk te onthouden zeg, zo op m'n verjaardag...![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Da's voor mij wel makkelijk te onthouden zeg, zo op m'n verjaardag...![]()
Ik heb je niet herkend hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je mij hebt herkend?
Of dat ik mijn ogen te kost geef.Dat doe ik niet alleen in het zwembad, maar overal.
(Alleen is het wat confronterend als een jongen waarvan je denkt, goh, die is cute, zal wel een student van 25 zijn ofzo, opeens een 17-jarige VWO'er blijkt te zijn.)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef wonderer het volgende:
Dank je. Ik las het op Facebook van P.'s collega's en zo. Heftig man. Veel sterktequote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef Dirk. het volgende:
Van harte wonderer.
Tenminste nog íets positiefs vandaag.
Nee, voor je t weet zit je in een netwerkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En hoe iemand dan dat van dat kontje weet... Daar vraag ik dan maar niet naar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef wonderer het volgende:
Dank jequote:
"It's gonna be a happy birthdaahaaahaaaay!"quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:12 schreef Dirk. het volgende:
Van harte wonderer.
Tenminste nog íets positiefs vandaag.
Ga jij ooit die teksten nog eens vergeten denk je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"It's gonna be a happy birthdaahaaahaaaay!"
(op de wijs van....)
Nee, nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ga jij ooit die teksten nog eens vergeten denk je?
September pas joh!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef Luigi het volgende:
Hoe bizar verdrietig moet dit zijn voor P. Sterkte daar mannen!.
Ik snap dat dus nooit zo. Nu al die berichten van D reizen en ticketservice en weet ik t allemaal wie ze afgaan voor namen. Wie zat er op, wie niet. Ik bedoel, je checkt toch in op t vliegveld bij de maatschappij. met je paspoort gegevens? Ten eerste vooraf en ten tweede wordt alles NOG eens gecontroleerd bij de gate en daarna nog eens geteld voordat ze vertrekken. Hoe moeilijk kan t zijn te weten wie er aan boord waren en welke nationaliteiten en zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:40 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Thanks..
Het was/is bizar. Steeds telefoon, wie wel, wie niet. Soms onduidelijk als bepaalde reizigers niet te bereiken waren/zijn.
Kan best zijn dat het wel bekend is, maar dat die informatie slecht gedeeld wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap wel dat ze voorzichtig willen zijn. Sowieso met t nieuws naar buiten brengen als niet alle familieleden op de hoogte zijn (en t is vakantie periode en dus lastig bereikbaar). Plus dat ze zeker moeten weten wat er aan de hand is. Maar zaken als nationaliteiten, aantallen passagiers en zo... t zou toch allemaal niet zo moeilijk moeten zijn met al die driedubbele controles die je door moet op een vliegveld. Maar goedIk zal t ook wel niet snappen.
Dan nog is t dom. Je hebt toch een fucking vliegtuigmaatschappij die al die gegevens heeft? Hoe moeilijk kan t zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het wel bekend is, maar dat die informatie slecht gedeeld wordt.
Ik wilde niet per se zeggen dat de slechte info-voorziening aan de kant van de vliegmaatschappij lagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog is t dom. Je hebt toch een fucking vliegtuigmaatschappij die al die gegevens heeft? Hoe moeilijk kan t zijn?![]()
Communicatie..... en daar check je dan 6.000 keer voor in met 20.000 x je paspoort in handen en boarding pass en dit en dat en zus en zo.
Ja oke, voordat wwij t horen is het natuurlijk nogal wat media filters door. Maar ik mag toch hopen dat de officiele instanties t welw eten danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde niet per se zeggen dat de slechte info-voorziening aan de kant van de vliegmaatschappij lagJournalisten etc. kan ook nog. Dat soort dingen gaan door zo veel handen voor het eindelijk een keer op internet staat...
"De nationaliteit van een aantal passagiers is nog niet bekend" kan net zo goed betekenen "we snappen het mailtje niet helemaal".
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, voordat wwij t horen is het natuurlijk nogal wat media filters door. Maar ik mag toch hopen dat de officiele instanties t welw eten dan
It's alive, ALIVE!quote:
Ach arme jij...quote:
32.1 hier? 33.5 is meer in de juiste richtingquote:
Nja dat is het voor mij ook wel zo'n beetje ja... :/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd best wel van warm weer, maar een graadje of 27 is voor mij wel zo'n beetje de grens.
Dat was om 12:00 uur he...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
32.1 hier? 33.5 is meer in de juiste richting
14quote:
Ik bedoel dat kaartje...quote:
Kenia?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Een half jaar geleden vond ik het een verstandig idee om nu op vakantie te gaan naar een bestemming waar het nog warmer zou zijn dan in Nederland.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Ang3l het volgende:
T viel vandaag echt reuze mee, zonder shirt, parkje, briesje, biertje. Prima! Goed uit te houden in de volle zon nog.We dachten dat t echt niet om uit te houden zou zij, dus we gingen richting bomen zitten.... nou nee, niet hoeven schuilen in de schaduw. En héél klein beetje verbrand op m'n schouder. That's it. Ik heb t ooit zwaarder gehad in t park, maar ik denk dat t vooral door t briesje kwam, zo over de eendenvijver
O, en Steve en ik hebben een enorme Ambiguiteit jongen gespot in t park. Met racefiets, shirtloos, semi getraind a la zwemlijf, korte donkere haartjes, nonchalant zittend tegen een kunstwerk aan, in t gras, 1 knie omhoog, een dik boek lezend met een stokje in zijn mond
Met deuren en ramen open heeft airco ook geen zin...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef Renesite het volgende:
Alle deuren en ramen open. Bij de airco zittend achter de laptop. Dit ga ik wel volhouden
Mwah, hij bootst het briesje na.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met deuren en ramen open heeft airco ook geen zin...
Juist nú niet alles open zetten, dat zorgt ervoor dat de warmte juist binnen komt... Wel: gordijnen/zonnewering dicht/naar beneden en 's avonds de ramen open zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef Renesite het volgende:
Alle deuren en ramen open. Bij de airco zittend achter de laptop. Dit ga ik wel volhouden
Ja, als het buiten warmer is dan binnen en/of de zon schijnt is dat inderdaad het beste. Ik heb de deuren en ramen ook open omdat de bewolking en het briesje uiteindelijk het huis meer afkoelt dan opwarmt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Juist nú niet alles open zetten, dat zorgt ervoor dat de warmte juist binnen komt... Wel: gordijnen/zonnewering dicht/naar beneden en 's avonds de ramen open zetten.
(tenminste, dat is mij ooit verteld...)
Je bent lucht aan het afkoelen die vervolgens mengt met de warmere lucht van buiten. Als je een briesje wilt, kun je beter een ventilator aanzetten. Airco aan met ramen open is energieverspilling.quote:
Nee. Jij bedoelt Nicholas Holt, ook van X-Men en Skins.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef Dirk. het volgende:
Hallooooomo's.
[..]
Is dit dat ventje van About A Boy en A Single Man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |