quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ff ophouden met sporten, anders gaat dat niet werken he!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sport in de lunchpauze, heb ik de hele avond vrij om te fokken sociaal te zijn
nopequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef Peter het volgende:
Gaan we nu eindelijk naar GC of een ander forum?
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedragquote:
Mensen met 'humor'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedrag
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te makenquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te maken
D'r wordt een, wellicht wel humoristisch bedoeld, topic geopend door Yvonne met de vraag welke SC's er dicht kunnen. Vervolgens zijn er enkele zielige kleutertjes die zich zelf enorm bijzonder vinden die allerlei topics of complete 'groepen' opperen en uiteindelijk komt [HOMO] ter sprake, want homo's zijn toch maar raar en zo .quote:
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...
Niks hoor, er is gewoon alvast een nieuw topic geopend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Peter het volgende:
Het is nacht, het is onzin, het topic lag stil, wat is het probleem?
Er is een trend gaande... goed zeg. En ja, hopelijk is ie nu van zijn depressie af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Ook dat is triest, maar een volwassen man zou toch wel het zelfrespect moeten hebben om te durven zijn wie hij is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Nja niet voor niets onder, actieve, topsporters nog zo'n issue...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
Verder is Australie volgens mij ook niet bepaald homovriendelijk.
Nope. NZ meer. In Oz hebben ze zo'n conservatieve president die anti-homohuwelijk is en zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?
Ik heb me in Sydney en Tasmanië juist erg verbaasd over de homovriendelijkheid en hoe laidback ze waren wat dat betreft. Nooit zoveel homokoppels hand in hand zien lopen en nog nooit zo op straat met mannen geflirt als daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
Verder is Australie volgens mij ook niet bepaald homovriendelijk.
Grote steden zijn altijd anders, toch? Zo'n president weerspiegelt ook wel een beetje het gedachtengoed van de bevolking, lijkt me. Er was ook enorm gezeik met transgender personen die hun geslacht wilden veranderen en alles. Nog behoorlijk conservatief land.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb me in Sydney en Tasmanië juist erg verbaasd over de homovriendelijkheid en hoe laidback ze waren wat dat betreft. Nooit zoveel homokoppels hand in hand zien lopen en nog nooit zo op straat met mannen geflirt als daar.
Maar geen idee hoe het er in de rest van het land aan toe gaat.. Juridisch gezien loopt het inderdaad wat achter met hier.
Grote steden zijn ook de plekken waar de meeste stemmen worden uitgebracht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grote steden zijn altijd anders, toch? Zo'n president weerspiegelt ook wel een beetje het gedachtengoed van de bevolking, lijkt me. Er was ook enorm gezeik met transgender personen die hun geslacht wilden veranderen en alles. Nog behoorlijk conservatief land.
Wat enorm kortzichtig dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tering he.
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt kun je soms beter je mond dicht houden...
Wat ben jij enorm schijnheilig zeg...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Peter het volgende:
Het is nacht, het is onzin, het topic lag stil, wat is het probleem?
Want?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:49 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
Wat ben jij enorm schijnheilig zeg...
En hoe bekend je bent, waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Matthew Mitcham had er minder moeite mee. Misschien heeft het dan minder met Australië te maken, en meer met hoe je er als persoon in staat.
Voor wat betreft een aantal politici heb je zeker gelijk. En (net zoals hier in NL) de mensen buiten de grote steden vermoedelijk ook. Maar ook mijn ervaring is dat het in de steden van Oz helemaal geen punt is.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe bekend je bent, waarschijnlijk.
Misschien zat ik ernaast wat Australie betreft, ik kreeg de indruk dat ze redelijk conservatief waren daar.
In de steden ja, de rest van Australie is redelijk backwards.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?
Maar dar is toch in vele landen zo? Dat de verlichting in de steden begint..quote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de steden ja, de rest van Australie is redelijk backwards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz.. Verschilt kennelijk per staat. Drie staten in Australië kennen "civil unions". En Capital Territory is de eerste staat die een homohuwelijk kent.
Geen knotjes...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij is dat Angels type.
Die rechter zeker niet en die linker... mwa.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ] Volgens mij is dat Angels type.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
NSW natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz.. Verschilt kennelijk per staat. Drie staten in Australië kennen "civil unions". En Capital Territory is de eerste staat die een homohuwelijk kent.Daar waar Sydney ligt
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaierquote:Op maandag 14 juli 2014 09:23 schreef Dirk. het volgende:
Tweeeeeeeeee violen en de vlaggen hangen uit het voetbal dat is klaar..
Dat wordt ook niet zo in je gezicht gesmeerd overal.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaier
Niet dat ik het volg hoor, maar die is al zeker een week bezig...quote:Op maandag 14 juli 2014 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu begint de Tour, dat is echt vele malen saaier
Ah, ik ben niet de enige die de hele tijd met dat rijmwoord in z'n zieke brein zit bij t lezen van Luigquote:
Ik vind t niet erg als er in mijn gezicht gesmeerd wordtquote:Op maandag 14 juli 2014 09:26 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet zo in je gezicht gesmeerd overal.
Kun je nagaan hoe saaiquote:Op maandag 14 juli 2014 09:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niet dat ik het volg hoor, maar die is al zeker een week bezig...
Hier snap ik dus écht geen biet van!quote:Op maandag 14 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik geef echt geen ene fuck om voetbal. Maar ik vind t WK wel leuk, maar ook echt alleen t samen kijken en zo. Ook wel echt spannend.
Nee vind ik dus nietquote:Op maandag 14 juli 2014 10:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hier snap ik dus écht geen biet van!.
Dan geef je toch wel iets om voetbal? Ik bedoel, het spel is het spel, dat verandert niet als er een ander naampje aan hangt.
I'm with you! Behalve dan dat ik ook wel andere wedstrijden kijk dan alleen die van NL. Clubvoetbal kan me echt compleet gestolen worden maar zo'n landen toernooi vind ik echt leuk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee vind ik dus nietAlle andere wedstrijden zullen me wordt wezen. En binnen Nederland (ajax, psv, FC knudde, whatever) kan me echt gestolen worden. Het is juist het samen kijken en het nationale (of zo? Terwijl ik helemaal niet zo nationalistisch ben) dat t mooi maakt. De voelbare spanning van de hele groep en van het scherm, waardoor ik t zelf ook spannend vind om te kijken. Dan kan ik er ook best in opgaan. Maar zodra dat weg is.... vind ik er weer geen bal aan
Ja ik wil meestal wel ff weten wat de rest dan gedaan heeft, als ze in dezelfde poule zitten en zo. Maar verder, ach. 7-1 voor Duitsland was vast leuk om te zienquote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
I'm with you! Behalve dan dat ik ook wel andere wedstrijden kijk dan alleen die van NL. Clubvoetbal kan me echt compleet gestolen worden maar zo'n landen toernooi vind ik echt leuk.
O dat vind ik prima. Mijn gezicht was ook roodwitblauw. Geen probleem mee. Ik vond t wel in andermans kruis terug, maar achquote:Oh, en minus de oranje-carnaval-ellende. Uiteraard.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
het nationale (of zo? Terwijl ik helemaal niet zo nationalistisch ben)
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 10:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]!
Hier erger ik me dus groen en geel aan (sorry!.).
We wonen zo ongeveer in het minst nationalistische land ter wereld, chauvinisme is een heel vies woord hier. Maaaaaarrrrrrrr dan komen er een stel analfabete miljonairs achter een bal aanrennen en dan zijn we ineens een partij samenhorig!.
.
.
.
Anyway, it's in the past..
Saam. Dacht ikquote:
Ik dacht dat je donker haar en lichte ogen mooi vondquote:Op maandag 14 juli 2014 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rechter zeker niet en die linker... mwa.
Next!
Het appelleert natuurlijk aan een aantal oerinstincten, waaronder groepsgevoel, de strijd om dominantie en het vereren van idolen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoor
Sorry!quote:Op maandag 14 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Het afdoen van voetbal als primatenvermaak kan ook ergerlijk zijn hoor
Kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je donker haar en lichte ogen mooi vond
Neuh. Voetballers zijn ook vast geen rocketscientistsquote:
Wat is er treuriger aan de aanmoedigende meelevende supporter voor een voetballer dan aan de juichende compleet idolate popster fan? Dat snap ik dan weer niet. Ook daar verandert niets jongensquote:Op maandag 14 juli 2014 12:47 schreef Dirk. het volgende:
Dat snap ik op zich nog wel, omdat ze een kunstje doen wat niemand anders kan. Vergelijkbaar met pop- en filmsterren ofzo. Maar dat je dan zo de onderlaag van de bevolking, met een soort van euforische razernij in de ogen, die gasten ziet aanmoedigen dat vind ik zo'n treurig gezicht. En dan ook de *totale ontreddering* na verlies. Er verandert niks, jongens. Wesley zit gewoon weer in z'n peperdure villa ergens en jullie mogen weer fijn de post bezorgen en badkamers stucen.
Maar je zal hooguit wel ff balen dat er geen nieuwe K3 cd meer uitkomt en dat de dagen van blije kippigheid bij een concert voorbij zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 12:59 schreef Dirk. het volgende:
Dat geldt voor mij (deels dan) ook. Ik ben een blije kip. op de dagen van een K3 event, maar ervaar nooit "euforische razernij". En bij een split up zal ik ook niet ontredderd zijn.
[ afbeelding ]
Mwhahahahaha.. Sorry!
... Maar gelukkig heb ik de tattoo dan nog. (quote:Op maandag 14 juli 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Maar je zal hooguit wel ff balen dat er geen nieuwe K3 cd meer uitkomt en dat de dagen van blije kippigheid bij een concert voorbij zijn
Ja, dat dachten de mensen met een John de Wolf tattoo ookquote:Op maandag 14 juli 2014 13:05 schreef Dirk. het volgende:
[..]
... Maar gelukkig heb ik de tattoo dan nog. (. !!!!)
Ik vind eigenlijk dat je die als tattoo moet nemenquote:
Laat je oO< tatoeeren en dan wordt het vanzelf eenquote:
Op magische wijze. Laatste puntje en POEF! Kip, ik heb je!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je oO< tatoeeren en dan wordt het vanzelf eenals het af is
"Are you tokking to me?"quote:
Moddertokker!quote:
O dat zag ik laatst ja (new Now Next). Maar die waren toch gewoon "slechts" knuffelende vrienden?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij is er een homostelletje aan het ontstaan in Big Brother UK. Zo lief om te zien! Die hetero-jongen is compleet in de war![]()
t Schijnt allemaal nep te zijn, een sluw plan van de heteroquote:
In de VS loopt het ook nog steeds. Maar je hebt daar natuurlijk een veel groter publiek dan in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
t Schijnt allemaal nep te zijn, een sluw plan van de heteroOMG!!!!!!
Tun-tun-tuuunnnnnnnnnnnnn
Op zich frappant dat t in de UK nog loopt, terwijl t in NL (waar t gestart is) niets meer geworden is uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |