abonnement Unibet Coolblue
pi_142189690


World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142189833
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je die spots uit je hoofd geleerd?? Meestal is het de turret of een machine geweer, of van die koepeltjes op de turret.

Probeer vaak de tracks te raken. Maja even an die arbeit vanavond maar weer verder knallen.
Drive sprockets is ook altijd goeie. Achterkant of zijkant van koepel, achterkant van de hull, en de cupola.

Vooral leuk als mensen met bijv een AT15 tegenover je staan en dat je er dan net zo makkelijk schade op doet.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142194047
Heb de SU 122-44 ook gekocht :) Fijne russische tank destroyer speelt een beetje als een wat grotere e25.

En 400 alpha damage op een tier 7 tank = zalig
Ehmm
pi_142194383
Jij hebt serieus geld te veel.

En je doet 390 alpha damage, niet liegen :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142194445
Naja geld heb je nooit teveel natuurlijk :) gelukkig heb ik nu allemaal premiums die ik wou hebben haha als er ooit weer eens een nieuwe uitkomt misschien weer 1 kopen , ik koop nu alleen nog eens per maand ff wat goud om wat vrije ervaring om te zetten.

en 390 jaja mierenneuker :P

Wat gebeurd er eigenlijk als ik met HE op een tank schiet en hij penetreerd niet? Doe ik dan wel schade?

Ik schiet echt noooooit met HE namelijk , misschien leuk op een hellcat ofzo dat je dan snel overschakeld maar ik denk er eigenlijk nooit aan.
Ehmm
pi_142194857
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Photomorti het volgende:
en 390 jaja mierenneuker :P
O-)

Ik kan het weten, heb namelijk de SU-100 met top gun. En die is ondanks het extra streepje in de naam nagenoeg gelijk aan die van de SU-122-44.

quote:
Wat gebeurd er eigenlijk als ik met HE op een tank schiet en hij penetreerd niet? Doe ik dan wel schade?

Ik schiet echt noooooit met HE namelijk , misschien leuk op een hellcat ofzo dat je dan snel overschakeld maar ik denk er eigenlijk nooit aan.
Hangt er imo vanaf waar en hoe je 'm raakt.
Ik gebruik HE alleen maar in bepaalde tanks, lees scouts en sommige mediums, omdat ik daarmee op arty jacht ga als ik dat haal. Met HE op arty (en ook open top TD's als bijv. een RhmB. WT) schieten is namelijk erg leuk. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142195432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:15 schreef bas-beest het volgende:

[..]

O-)

Ik kan het weten, heb namelijk de SU-100 met top gun. En die is ondanks het extra streepje in de naam nagenoeg gelijk aan die van de SU-122-44.

[..]

Hangt er imo vanaf waar en hoe je 'm raakt.
Ik gebruik HE alleen maar in bepaalde tanks, lees scouts en sommige mediums, omdat ik daarmee op arty jacht ga als ik dat haal. Met HE op arty (en ook open top TD's als bijv. een RhmB. WT) schieten is namelijk erg leuk. :P


Ja na 5 potjes ervaring moet ik zeggen dat ik dit een heerlijke tank destroyer vind , een beetje het grotere broertje van de e25 goeie handling hij is lekker mobiel , pen is voldoende in de meeste gevallen met 175mm alleen 1 groot nadeel voor al dat moois is natuurlijk de walgelijke gun depressie op mappen met veel heuvels ben je vaak echt aan het kloten of je bent gedwongen om op 1 spot te gaan campen :)

al kun je met je snelheid nog vrij leuk meedoen als suprise yolo tank die opeens een deunwand overschiet en een leuke 390 damage doet :)

Ja fijne sniper tank die credits uitpoept alsof het niks is.

Nog 3800 ervaring ongeveer en dan kan ik de cromwell researchen :)
Ehmm
pi_142195975
Nou nog even weer proberen dan :P Zo serieus als Photmorti het aanpakt nooit gedaan eigenlijk.
Wel eens af en toe wat filmpjes gekeken.

Voor de rest ja eigenlijk dom knallen?? Beetje helpen waar jet lukt. En waar ik me vaak op betrap.
Tegen heavys dom blijven knallen waar je toch niet door heen komt ipv andere plek opzoeken als dat nog lukt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142196732
Lol

Ik zwaai naar dieren.
pi_142196831
hehe helemaal niet verkeerd toch :) Speel je met de laatste gun ? want de begin wapens van de cromwell zijn erg kut.

Als je echt plezier wilt hebben , ga naar de britten , koop een cruiser 2 lichte tank en zet daar de 3.7 inch howitzer op.

Dit is een dikke troll gun die HE schiet vrijwel alles in tier 1 2 en 3 kan one shotten , de reload is iets van 12 seconden dus het is net alsof je in een heavy speelt.

Maar man man man wat een genot :) plus het feit dat er veel onervaren spelers in lagere tiers zitten is dit wachten tot meneer om een hoekje komt en BOEM :)
Ehmm
pi_142197051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef Photomorti het volgende:
hehe helemaal niet verkeerd toch :) Speel je met de laatste gun ? want de begin wapens van de cromwell zijn erg kut.

Als je echt plezier wilt hebben , ga naar de britten , koop een cruiser 2 lichte tank en zet daar de 3.7 inch howitzer op.

Dit is een dikke troll gun die HE schiet vrijwel alles in tier 1 2 en 3 kan one shotten , de reload is iets van 12 seconden dus het is net alsof je in een heavy speelt.

Maar man man man wat een genot :) plus het feit dat er veel onervaren spelers in lagere tiers zitten is dit wachten tot meneer om een hoekje komt en BOEM :)
Met de Britten ben ik met de Comet bezig,

Hoe zit dat eigenlijk met experience? Moet alleen nog 600k hebben dan kan ik de Jagdtiger vrij spelen.
Maar als ik door speel met de Ferdi, de meer experience kun je dan ook gebruiken voor de Jagdtiger of ben je die kwijt??

[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 12-07-2014 04:19:30 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142201999
Dat kan alleen als de ferdi elite status heeft bereikt dan kun je de vrije ervaring die je daarmee verdiend gebruiken om met behulp van goud om te zetten.

Anders moet je volgens mij door de hele jagtiger tier heen grinden beginnend bij tank 1 , je hoeft natuurlijk niet elke tank te kopen maar je moet ze wel researchen.

Daarom vind ik het fijn dat ik zoveel premium tanks en na een dagje spelen zet ik de vrije ervaring om en huppa :)

Ik weet nog niet wat nou mijn tier 10 droom tank is nog weinig gekeken naar tier 10 tanks want het is nog best een ver van mijn bed show :)

Ik denk de BC 25 T franse medium tank met de autoloader :) mooi ding
Ehmm
pi_142202502
E50 ging perfect, E50M winrate van 15% ofzo :')
Ik hoop van harte dat dit nog gigantisch gaat stijgen.
pi_142203501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef Photomorti het volgende:
Dat kan alleen als de ferdi elite status heeft bereikt dan kun je de vrije ervaring die je daarmee verdiend gebruiken om met behulp van goud om te zetten.

Anders moet je volgens mij door de hele jagtiger tier heen grinden beginnend bij tank 1 , je hoeft natuurlijk niet elke tank te kopen maar je moet ze wel researchen.

Daarom vind ik het fijn dat ik zoveel premium tanks en na een dagje spelen zet ik de vrije ervaring om en huppa :)

Ik weet nog niet wat nou mijn tier 10 droom tank is nog weinig gekeken naar tier 10 tanks want het is nog best een ver van mijn bed show :)

Ik denk de BC 25 T franse medium tank met de autoloader :) mooi ding
Mwja ik moet alleen die laatste motor nog van de Ferdi maar dat ding is 30k exp, en dan ben ik 4 min eerder dood _O- _O-
Doe hem wel weg als ik de jagdtiger heb
Ik zwaai naar dieren.
pi_142204168
ja de jagtiger is wel een zieke machine alleen zo log en sloom :)

Ik heb inmiddels mijn top gun medaille gehaald , en zwaar kaliber.
magere hein badge en mastery gunner badge klasse 2 :)

Denk geen verkeerd potje opzich ;) die su-122-44 kan ik echt iedereen aanraden wat een beest van een machine!





Dit was ook de eerste keer dat ik eerst ben geworden in een potje :) En de minst ervaren speler was ik met 0K battles en de rest 7K of hoger , dus ik ben best trots hehe
Ehmm
pi_142204821
(&!@#^@!^%#^!@#^!&# teringzooi account ban tot en met zondag half 3 pffff lekker dan.
Zo een dude genaamd alexrussia ging me steeds expres blocken en had me vastgezet tegen een muur aan dus ik kon geen kant op.

na 10 minuten geduldig afk gaan hoopte ik dat hij het zou opgeven maar helaas :( godverdomme had net zo'n zin om te spelen vandaag.
Ehmm
pi_142204862
edit : ben weer afgekoeld :)

[ Bericht 89% gewijzigd door Photomorti op 12-07-2014 15:00:57 ]
Ehmm
  zaterdag 12 juli 2014 @ 14:45:35 #18
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142205319
Laat me raden :') bad language ban weer?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142205698
Nee teamkill :( hij ging me gewoon serieus 10 minuten lang constant blocken ik stond bij een muur en ik kon gewoon niet meer achteruit stond muurvast.

dus ik ben omgedraaid en heb zijn 1500 hp tank aan gort geschoten in 4 schoten.

Mooi zuur dit had net genoeg xp voor de hellcat hehe

Valt me wel op dat mijn wn8 rating helemaal niet zo slecht is als beginner , veel spelers met meer als 7K battles hebben rond de 700 en ik zit nu op 855 ergens in de middenmoot.

Ik begon met 300 en dat was natuurlijk wel rampzalig , ik krijg nu ook eigenlijk geen boze mensen in de chat meer die meteen schreeuwen omg noob in premium tank.
Ehmm
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:25:37 #20
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142215964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef Photomorti het volgende:
Nee teamkill :( hij ging me gewoon serieus 10 minuten lang constant blocken ik stond bij een muur en ik kon gewoon niet meer achteruit stond muurvast.

dus ik ben omgedraaid en heb zijn 1500 hp tank aan gort geschoten in 4 schoten.

Mooi zuur dit had net genoeg xp voor de hellcat hehe

Valt me wel op dat mijn wn8 rating helemaal niet zo slecht is als beginner , veel spelers met meer als 7K battles hebben rond de 700 en ik zit nu op 855 ergens in de middenmoot.

Ik begon met 300 en dat was natuurlijk wel rampzalig , ik krijg nu ook eigenlijk geen boze mensen in de chat meer die meteen schreeuwen omg noob in premium tank.
voor 1 teamkill krijg je echt geen ban. Kheb er zelf ook best wat teamkills op zitten namelijk en nog 0 bans gehad :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:31:39 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142216241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:24 schreef Photomorti het volgende:
(&!@#^@!^%#^!@#^!&# teringzooi account ban tot en met zondag half 3 pffff lekker dan.
Zo een dude genaamd alexrussia ging me steeds expres blocken en had me vastgezet tegen een muur aan dus ik kon geen kant op.

na 10 minuten geduldig afk gaan hoopte ik dat hij het zou opgeven maar helaas :( godverdomme had net zo'n zin om te spelen vandaag.
:')
Standaard gelijk afschieten en doorgaan met waar je mee bezig was toch
pi_142217304
Ja ik had 2 dagen terug een 1 uur ban gehad. Voor wat kleine teamschades omdat ik werd beschoten op onze spawn.

Had geen idee dat ik nu meteen 24 uur zou krijgen pffff :P
Ehmm
pi_142218723
Nu al gebanned :'). Real pro.
pi_142224335
hey wel topgun he ;) respect haha

En na het bekijken van mijn afschriften heb ik in 5 dagen pas 200 euro uitgegeven aan wot haha
Maar dan ben ik ook wel even klaar voorlopig aangezien ik alle premium tanks heb die ik wou.

Nu alleen wat gold voor free experience omzetten om het grinden wat te versnellen.

maar ik vind het een geweldig spel !
Ehmm
  zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:40 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142225053
De E 100 blijft toch wel mijn favo. Wat een baas. Dit is mijn liefje O+

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142227948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
En na het bekijken van mijn afschriften heb ik in 5 dagen pas 200 euro uitgegeven aan wot haha
_O-

Ik dacht dat ik erg was....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142232722
Net een jagdtiger 8.8 kom ik aan met mijn Comet, geen schijn van kans.
Probeerde nog te vluchten en ondertussen wat zwakke plekken bij hem te raken maar nee.

Pfff
Ik zwaai naar dieren.
pi_142232823
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
hey wel topgun he ;) respect haha

En na het bekijken van mijn afschriften heb ik in 5 dagen pas 200 euro uitgegeven aan wot haha
Maar dan ben ik ook wel even klaar voorlopig aangezien ik alle premium tanks heb die ik wou.

Nu alleen wat gold voor free experience omzetten om het grinden wat te versnellen.

maar ik vind het een geweldig spel !
200 euro 5 dagen lol, en geen premium voor een paar maand?
He kak net met de Tiger 1, komen in een keer 2 heavys in beeld 1 was een T 29 blijf ook weer dom staan.

Wil toch dat ene schot maken denk ik, die ketst toch af hij vuurt, ik vuur nog 1 keer weer een ketser en bam dood.

Nog geen 15 sec, misschien moet ik maar rollercoaster tycoon gaan spelen _O- _O- _O-
En weer met de comet nog geen 50 meter 3x boem dood wtf

[ Bericht 13% gewijzigd door Geerd op 13-07-2014 03:33:45 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142236626
ooit heb ik ook een tier 10 tank :( Wel een mooi ding ja zeker met die camo
Ehmm
  zondag 13 juli 2014 @ 12:47:06 #30
258885 Solique
I Kill You !
pi_142237598
Zit nu even in dubio welke tier 10 ik nu moet gaan halen.
Heb 14 tier 8 tanks, dus heb keuze genoeg :P

Soms heb je goede potjes



| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142237680
netjes!!! , nog anderhalf uur en dan mag ik ook weer hehe.
EN dan eindelijk de hellcat ;)

En de volgende tank word de ELC AMX , dat kleine racemonstertje volgens mij kun je daar ook super veel lol mee hebben helemaal als je steeds beter word.
Ehmm
  zondag 13 juli 2014 @ 13:09:40 #32
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142238115
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Photomorti het volgende:
netjes!!! , nog anderhalf uur en dan mag ik ook weer hehe.
EN dan eindelijk de hellcat ;)

En de volgende tank word de ELC AMX , dat kleine racemonstertje volgens mij kun je daar ook super veel lol mee hebben helemaal als je steeds beter word.
Kun je beter Pz 1c nemen. Of Cromwell _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142238241
Ja cromwell heb ik al , zeker 1 van mijn favoriete tanks.
En pz1c is ook een leuk ding alleen ik vind hem zo oerlelijk de elc amx is net een soort rc autotje dat maakt het zo vet hehe.

en voor de mensen die net zoals mij nog niet veel ervaring hebben

http://wotguru.com/

staan super handige tutorials op , weakspots guides etc..

[ Bericht 37% gewijzigd door Photomorti op 13-07-2014 13:35:50 ]
Ehmm
pi_142240251
nog 8 minuten ;)

En daar is hij dan eindelijk , heb helaas nog niet genoeg xp voor alle upgrades dus ik speel eerst nog wel even met wat andere tanks :) ook maar gelijk 3 permanente camo's gekocht aangezien dit mijn meest gespeelde tank gaat worden.

[ Bericht 60% gewijzigd door Photomorti op 13-07-2014 14:47:20 ]
Ehmm
pi_142241309

Kijk is nog een filmpje voor the noobs zoals ik :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142241600
Ja dat er ging een wereld voor me open na het zien van dat filmpje :P
Ehmm
pi_142241733
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:56 schreef Photomorti het volgende:
Ja dat er ging een wereld voor me open na het zien van dat filmpje :P
Pff echt hey wist ik veel dat het echt zo uitgedacht was :D :D Nu snap ik ook wel waarom soms 3 - 5 een bounce krijg.

Niet dom blijven staan maar hup weg wezen en andere hoek vinden.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142241893
Maja in de "praktijk" toepassen blijft nog wel lastig
Ik zwaai naar dieren.
pi_142242513
Ja merk nu al na 575 gevechten dat mijn niveau vergeleken met de eerste 100 / 200 games al enorm veel beter is geworden dus ben benieuwd na 1000 battles :)

Zou ook welleens leuk zijn als we met fok groepje kunnen gaan platonen , alle 3 in dezelfde tank ofzo 3 hellcats als flank team des doods :)
Ehmm
pi_142242818
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:24 schreef Photomorti het volgende:
Ja merk nu al na 575 gevechten dat mijn niveau vergeleken met de eerste 100 / 200 games al enorm veel beter is geworden dus ben benieuwd na 1000 battles :)

Zou ook welleens leuk zijn als we met fok groepje kunnen gaan platonen , alle 3 in dezelfde tank ofzo 3 hellcats als flank team des doods :)
Ja idd wel lachen. Mooiste is met teamspeak ofzo.
Pff nu al 2,5 uur beetje filmpjes aan het kijken, word je wel veel wijzer van idd.
Alleen wel vaak snelle tankjes. Met een lompe Ferdinand gaan die trucjes vaak niet op.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142243970

Wat had die (usa tank) op 27min moeten doen dan? Dit gebeurt mij dus ook vaak, als je iets eerder kijkt zie je dat die 2 - 4 x afketst.

Wanneer je vlucht knalt tie je ook na de tering. Wil je der omheen spot hij je ook ben ik vaak nog dood.

[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 13-07-2014 16:12:21 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142244735
Ze hadden gewoon moeten samenwerken , iedereen staat appelig af te wachten :P


zo pfff ff een potje in t34 met een winkans van 33% :) tegen tier 10's , werden echt massaal afgeslacht hehe 11-0

[ Bericht 39% gewijzigd door Photomorti op 13-07-2014 16:35:14 ]
Ehmm
pi_142245105
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:28 schreef Photomorti het volgende:
Ze hadden gewoon moeten samenwerken , iedereen staat appelig af te wachten :P

zo pfff ff een potje in t34 met een winkans van 33% :) tegen tier 10's , werden echt massaal afgeslacht hehe 11-0
Sja niks an te doen, en deze gebeurt mij ook vaak, vanaf 12.min gewoon 2 - 4 keer schieten en niks raken en dan nog dood ook _O- _O- _O-
Dan denk ik ook altijd volgens mij deed ik wat verkeerd hehehe

Vanavond maar weer even spelen, eerst ff an die arbeit :W
Ik zwaai naar dieren.
pi_142246280
Ja je gaat toch wel 10000 keer dood maar gewoon na elke death ff nadenken over wat deed ik fout , ff uitzoomen na je dood op de map kijken hmmm als ik via links ging had ik zichtdekking aha.

Zo leer je toch elke death weer wat nieuws.

Duurt trouwens wel lang voor ik die topgun heb voor hellcat zeg pfff nog 25.000 xp voor topgun :(
Ehmm
pi_142270445
Hehe 25k exp mwja valt mee toch? Collega die speelde geen WOT meer maar War Thunder.

Gun depresions shots hoor ik voorbij komen, gundepresion is toch gewoon hoe laag je je loop kan houden?

Wat is het verschil tussen een gewoon schot en een gun depresion schot dan? :P

[ Bericht 63% gewijzigd door Geerd op 14-07-2014 01:34:28 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142271644
Wat ik wel moet zeggen, het zijn wel altijd filmpjes 1 tegen 1 etc, als ik wat probeer zijn er altijd 2 heavys en een td bam dood.

Of je wil een tank helpen, van 2 kanten bam. In de filmpjes zijn het ook constant afketsers :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142271930
Nou, vanmiddag filmpjes kijken heeft iets geholpen, ik ging de stad in andere heavy en td kwamen meteen mee. links 4 td's en een arty rechts nog een zooitje.



F 3 En E 3 dat "bruggetje" helemaal gedekt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142272692
M 46 patton, knalt gewoon 1000 hp weg van mijn Ferdi, owhja hij is iets hoger in rang.
Maar 1000?
Al die tanks, daar had quickybaby het ook al over, all those noobs can't even seperate wich tanks they fighting to.

Naja dat probleem heb ik ook, al die afkortingen, en dan nog de weakspots weten? Dat is bijna een studie.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 04:36:21 #49
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272769
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik had 2 dagen terug een 1 uur ban gehad. Voor wat kleine teamschades omdat ik werd beschoten op onze spawn.

Had geen idee dat ik nu meteen 24 uur zou krijgen pffff :P
Ik heb echt zoveel teamkills gemaakt omdat mensen irritant zaten te doen. Maar als artillery kan je dat nog een foutje noemen :D

Zo'n 'dat zal je leren met je grote smoel' teamkill
pi_142272773
Whehe, toch weer laten verleiden met de Ferdi, ja je wilt toch helpen.
Met 3/4 man en teamspeak kun je volgens mij zo een zooitje opruimen
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 04:39:52 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272783
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 04:19 schreef Geerd het volgende:
M 46 patton, knalt gewoon 1000 hp weg van mijn Ferdi, owhja hij is iets hoger in rang.
Maar 1000?
Al die tanks, daar had quickybaby het ook al over, all those noobs can't even seperate wich tanks they fighting to.

Naja dat probleem heb ik ook, al die afkortingen, en dan nog de weakspots weten? Dat is bijna een studie.
Dat kan je toch eigenlijk al aan de vorm van de tank zien?
pi_142272799
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat kan je toch eigenlijk al aan de vorm van de tank zien?
Ja? Ik heb echt geen flauw idee? Maar dat ligt meer aan mij.
Als ik 2 of 3 heavys zie en een paar td's heb ik al zo iets van Nothing to do here.
Andere keer gooi ik hem er zo voor om een paar klappen op te vangen maar daar word dan weer geen gebruik van gemaakt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142272812
Of lui die geilen op statistieken, boeit me geen reet, knal alle huizen na de tering als ik een schot kan krijgen.
Maar dan blijf ik weer te lang staan.

Bam dood.

Lol, nu weer te voorzichtig?? Ze hebben niet 1 kill, maar ik ook niet :P



[ Bericht 23% gewijzigd door Geerd op 14-07-2014 05:03:29 ]
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 05:23:02 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272910
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 04:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja? Ik heb echt geen flauw idee? Maar dat ligt meer aan mij.
Als ik 2 of 3 heavys zie en een paar td's heb ik al zo iets van Nothing to do here.
Andere keer gooi ik hem er zo voor om een paar klappen op te vangen maar daar word dan weer geen gebruik van gemaakt.
Naja als je jouw Ferdinand pakt, waar denk je dan dat ze jou zouden willen raken? :P
pi_142272933
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 05:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja als je jouw Ferdinand pakt, waar denk je dan dat ze jou zouden willen raken? :P
Zijkant, maar meestal hebben ze geen probleem met de voorkant hoor.
Gaat er dwars door heen, wel aardig dik armor maar de hoek? Bij de Hetzer is dat beter.
Dan denk ik stel ik me zo op, op een heuveltje dat het een leuke bounce word maar dan kan ik zelf weer niks schieten,
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 05:40:30 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272940
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 05:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zijkant, maar meestal hebben ze geen probleem met de voorkant hoor.
Gaat er dwars door heen, wel aardig dik armor maar de hoek? Bij de Hetzer is dat beter.
Dan denk ik stel ik me zo op, op een heuveltje dat het een leuke bounce word maar dan kan ik zelf weer niks schieten,
Mja TD's zijn oefenen :P
Ik vind zelf SPG's veel leuker. Beetje op andere SPG's jagen, Ferdinands en andere dikke tanks (de AT-serie) omduwen en zo :7
pi_142272957
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 05:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja TD's zijn oefenen :P
Ik vind zelf SPG's veel leuker. Beetje op andere SPG's jagen, Ferdinands en andere dikke tanks (de AT-serie) omduwen en zo :7
Op andere arty jagen?? Daarom doen mijn spots ook niks en word de helft afgeknald :P ff pitten
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:02:59 #58
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272960
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Op andere arty jagen?? Daarom doen mijn spots ook niks en word de helft afgeknald :P ff pitten
Ye, artillery kan zien waar andere artillery vandaan schiet
trusten :P
pi_142272963
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:02 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ye, artillery kan zien waar andere artillery vandaan schiet
trusten :P
Maar dan heeft "het veld" toch niks aan je?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:05:40 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272964
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar dan heeft "het veld" toch niks aan je?
Jawel, want dan krijg jij geen vijandelijke artillery shells op je dak :P
  maandag 14 juli 2014 @ 06:08:10 #61
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272967
Maar het is vooral leuk om te doen
pi_142272970
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jawel, want dan krijg jij geen vijandelijke artillery shells op je dak :P
Klopt ook weer, volgens mij kun je met 4 man en teamspeak een heel veld ruimen.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:12:01 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272972
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Klopt ook weer, volgens mij kun je met 4 man en teamspeak een heel veld ruimen.
Vast wel :P
Maar artillery spelen bestaat dus uit het reageren op callouts en het jagen op andere artillery. Vooral aan het begin zoek je naar hun artillery en ook wanneer je niet kan reageren op callouts (te veel beschutting etc)
pi_142272973
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:08 schreef hugecooll het volgende:
Maar het is vooral leuk om te doen
Arty wel eens geprobeerd maar, zolang focussen om een clear schot te krijgen.
Rijdt tie toch weer weg.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:13:17 #65
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272974
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Arty wel eens geprobeerd maar, zolang focussen om een clear schot te krijgen.
Rijdt tie toch weer weg.
hmmm is het mogelijk om replays van oudere versies te bekijken?
  maandag 14 juli 2014 @ 06:14:58 #66
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272975
Ah nog een paar oude screenshotjes gevonden (ik speel al een tijdje niet meer) :9
Ook vijandelijke SPG uitgeschakeld


Noobhunten :+



En je bent wel bekend met deze tactiek?
pi_142272977
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hmmm is het mogelijk om replays van oudere versies te bekijken?
Geen idee, voor al die rondjes een beetje bij elkaar zijn, kan ik ondertussen wel koffie zetten dweilen en planten watergeven.

Zijn ze eindelijk beetje bij elkaar heb je kans dat er idd een andere tank toevallig in is gereden
Ik zwaai naar dieren.
pi_142272980
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:14 schreef hugecooll het volgende:
Ah nog een paar oude screenshotjes gevonden (ik speel al een tijdje niet meer) :9
Ook vijandelijke SPG uitgeschakeld
[ afbeelding ]

Noobhunten :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En je bent wel bekend met deze tactiek?
[ afbeelding ]
Pfff, wat speel je nu dan?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:20:20 #69
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272982
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pfff, wat speel je nu dan?
Diablo 3 :7
Kijk eens of je deze replays kan bekijken:
http://www.noobmeter.com/replay/510662512.111947160011280658
http://www.noobmeter.com/replay/510662512.46195329582426878
(Die Sacred Valley = baasmode :D)

Vroeger moest je je spel afsluiten en dan de replay openen, zodat ie in het spel opent. Ik weet alleen niet of ie ook oudere replays kan laten zien. Maar dit is dus een beetje wat een fatsoenlijke SPG een heel potje doet :D
pi_142272991
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:20 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Diablo 3 :7
Kijk eens of je deze replays kan bekijken:
http://www.noobmeter.com/replay/510662512.111947160011280658
http://www.noobmeter.com/replay/510662512.46195329582426878
(Die Sacred Valley = baasmode :D)

Vroeger moest je je spel afsluiten en dan de replay openen, zodat ie in het spel opent. Ik weet alleen niet of ie ook oudere replays kan laten zien. Maar dit is dus een beetje wat een fatsoenlijke SPG een heel potje doet :D
Whehe lol, kak het is al licht snel plat nu man!!
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 06:26:35 #71
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142272992
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Whehe lol, kak het is al licht snel plat nu man!!
ja vlucht maar
Ben het spel weer aant downen btw :9
trusten
  maandag 14 juli 2014 @ 07:27:04 #72
258885 Solique
I Kill You !
pi_142273184
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hmmm is het mogelijk om replays van oudere versies te bekijken?
Is mogelijk maar de game gebruikt wel de huidige map dus is er veel gewijzigd kan dit er in een replay vaag uit zien.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142278888
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 06:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ja vlucht maar
Ben het spel weer aant downen btw :9
trusten
Had je nachtdienst ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_142284364
Net gelukkig alt+f4 gedaan inplaats van een teamkill , want dat zou een week ban opleveren hehe.

Irritant figuur die me expres van een hoge rots afduwt en natuurlijk weer een rus.

Ik vind de maprotatie wel echt 1 groot teringdrama , je speelt misschien 8 maps van de 30.
Die nieuwe map heb ik in 750 potjes 4 x gespeeld.

Er zijn zelfs mappen die ik nog nooit heb gespeeld maar die wel in de game zitten slaat echt helemaal nergens op.
Ehmm
  maandag 14 juli 2014 @ 15:13:22 #75
258885 Solique
I Kill You !
pi_142284414
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Photomorti het volgende:
Net gelukkig alt+f4 gedaan inplaats van een teamkill , want dat zou een week ban opleveren hehe.

Irritant figuur die me expres van een hoge rots afduwt en natuurlijk weer een rus.

Ik vind de maprotatie wel echt 1 groot teringdrama , je speelt misschien 8 maps van de 30.
Die nieuwe map heb ik in 750 potjes 4 x gespeeld.

Er zijn zelfs mappen die ik nog nooit heb gespeeld maar die wel in de game zitten slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb echt bijna tot nooit zo erg last van mijn teammaten.
Misschien ook omdat ik de meeste sowieso al vermijd, of herken dat het polen/russen zijn. :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 14 juli 2014 @ 15:30:27 #76
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_142285241
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Photomorti het volgende:
Net gelukkig alt+f4 gedaan inplaats van een teamkill , want dat zou een week ban opleveren hehe.

Irritant figuur die me expres van een hoge rots afduwt en natuurlijk weer een rus.

Ik vind de maprotatie wel echt 1 groot teringdrama , je speelt misschien 8 maps van de 30.
Die nieuwe map heb ik in 750 potjes 4 x gespeeld.

Er zijn zelfs mappen die ik nog nooit heb gespeeld maar die wel in de game zitten slaat echt helemaal nergens op.
Sommige maps zijn ook alleen voor lowtiers/hightiers. En er zijn inderdaad dagen dat je de hele dag Himmelsdorf/Ensk aan het rijden bent met je scoutmobiel :P
I'm not the girl in the picture..
pi_142285306
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik heb echt bijna tot nooit zo erg last van mijn teammaten.
Misschien ook omdat ik de meeste sowieso al vermijd, of herken dat het polen/russen zijn. :P
Ik heb in 2 jaar tijd misschien 1 keer gehad dat een teammate me bewust in de weg zat. Photomorti kan het zijn dat jij je wellicht ook aggressief gedraagt? Ik maak het iig vrijwel nooit mee.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:36:24 #78
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_142285516
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik heb in 2 jaar tijd misschien 1 keer gehad dat een teammate me bewust in de weg zat. Photomorti kan het zijn dat jij je wellicht ook aggressief gedraagt? Ik maak het iig vrijwel nooit mee.
Ja of je parkeert je tank voor een TD die daar niet van gecharmeerd is *O*
I'm not the girl in the picture..
pi_142286369
Zo dan gaat al 10% beter na al die filmpjes etc hehe ook goed de mini map in de gaten houden en ff bijspringen als het kan, net met de T 28 nog 1 medium tegen 2 td's normaal gesproken had ik dat niet gezien.

Hij dood en 15 sec later ik maar nu even geholpen bam 2 kills en gewonnen :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:04:59 #80
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142286823
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 07:27 schreef Solique het volgende:

[..]

Is mogelijk maar de game gebruikt wel de huidige map dus is er veel gewijzigd kan dit er in een replay vaag uit zien.
hmmm hoe kijk je die replays nou? :o
  maandag 14 juli 2014 @ 16:14:04 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142287197
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hmmm hoe kijk je die replays nou? :o
Replays aanzetten in opties, al staat dat standaard aan geloof ik. Dan WoT afsluiten.
Dan naar de map
1\World of Tanks\replays
Klikken maar
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 14 juli 2014 @ 16:16:02 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142287274
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Replays aanzetten in opties, al staat dat standaard aan geloof ik. Dan WoT afsluiten.
Dan naar de map
[ code verwijderd ]

Klikken maar
Ik had een oude replay gedownload en die wilde ik kijken :P Nu staat ie al 5-10 min equipment en consumables te synchronizen :'(
  maandag 14 juli 2014 @ 16:19:03 #83
258885 Solique
I Kill You !
pi_142287386
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hmmm hoe kijk je die replays nou? :o
Gewoon een replay openen, die zal zelf de game starten.
Wel opletten dat geloof ik niet de enorm oude replays werken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:31 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ik heb in 2 jaar tijd misschien 1 keer gehad dat een teammate me bewust in de weg zat. Photomorti kan het zijn dat jij je wellicht ook aggressief gedraagt? Ik maak het iig vrijwel nooit mee.
Ik wel vaker maar negeer de meesten.
Vooral als TD zijnde willen mensen je nog wel eens irriteren.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142287533
Ben ffies gestopt , ik speel al de hele dag misschien 6 mappen van de 30 constant dezelfde fucking mappen.

Heb in denk 40 potjes geen 1 city map gehad wat een drama.
Ehmm
  maandag 14 juli 2014 @ 16:22:38 #85
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142287541
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef Solique het volgende:
Ik wel vaker maar negeer de meesten.
Vooral als TD zijnde willen mensen je nog wel eens irriteren.
Mensen moeten serieus uit m'n zicht verdwijnen idd :P
Nog irritanter is het wanneer een tank dicht bij een andere vijandelijke tank staat en steeds arty support oproept en dan klaagt dat arty useless is want die gast is nog niet dood. GEK HE?? MISSCHIEN WAT AFSTAND HOUDEN WANT IK KAN HEM NIET UITSCHAKELEN ZONDER JOU MEE TE NEMEN :(
  maandag 14 juli 2014 @ 16:23:08 #86
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142287564
Ik heb doorgaans overigens schijt aan teamkills, of zijn ze daar nu ineens heel streng mee? :@
  maandag 14 juli 2014 @ 16:24:49 #87
258885 Solique
I Kill You !
pi_142287652
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb doorgaans overigens schijt aan teamkills, of zijn ze daar nu ineens heel streng mee? :@
Ligt aan de situatie.
Als je blauw wordt weet je dat je te veel damage doet aan teammaten
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 14 juli 2014 @ 16:25:48 #88
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142287697
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:24 schreef Solique het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie.
Als je blauw wordt weet je dat je te veel damage doet aan teammaten
Mja dat soort shit moet je op afstand doen he
Als iemand een teammaat zit te zieken en hij daarover klaagt, dan kan je als onpartijdige spg het spektakel van bovenaf bekijken en een shell droppen op degene die vervelend doet :9
  maandag 14 juli 2014 @ 16:29:42 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142287885
Meeeeeeeh moet ik ook meteen weer mods gaan zoeken
#struggles
pi_142287926
Ik speel al twee jaar zonder mods |:( welke geniet jullie voorkeur??
pi_142287984
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef hugecooll het volgende:
Meeeeeeeh moet ik ook meteen weer mods gaan zoeken
#struggles
quote:
9s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef Humberto-T het volgende:
Ik speel al twee jaar zonder mods |:( welke geniet jullie voorkeur??
https://www.wetransfer.co(...)0140709180825/83d3cd

Deze heb ik is inclu 30X zoom
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:33:08 #92
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  maandag 14 juli 2014 @ 16:37:19 #93
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142288173
Zal es potje doen met een ukkie SPG want de crew van mn tiger is AWOL :'(
  maandag 14 juli 2014 @ 16:37:28 #94
258885 Solique
I Kill You !
pi_142288179
quote:
9s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef Humberto-T het volgende:
Ik speel al twee jaar zonder mods |:( welke geniet jullie voorkeur??
Eigen modpack van clan
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 14 juli 2014 @ 16:38:51 #95
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142288231
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:37 schreef hugecooll het volgende:
Zal es potje doen met een ukkie SPG want de crew van mn tiger is AWOL :'(
OH _O- is blijkbaar een TD _O- sta ik daar achter in de map te zoeken naar m'n overview
pi_142289562
Ik heb wn8 mod en info panel mod.
Ehmm
  maandag 14 juli 2014 @ 18:53:21 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142292912
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142293044
Ik heb de elc amx :) wat een geweldige tank hehe nog wel stock engine helaas maar nog 1200 xp en dan nog ff grinden voor top gun.
Ehmm
pi_142293641
lowe is best leuk als je top tier bent :)

Ehmm
  maandag 14 juli 2014 @ 19:57:56 #100
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142295533
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef popolon het volgende:
De E 100 blijft toch wel mijn favo. Wat een baas. Dit is mijn liefje O+

[ afbeelding ]
Mijn lievelingstank
pi_142296959
Wat een ziek log ding zeg haha daar kom je niet zomaar doorheen :)

Heb net mijn eerste steel wall gehaald met de kv1 , lekker sidescrapen goed anglen en heen en weer rijden zodat ze mijn weakspots niet konden raken.

Wel een fijne tank die kv1 , laatste 3 potjes top 3 elke keer.
Ehmm
pi_142297888
Ik kon het weer niet laten hoor alweer een premium tank haha



Drivers hatch goed verbergen , goed anglen en sidescrapen jammer dat de gun met 175 pen niet super is maar voor de heavy tier 9 tanks gewoon paar premium rounds mee :)
Ehmm
  maandag 14 juli 2014 @ 20:46:39 #103
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142298017
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:44 schreef Photomorti het volgende:
Ik kon het weer niet laten hoor alweer een premium tank haha

[ afbeelding ]

Drivers hatch goed verbergen , goed anglen en sidescrapen jammer dat de gun met 175 pen niet super is maar voor de heavy tier 9 tanks gewoon paar premium rounds mee :)
Wat is die T-62A SPORT eigenlijk? Kwam ik ook ineens tegen in m'n barracks.
En die E-100 is leuk om zo'n dure shell in z'n zijkant te rammen :9
pi_142298636
Ja is een speciale tank ofzo , ik wou dat die tank echt in de game zat dat ding rijdt echt heerlijk lekker snel goeie traverse speed enzo :)

Eerste potje in de IS6 1845 damage not bad en anglen werkt echt goed heb wel 10 schoten afgeketst hehe.

Ik schoot wel alleen premium ammo omdat ik tegen tier 9 heavies zat en met 175 pen meh moeizaam.
Ehmm
pi_142298786
Heeft te maken met wk voetbal ze hebben wel eerder zoiets gehad, geen idee meer waar voor
Ik zwaai naar dieren.
pi_142299383
Werd ff gerushed door 7 tanks :) Lijkt wel alsof ze ruiken aha een is6 noob gogogogog hahaha

en ik moet eens stoppen met constant de eerste tank willen zijn , ik sta vrijwel altijd voorraan het gevecht beter laat ik de wat meer ervaren spelers voorop.

Dit potje is6 was een drama ik was binnen 1 minuut alweer dood :P Volgens mij spammed iedereen met gold want ik leek wel 0 armor te hebben opeens.


helemaal geen verkeerde tank die is6 ;)





wat een drama die teams van mij ik eindig steeds in de top 5 en toch verlies ik 8 potjes op rij :( Matchmaking is niet lief vandaag

[ Bericht 33% gewijzigd door Photomorti op 14-07-2014 22:24:24 ]
Ehmm
pi_142306449
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Wat is die T-62A SPORT eigenlijk? Kwam ik ook ineens tegen in m'n barracks.
Was ter ere van het WK.... soort van blaasvoetbal maar dan met tanks :P

Groot stadion in het middengebied van Himmelsdorf.

toevoeging:
Zou er graag eens in gewone tier 1 mee rond rijden met 999/999/999 armor :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:24:09 #108
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142306478
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:23 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Was ter ere van het WK.... soort van blaasvoetbal maar dan met tanks :P

Groot stadion in het middengebied van Himmelsdorf.
Creatief :P
pi_142307635
Jammer dat het schieten van de bal vrijwel geen effect heeft , je zou verwachten dat hij met een noodgang wegvliegt.
Ehmm
pi_142308315
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Photomorti het volgende:
Jammer dat het schieten van de bal vrijwel geen effect heeft , je zou verwachten dat hij met een noodgang wegvliegt.
Als je goed raakt, doet 'ie dat ook wel, dat zie je vooral van een afstand.

Schiet je teammaat, schiet paar tienden later de tegenpartij, zie je die bal ineens tientallen meters (oid :P) de lucht in gaan.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142308362
Groot nadeel van die modus vind ik dat als je een goal maakt, de bal weer op de middenstip komt te liggen, maar dat de tanks op hun positie blijven....sta je lekker met drie man rond hun doel :(
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142396929


Lekker tankje hoor!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_142400396
T-28 is voor zijn tier zeker wel 1 van de betere tanks mits je beseft dat je een armor van papier hebt. :+
Het kanon maakt een hoop goed en tegen t3/4/5 penetreer je er vrij goed mee. Hij is ook vrij rap trouwens.
pi_142409673
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker tankje hoor!!
Leuke ui heb je trouwens :@
pi_142418155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Leuke ui heb je trouwens :@
ik zie niks bijzonders?
Ehmm
pi_142419877
Ik ook niet.
  Moderator vrijdag 18 juli 2014 @ 00:57:02 #117
236264 crew  capricia
pi_142426629
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
Definitely not CIA
pi_142427760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef capricia het volgende:
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
Ik speel met de Jagdtiger (net gekocht) Comet en T -28, Tiger 1
Dan nog een Cromwell, wat lichte tankjes een excelsior Hetzer, en de crusader voor geld en vrije exp.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:28:58 #119
258885 Solique
I Kill You !
pi_142430210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef capricia het volgende:
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
Met van alles en nog wat :7
Heb alle lijnen open
T-44 (primaire grind), Jagdtiger, KV-2, KV1S, Hellcat

[ Bericht 4% gewijzigd door Solique op 18-07-2014 11:12:59 ]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142431128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef capricia het volgende:
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
Ferdinand, Hellcat en pzIV. NOg even wat credits binnenharken en dan de E75 eens proberen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 09:10:31 #121
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142431443
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef capricia het volgende:
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
E100, T57 heavy, T62a, Object 140, IS6, Hellcat, Nashorn, KV1S, Churchill 3 en T110E4 zijn wel zo'n beetje mijn favo's.
pi_142434740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:57 schreef capricia het volgende:
Speel het nu dagelijks, vnl de Duitse mediums.
Wat spelen jullie?
Het meeste met Grille, Panther, Panther/M10, E-25, PzSfl V, JagdPanther II, JagdTiger 8.8 (voor de credits/XP).

Toevoeging: ik zie ineens 2 duidelijke rode draden :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142439457
Ik speel lowe , e25 , su 122/44 , fcm 50 t , t34 , type 64 , is6 en dan nog de kv1s , cromwell , hellcat , cruiser mk II
Ehmm
pi_142444920
jagtiger 8.8 erbij :)
Ehmm
  vrijdag 18 juli 2014 @ 15:26:49 #125
258885 Solique
I Kill You !
pi_142444940
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef Photomorti het volgende:
jagtiger 8.8 erbij :)
Je verzameling nu eindelijk eens compleet of mis je nog wat prems?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142445263
Eerste potje :) Dit ding poept wel flink credits uit zeg dit was maar een magere 1600 damage.

Ehmm
pi_142445500
Wat een trol :')
pi_142445612
hoezo :P
Ehmm
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:02:52 #129
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142446513
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 05:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zijkant, maar meestal hebben ze geen probleem met de voorkant hoor.
Gaat er dwars door heen, wel aardig dik armor maar de hoek? Bij de Hetzer is dat beter.
Dan denk ik stel ik me zo op, op een heuveltje dat het een leuke bounce word maar dan kan ik zelf weer niks schieten,
tip: 99% van de duitse tanks hebben vooraan onderop dat schuine vlakje, is gemaakt van papier ;)
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142453707
je bedoeld de lowerplate toch ?
Ehmm
pi_142472798
Fijn tankje die su 122-44 :)





Ik begin het spelletje steeds meer te snappen :) Gaat lekker de laatste 2 dagen

En mijn stats zijn hoop ik voor een beginner redelijk , er zit een stijgende lijn in.

http://www.noobmeter.com/player/eu/Photomorti/504134253/

zit inmiddels op een wn8 van 715 en groeit nog elke dag dus ik hoop snel de 1000 te kunnen halen

[ Bericht 25% gewijzigd door Photomorti op 19-07-2014 14:39:41 ]
Ehmm
pi_142487005
Zucht wat een appel team :( Als het team een beetje meewerkte kon dit een top gun zijn alleen op het laatst 1vs4 :(

Ehmm
pi_142488814
Ooit kom je er wel :+

Ik weet niet precies waar ik zit, in het geel iig. Speel gemiddeld :)
Speelde eigenlijk, speel nu diablo 3.
pi_142492341
Tot zover wot, mis zelfs point blank shots :'), tjah blijkbaar wil wargaming mij niet terug want ze verdienen niks aan me. _O-
pi_142492482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:27 schreef muhahaha het volgende:
Tot zover wot, mis zelfs point blank shots :'), tjah blijkbaar wil wargaming mij niet terug want ze verdienen niks aan me. _O-
Hoger richten?, richt je op de tanks, weer een kuil voor een duitser op het strand, iets hoger bam!

[ Bericht 0% gewijzigd door Geerd op 19-07-2014 21:38:58 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_142492794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoger richten?, richt je op de tanks, weer een kuil voor een duitser op het strand, iets hoger bam!
Ruim 3000 potjes, weet wel hoe het moet. ;(
pi_142492867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ruim 3000 potjes, weet wel hoe het moet. ;(
Waarom klaag je dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_142492895
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom klaag je dan?
Zucht waarom reageer je dan.

Ik bedoel dat ik die vijand bekant vol in mijn vizier heb en de shell er dik overheen of ernaast gaat. RNG weet je wel.
pi_142492974
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zucht waarom reageer je dan.

Ik bedoel dat ik die vijand bekant vol in mijn vizier heb en de shell er dik overheen of ernaast gaat. RNG weet je wel.
Whehe, hier ook met de Comet. Niet 1 keer ofzo gewoon 3.5 keer vol in het vizier niks.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142493029
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Whehe, hier ook met de Comet. Niet 1 keer ofzo gewoon 3.5 keer vol in het vizier niks.
Ja precies, its one of those days _O-
Heb ook potjes dat ik alles vol raak en het soms ook direct explodeert als in shellrack hit. _O-
Meerdere hits in 1 pot. Vind het zo vreemd soms. :+
pi_142493212
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja precies, its one of those days _O-
Heb ook potjes dat ik alles vol raak en het soms ook direct explodeert als in shellrack hit. _O-
Meerdere hits in 1 pot. Vind het zo vreemd soms. :+
Klopt win je 6/8 keer achter elkaar de X2 en daarna bagger.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142498830
Ow die wonnen we niet eens, komt ook wel doordat ik niks deed :+. Ja, alles missen of bouncen _O-.
pi_142522417
Nou ik heb ook alweer 8 losses achter elkaar :(
Ehmm
  zondag 20 juli 2014 @ 20:37:55 #144
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142526755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja precies, its one of those days _O-
Heb ook potjes dat ik alles vol raak en het soms ook direct explodeert als in shellrack hit. _O-
Meerdere hits in 1 pot. Vind het zo vreemd soms. :+
Ik presteerde het altijd om van die echt tellende schoten: als ik hem clear in mn view heb maar er een klein rotsblokje in mn mikpunt zit in de hoek. IK dan toch dat rotsje weet te raken .... en dit gebeurd me iets te vaak ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142527077
Ik vergeet noh welleens te wachten op mijn server reticule :) Schiet ik en dan kom ik er achter dat mijn turret nog lang niet gedraaid is hehe
Ehmm
pi_142533354
Heb even de is7 geprobeerd op de testserver :) Wat een tank geweldig! Dat word mijn eerste tier 10
Ehmm
  zondag 20 juli 2014 @ 22:53:15 #147
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142533563
batchat 25t word mijn eerste of de object 430 :7 denk zelf de object want khou van iritante mediums O+
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142533751
Ja batchat is ook een geweldige tank :) Alleen die tanks ervoor zijn best wel kut.

heb ook ff gespeeld in de amerikaanse T110E5 op testserver ook wel een fijne tank :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Photomorti op 20-07-2014 23:24:07 ]
Ehmm
  maandag 21 juli 2014 @ 08:50:51 #149
258885 Solique
I Kill You !
pi_142543719
Zelf IS7 al in bezit, nu op weg naar jagpz E100, T110E5 en E100.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Photomorti het volgende:
Ik vergeet noh welleens te wachten op mijn server reticule :) Schiet ik en dan kom ik er achter dat mijn turret nog lang niet gedraaid is hehe
Daarom heb ik beide aan staan :Y
Heb ik toch wat meer zekerheid.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 21 juli 2014 @ 15:02:08 #150
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142554374
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:53 schreef Convict het volgende:
batchat 25t word mijn eerste of de object 430 :7 denk zelf de object want khou van iritante mediums O+
Dan zou ik dus voor de T62a gaan. Of de Batmobile. Maar T62a is ook een fantastisch ding.
pi_142556255
En dat was weer een teamkill niceeeeeeeeeeeeee
Ehmm
pi_142557790
En nog 1 huppa uur ban gaat lekker zo.

Mensen vinden het echt heel grappig om tanks die snel op hun locatie moeten zijn zoals een hellcat te blocken op spawn ja vet komisch krijgen ze meteen een schot in hun paupertank
Ehmm
  maandag 21 juli 2014 @ 17:00:17 #153
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142559926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik speel met de Jagdtiger (net gekocht) Comet en T -28, Tiger 1
Dan nog een Cromwell, wat lichte tankjes een excelsior Hetzer, en de crusader voor geld en vrije exp.
Cromwell vind ik de leukste tank van het spel
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142562473
Wat is die leopard 1 een geweldige medium tank goddamnnnn die wil ik :P Eigenlijk leuker als zo een logge is7 :)

Die t57 autoloader is ook mooi speelgoed en die batchat is ook zooo vet haha ik ga denk eerst voor de leo 1
Ehmm
  maandag 21 juli 2014 @ 18:02:25 #155
258885 Solique
I Kill You !
pi_142562579
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Photomorti het volgende:
Wat is die leopard 1 een geweldige medium tank goddamnnnn die wil ik :P Eigenlijk leuker als zo een logge is7 :)

Die t57 autoloader is ook mooi speelgoed en die batchat is ook zooo vet haha ik ga denk eerst voor de leo 1
De Leo lijn wordt wel stuk leuker bij volgende patch
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142562732
Ik hoop dat die lagere tier mediums ook beetje leuk zijn om te spelen
Ehmm
pi_142581662
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Photomorti het volgende:
Wat is die leopard 1 een geweldige medium tank goddamnnnn die wil ik :P Eigenlijk leuker als zo een logge is7 :)

Die t57 autoloader is ook mooi speelgoed en die batchat is ook zooo vet haha ik ga denk eerst voor de leo 1
Auto lader wat is dat precies??
Ik zwaai naar dieren.
pi_142587151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Auto lader wat is dat precies??
Dan kun je een paar keert kort achter elkaar schieten, voordat je (lang) moet herladen.

Effectief om iemand in korte tijd kapot te maken, maar lukt het je niet, dan moet je zorgen dat je in de tijd dat je reload niet geraakt wordt. De reload op een auto-loader kan best lang zijn.
pi_142588021
Met een autoloader kun je inderdaad tanks gigantisch afstraffen zeker met een snelle machine als de batchat al heeft die vergeleken met de amerikaanse autoloaders een veel lagere firerate.

Ik had op een citymap met de t57 heavy flink wat backup en dan wacht je tot er een non autoloader heavy geschoten heeft waarna je dus weet dat die zeker een 13/15 seconden reload heeft en in de tussentijd kun jij makkelijk 4x schieten met een alpha damage van gemiddeld 400 huppa dan straf je iemand ff mooi in korte tijd af met 1600 damage.

Ik vond hem persoonlijk best wel OP en dan ben ik nog wel een beginnende speler maar zelfs ik kon bizar veel schade doen met die tank puur door die autoloader :)
Ehmm
pi_142589380
teringzooi ik speelde op zo een wintermap met zo een stad met een gracht met wat brugger erover en ik en een teammaat moesten snel langs de zijkant vluchten voor een flankende tank gaat pipo half over de rand met zijn tracks en ik ram hem per ongeluk het water in ben in gebanned tot woensdag :(

En ik had net een nieuwe premium tank gekocht :9 De Dicker Max :) speelt wel erg fijn belachelijk goeie gun depression

[ Bericht 29% gewijzigd door Photomorti op 22-07-2014 15:57:59 ]
Ehmm
pi_142600530
En nu ook een dag ban op de test server yess een maus vond mijn hulldown spot zo mooi dat hij me de straat op duwde waardoor ik 3 beschoten werd door de vijand , gelukkig had ik een t57 autoloader en na 3 schoten was het einde :)
Ehmm
pi_142602592
M.a.w., je hebt afgelopen dagen gewoon als een debiel gespeeld? :P O-)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142603854
Ik ben nog nooit gebanned :')
pi_142605270
Ik weet gewoon steeds meer goeie hulldown spots etc door veel videos te bekijken en dat zijn overduidelijk populaire spots dus dan komt er een pipo en die dan zijn tank dan wegduwd :(

Maar ik heb wel een heleboel tier 10 tanks geprobeerd en wat een genot zeg die tanks zijn echt wel top
zeker die leopard 1 is echt super om te spelen en die gun is echt super accuraat en met zijn snelheid kun je overal snel komen dus dat word mijn eerste tier 10 :P
Ehmm
  dinsdag 22 juli 2014 @ 20:00:18 #165
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142608489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben nog nooit gebanned :')
Ik ook niet. Ik haat TK'ers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142611116
Ja ik haat mensen die teamkillen zonder reden , alleen ik kan me helaas niet inhouden als mensen mij voor de gein raken of gaan blokken of uit een bosje drukken of van een rots aframmen dan moeten ze gewoon dood.

ik teamkill nooit zonder reden ik speel altijd serieus en probeer zo goed mogelijk te spelen om te winnen.
Ehmm
pi_142611645
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:00 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik haat TK'ers.
Ik heb wel eens een TK gemaakt omdat de speler in kwestie op mij of op 1 van mijn teammaten schoot. Verder heb ik wel eens iemand aangeduwd omdat diegene me blokkeerde waardoor ik onnodig schade opliep. Tjah dat is misschien in 10 games gebeurt van de 3000. :+
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:06:29 #168
309178 PizzaDevil
I Like Pizza.
pi_142611706
De lemmings die allemaal naar 1 kant van de map gaan.. |:(
pi_142613419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben nog nooit gebanned :')
Ik ooit 1x, voor een uur. En dat komt omdat ik in m'n KV-2 met derp gun op een vijand schoot en er net op dat moment een scout van ons besloot om voorlangs te rijden.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142613451
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik haat mensen die teamkillen zonder reden , alleen ik kan me helaas niet inhouden als mensen mij voor de gein raken of gaan blokken of uit een bosje drukken of van een rots aframmen dan moeten ze gewoon dood.

ik teamkill nooit zonder reden ik speel altijd serieus en probeer zo goed mogelijk te spelen om te winnen.
Dan ben je nog steeds net zo'n grote klootzak als diegene die jij omschrijft.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:30:39 #171
258885 Solique
I Kill You !
pi_142616172
Heb zo vaak een TK gemaakt maar nooit blauw of ban.
Het ligt aan de manier hoe je het doet of je er problemen mee krijgt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:28:22 #172
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142619091
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dan zou ik dus voor de T62a gaan. Of de Batmobile. Maar T62a is ook een fantastisch ding.
object is kleiner heeft even goeie gun als die al niet beter was kwa pen. Meer mm armour en betere slope. Dusja tussen die 2 staat mijn keuze al vast
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142620917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:37 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dan ben je nog steeds net zo'n grote klootzak als diegene die jij omschrijft.
sometimes the good people have to be the bad people to kill the bad people ;)
Ehmm
pi_142621027
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:08 schreef Photomorti het volgende:

[..]

sometimes the good people have to be the bad people to kill the bad people ;)
Het resultaat; jij wordt gebanned en die ander gaat vrolijk door met zijn gedrag wetende dat hij iemand heeft laten ragen en dat is uiteindelijk zijn doel geweest.
pi_142622412
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:28 schreef Convict het volgende:

[..]

object is kleiner heeft even goeie gun als die al niet beter was kwa pen. Meer mm armour en betere slope. Dusja tussen die 2 staat mijn keuze al vast
Object 140 is idd niets anders dan een kleinere, snellere T62A met een iets zwakkere turret maar exact dezelfde gun handling en een nodige 1 graden extra gun depression.
pi_142622598
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:20 schreef Photomorti het volgende:
Fijn tankje die su 122-44 :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik begin het spelletje steeds meer te snappen :) Gaat lekker de laatste 2 dagen

En mijn stats zijn hoop ik voor een beginner redelijk , er zit een stijgende lijn in.

http://www.noobmeter.com/player/eu/Photomorti/504134253/

zit inmiddels op een wn8 van 715 en groeit nog elke dag dus ik hoop snel de 1000 te kunnen halen
1000 battles en dan al 8 premium tanks. :'( Het gaat je nog wel 2-3 duizend potjes kosten voor je de maps en gameplay enigszins degelijk doorhebt.

Ga het weide internet op en zoek guides over het spotting systeem (verreweg het belangrijkst) en andere gameplay tips. Gebruik XVM en als degelijke groene, blauwe en paarse spelers ragen omdat jij of je teammaten het verkeerd doen klinkt dit misschien raar maar doe wat ze zeggen! Zij hebben de meta velen malen beter door dan jij. Als zij aangeven op de map van WTF Y NO HEAVIES HERE SUPPORTING ME en je zit in een heavy, dan ga je daar heen.

Ik zit nu op 12k met een last 1000 matches wn8 van 1900-2000. Wat zijn de stats van de gemiddelde FOK speler?
pi_142623486
Ik vind tanks met slechte gun depression soms echt lastig om te spelen dan sta ik als een wokkel op zo een heuvel te proberen om die tank zo te anglen dat ik wel omlaag kan richten :)
Ehmm
pi_142624791
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het resultaat; jij wordt gebanned en die ander gaat vrolijk door met zijn gedrag wetende dat hij iemand heeft laten ragen en dat is uiteindelijk zijn doel geweest.
Dat dus.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:45:47 #179
258885 Solique
I Kill You !
pi_142626338
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:01 schreef FreezePop het volgende:
Ik zit nu op 12k met een last 1000 matches wn8 van 1900-2000. Wat zijn de stats van de gemiddelde FOK speler?
Die van mij is gedropt doordat ik nieuwe grinds gestart heb en geen zin heb om free exp uit te geven.
Met mijn vaste tanks zit ik aan 2000+ gem. per pot.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142626708
Ik zit rond de 1000 :+
Ben er al een paar maanden uit door Diablo 3 :)
pi_142626991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:41 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind tanks met slechte gun depression soms echt lastig om te spelen dan sta ik als een wokkel op zo een heuvel te proberen om die tank zo te anglen dat ik wel omlaag kan richten :)
Daar gaat het dus al verkeerd. Als je een hele heuvel overgaat en jezelf exposed om een schot te lossen,, doe je het fout.
pi_142627532
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:01 schreef FreezePop het volgende:

[..]
Ik zit nu op 12k met een last 1000 matches wn8 van 1900-2000. Wat zijn de stats van de gemiddelde FOK speler?
Ik zit op 7.5k matches en een WN8 van iets meer dan 2300 in de laatste 1000 matches. 1900 WN8 in totaal.
pi_142627599
wn8 1,269 (+108.4) van de laatste 1k potjes.
pi_142630462
Ja wn8 is ook zeer gemakkelijk te padden met bepaalde tanks zodat je maar 3 hits hoeft te doen om boven de 1000 wn8 te komen dus het is ook wel een beetje afhankelijk van wat voor tank je veel rijdt.

Wat ik ook niet snap op noobmeter heb ik een recente wn8 van over de 1000 en op wotlabs 795
Ehmm
pi_142630549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Photomorti het volgende:
Ja wn8 is ook zeer gemakkelijk te padden met bepaalde tanks zodat je maar 3 hits hoeft te doen om boven de 1000 wn8 te komen dus het is ook wel een beetje afhankelijk van wat voor tank je veel rijdt.

Wat ik ook niet snap op noobmeter heb ik een recente wn8 van over de 1000 en op wotlabs 795
Jij rijdt zat goede tanks maat. Je kunt er gewoon niks van. :+
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:26:58 #186
258885 Solique
I Kill You !
pi_142630567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:24 schreef Photomorti het volgende:
Ja wn8 is ook zeer gemakkelijk te padden met bepaalde tanks zodat je maar 3 hits hoeft te doen om boven de 1000 wn8 te komen dus het is ook wel een beetje afhankelijk van wat voor tank je veel rijdt.

Wat ik ook niet snap op noobmeter heb ik een recente wn8 van over de 1000 en op wotlabs 795
1000 stelt daarom ook niets voor, zelfs met statpad tanks.
Beide sites berekenen anders, er zijn er nog een aantal.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142631168
Stat padden is sowieso triest.
Speel gewoon om te winnen.
Ik speel ook scouts, slecht voor je WN8, maar t is maar een statistiekje. WN8 is vooral voor jezelf om te kijken of je beter wordt.
pi_142632490
Ik speel ook voor mn lol. Mensen die stats 'onzin' vinden kijken niet verder dan WN8. Average damage, survival rate enzo zijn ook belangrijk.

Van die 500 eff kiddos die zeggen 'stats are 4 nubs' hebben gewoon niet door dat stats laten zien hoe goed je bent en wat je invloed op de game is. Je wil toch voor jezelf dat de tijd die jeergens insteekt leidt tot verbetering.
pi_142632649
Average dmg is niet echt zinvol in mijn optiek, ik speel graag tier 6 en zal de avg dmg van een tier 10 natuurlijk nooit evenaren. Survival rate, kill/death ratio, cap/def points wel.
pi_142632803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Average dmg is niet echt zinvol in mijn optiek, ik speel graag tier 6 en zal de avg dmg van een tier 10 natuurlijk nooit evenaren. Survival rate, kill/death ratio, cap/def points wel.
Ligt er ook wel aan wat je avg tier is natuurlijk. Alhoewel zolang je in tier <4 ofzo blijft hangen, stats geen reet uitmaken. Dat is zo random allemaal
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:17:14 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142634047
Voor de padders onder ons:

http://www.targetdamage.com/nations

:P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142635202
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:01 schreef FreezePop het volgende:

[..]

1000 battles en dan al 8 premium tanks. :'( Het gaat je nog wel 2-3 duizend potjes kosten voor je de maps en gameplay enigszins degelijk doorhebt.

Ga het weide internet op en zoek guides over het spotting systeem (verreweg het belangrijkst) en andere gameplay tips. Gebruik XVM en als degelijke groene, blauwe en paarse spelers ragen omdat jij of je teammaten het verkeerd doen klinkt dit misschien raar maar doe wat ze zeggen! Zij hebben de meta velen malen beter door dan jij. Als zij aangeven op de map van WTF Y NO HEAVIES HERE SUPPORTING ME en je zit in een heavy, dan ga je daar heen.

Ik zit nu op 12k met een last 1000 matches wn8 van 1900-2000. Wat zijn de stats van de gemiddelde FOK speler?
Ja ik kijk superveel tutorials , streams , weakspot guides etc.. Ik pik zowiezo games altijd wel vrij snel op dus moet helemaal goed komen :P En die premiums tanks zijn gewoon ideaal voor credits en free xp omzetten en crew training etc...:)
Ehmm
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:00:11 #193
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142651961
Gemiddelde WN8 over de laatste 1000 is 1500. Kon wat hoger zijn als ik wat minder tier X speelde. Maar speel voor fun en hou van mijn tier X.
pi_142657431
Door de T-34-85 is mijn WN8 van vandaag 2900. Wat is dat ding belachelijk fijn om te spelen.
pi_142657458
Nieuwe premium de t-34-3 :)
Ehmm
pi_142657516
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:55 schreef Photomorti het volgende:
Nieuwe premium de t-34-3 :)
Dude :') Koop dan een degelijke tank.
pi_142661065
Is een prima ding hoor :P Matige pen , geen gun depressie , walgelijke aimtijd , vreselijk accuracy maaaar wel een mooi uiterlijk ;) en goeie handling , en zeer goeie alpha damage :) gewoon leuk om te spelen.

Ik begin wel strontmisselijk te worden van die tering arty spelers , als je dat speelt ben je echt een vuile pauper ik zou zo een mannetje echt graag een paar kk klappen willen geven met ze no skill gekut beetje een groen rondje op een tankje plaatsen en m1 klikken zozo goed hoor.

Net een game met 3 arty's gespeeld , werd na 30 seconden al geraakt voor de helft van mijn health , ben maar alt tab gegaan en ff wat youtube shit bekeken ga niet eens aan dat soort ongein beginnen 3 arty doei doei
Ehmm
pi_142661963
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
Is een prima ding hoor :P Matige pen , geen gun depressie , walgelijke aimtijd , vreselijk accuracy maaaar wel een mooi uiterlijk ;) en goeie handling , en zeer goeie alpha damage :) gewoon leuk om te spelen.

Ik begin wel strontmisselijk te worden van die tering arty spelers , als je dat speelt ben je echt een vuile pauper ik zou zo een mannetje echt graag een paar kk klappen willen geven met ze no skill gekut beetje een groen rondje op een tankje plaatsen en m1 klikken zozo goed hoor.

Net een game met 3 arty's gespeeld , werd na 30 seconden al geraakt voor de helft van mijn health , ben maar alt tab gegaan en ff wat youtube shit bekeken ga niet eens aan dat soort ongein beginnen 3 arty doei doei
Ik vind 390 damage niet zeer goed. Is de verschrikkelijke kut gunhandling niet waard. De HEAT rounds zijn goed, maar je speelt geen tier 8 prem om gold te spammen.
pi_142662056
hehehe naja ik spam soms welleens gold :) vooral met de is6 eigenlijk.

Ik ga de IS skippen en dan gewoon de module unlocken voor de is3 , die IS mehhh doet me niks
Ehmm
pi_142663129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef Photomorti het volgende:
hehehe naja ik spam soms welleens gold :) vooral met de is6 eigenlijk.

Ik ga de IS skippen en dan gewoon de module unlocken voor de is3 , die IS mehhh doet me niks
IS is een goede voorbereiding op de IS3. De 175 leert je weakspots te raken en voorzichtig te zijn. 1000 battles en dan al vol de tier 8+ in gaan is niet slim.

Je bent jezelf en de goede stats die je wil in de vingers aan het sneden door zo snel te willen. Leer het spel toch kennen man.
pi_142663597
Is niks aan die lagere tiers het draait mij allemaal om zo snel mogelijk een tier 10 te hebben en het liefst natuurlijk meerdere :)

En slechte tank die t-34-3? NOPE :P niet met rammer , vertstab en GLD prima te doen hoor dan.

Ehmm
pi_142665317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Photomorti het volgende:
Is niks aan die lagere tiers het draait mij allemaal om zo snel mogelijk een tier 10 te hebben en het liefst natuurlijk meerdere :)

En slechte tank die t-34-3? NOPE :P niet met rammer , vertstab en GLD prima te doen hoor dan.

[ afbeelding ]
En dan lekker in tier X kapot gemaakt worden omdat de andere mensen er wel tijd in gestoken hebben. Luister toch eens man. Zo maak je het voor jezelf op de lange termijn ook niet leuk.
pi_142665883
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef FreezePop het volgende:

[..]

En dan lekker in tier X kapot gemaakt worden omdat de andere mensen er wel tijd in gestoken hebben. Luister toch eens man. Zo maak je het voor jezelf op de lange termijn ook niet leuk.
Laat hem nou, daar luistert hij toch niet naar. Makkelijk kanonnenvoer toch?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142665918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef Photomorti het volgende:
Ik begin wel strontmisselijk te worden van die tering arty spelers , als je dat speelt ben je echt een vuile pauper ik zou zo een mannetje echt graag een paar kk klappen willen geven met ze no skill gekut beetje een groen rondje op een tankje plaatsen en m1 klikken zozo goed hoor.
Dit zegt wel voldoende over hoeveel ervaring je al hebt met WoT. ;)

Denken dat arty makkelijk is om mee te spelen, dan snap je het gewoon écht niet.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142666092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:52 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dit zegt wel voldoende over hoeveel ervaring je al hebt met WoT. ;)

Denken dat arty makkelijk is om mee te spelen, dan snap je het gewoon écht niet.
Ik ben niet de grootste zeurkous maar ik vind persoonlijk arty de grootste misser (10.gif) van dit spel. Het haalt zo erg het niveauverschil tussen spelers naar beneden. Een unicum player vs een 800 wn8 speler wint waarschijnlijk 999/1000 keer van een speler in dezelfde tank met dezelfde crew en equipment. Een unicum speler vs iemand in zn T92 of wat dan ook die geluk heeft met RNG? Weg niveauverschil, hallo geluk.

Natuurlijk is het onderdeel van het spel, enkel ziet WG niet in dat het camping versterkt ipv tegen gaat. Hoe het spelverloop gaat in een potje zonder arty is zóveel anders dan een potje waar je bijvoorbeeld 3 aan iedere kant hebt. Mensen vallen meer aan en alles gaat iets soepeler.
pi_142666324
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef FreezePop het volgende:

[..]

En dan lekker in tier X kapot gemaakt worden omdat de andere mensen er wel tijd in gestoken hebben. Luister toch eens man. Zo maak je het voor jezelf op de lange termijn ook niet leuk.
Ik vind het niveau in tier 10 matches helemaal niet te hoog ofzo het is juist moeilijker om op tier 2 tot 5 te spelen omdat daar alle seal clubbers zitten.

Tier 10 games zijn veel minder chaotisch meer tijd om na te denken en te reageren en als ik naar de stats kijk van mensen in een tier 9/10 tank dan is dit vrijwel altijd een wn8 van onder de 1000 daarentegen zit ik alweer op 915 volgens noobmeter.

En ten tweede eindig ik vrijwel altijd in de top 5 ook al spelen er mensen mee met duizenden games meer ervaring als mij.

Wat jij niet snapt is dat sommige mensen veel sneller kunnen leren als dat jij dat zou kunnen.|
Jij denkt dat iedereen na 10.000 games op hetzelfde niveau als jouw is bijvoorbeeld terwijl dat ook gerust al zou kunnen na 5000 games , dat is voor iedereen anders.

ALs ik totaal afgeslacht zou worden in hoge tier games denk je dat ik het dan zou spelen ? Dan zou ik wel denken pffff dit is ook niet echt leuk op deze manier ik ga maar even wat lagere tiers spelen.

En arty moeilijk om te spelen??????? HAHAHAHAHA ik ging op de testserver ff een tier 10 arty spelen nou poeh zeg wat was dat moeilijk NOT oh me teammate spot een vijand ah die staat bij die rots hmmm ff wachten oke me rondje is zo klein mogelijk nou KLIK , BOEM oneshot.

jaaaa erg lastig allemaal NOT
Ehmm
pi_142666445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Laat hem nou, daar luistert hij toch niet naar. Makkelijk kanonnenvoer toch?
Ik weet ook niet of je het doorhebt trouwens maar zo ongelofelijk ingewikkeld is WOT niet hoor als je eenmaal de weakspots kent althans het meerendeel , de mappen genoeg hebt gespeeld om ze redelijk uit je hoofd te kennen.

als je DIngen als hulldown , sidescrapen , facehugging , armor anglen etc etc...begrijpt in theorie en ze ook in de praktijk steeds meer op auto pilot gaat toepassen , zaken als de minimap in de gaten houden , weten wat voor tank je tegenover je hebt en wat zijn sterke danwel zwakke punten zijn ( bijvoorbeeld goeie gun depressie , goeie turret maar slechte hull armor ) dan kun je daar weer gebruik van maken alleen de gemiddelde henk piet en sjaakie die denken daar niet aan en gaan gewoon rollend voorwaards tot ze een tank tegenkomen.

Maar jullie doen net alsof je eerst 10.000 battles moet hebben gespeeld om wat te kunnen doen op tier 10 beetje overdreven naja misschien is dat bij jullie zo maar ook in eindig regelmatig top 3 in mijn tier 8 premium in een tier 10 game zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
Ehmm
pi_142666759
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of je het doorhebt trouwens maar zo ongelofelijk ingewikkeld is WOT niet hoor als je eenmaal de weakspots kent althans het meerendeel , de mappen genoeg hebt gespeeld om ze redelijk uit je hoofd te kennen.

als je DIngen als hulldown , sidescrapen , facehugging , armor anglen etc etc...begrijpt in theorie en ze ook in de praktijk steeds meer op auto pilot gaat toepassen , zaken als de minimap in de gaten houden , weten wat voor tank je tegenover je hebt en wat zijn sterke danwel zwakke punten zijn ( bijvoorbeeld goeie gun depressie , goeie turret maar slechte hull armor ) dan kun je daar weer gebruik van maken alleen de gemiddelde henk piet en sjaakie die denken daar niet aan en gaan gewoon rollend voorwaards tot ze een tank tegenkomen.

Maar jullie doen net alsof je eerst 10.000 battles moet hebben gespeeld om wat te kunnen doen op tier 10 beetje overdreven naja misschien is dat bij jullie zo maar ook in eindig regelmatig top 3 in mijn tier 8 premium in een tier 10 game zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
Jup hier ook, ik ben ook zo een Henk, Maar voordat je al die shit een beetje door hebt man man man, bijna een tweede baan :P

Het is voor mij ook niet perse winnen gewoon lekker knallen, wist ook niet dat er zoveel dingen waren om rekening mee te houden
Ik zwaai naar dieren.
pi_142666763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of je het doorhebt trouwens maar zo ongelofelijk ingewikkeld is WOT niet hoor als je eenmaal de weakspots kent althans het meerendeel , de mappen genoeg hebt gespeeld om ze redelijk uit je hoofd te kennen.

als je DIngen als hulldown , sidescrapen , facehugging , armor anglen etc etc...begrijpt in theorie en ze ook in de praktijk steeds meer op auto pilot gaat toepassen , zaken als de minimap in de gaten houden , weten wat voor tank je tegenover je hebt en wat zijn sterke danwel zwakke punten zijn ( bijvoorbeeld goeie gun depressie , goeie turret maar slechte hull armor ) dan kun je daar weer gebruik van maken alleen de gemiddelde henk piet en sjaakie die denken daar niet aan en gaan gewoon rollend voorwaards tot ze een tank tegenkomen.

Maar jullie doen net alsof je eerst 10.000 battles moet hebben gespeeld om wat te kunnen doen op tier 10 beetje overdreven naja misschien is dat bij jullie zo maar ook in eindig regelmatig top 3 in mijn tier 8 premium in een tier 10 game zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
Je kunt met minder dan ~8000 battles tuurlijk degelijk spelen, maar je kunt jezelf nog niet onderscheiden. Naarmate je écht hogere tiers gaat spelen, loop je vanzelf wel tegen dingen aan.
pi_142666801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jup hier ook, ik ben ook zo een Henk, Maar voordat je al die shit een beetje door hebt man man man, bijna een tweede baan :P

Het is voor mij ook niet perse winnen gewoon lekker knallen, wist ook niet dat er zoveel dingen waren om rekening mee te houden
Je kunt meer en lekkerder knallen door langer in leven te blijven, langer in leven blijven kost ervaring. Meer ervaring = meer lol.
pi_142666886
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Je kunt meer en lekkerder knallen door langer in leven te blijven, langer in leven blijven kost ervaring. Meer ervaring = meer lol.
Jup klopt, ree ook altijd dom na voren blijven staan bam dood.
Nu kijk ik wel een beetje naar de mini map, wat heb je voor je, oh oh oke nu even weg wezen.
Dan word het idd wat leuker zo weer even spelen Brick Mansions aan het kijken nu :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_142668740
Kan ik de mannen van mijn Ferdinand nu ook n mijn Jagtiger zetten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_142668754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 03:13 schreef Geerd het volgende:
Kan ik de mannen van mijn Ferdinand nu ook n mijn Jagtiger zetten?
Natuurlijk kan dat.

Moet je ze alleen wel overtrainen en dat kost goud. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142668806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 03:14 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat.

Moet je ze alleen wel overtrainen en dat kost goud. :P
ohw oke? Baracken zitten bij mij altijd vol etc, gewoon hele bende verkopen en zooi ontslaan,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 24 juli 2014 @ 03:38:39 #215
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142668953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 03:38 schreef hugecooll het volgende:
Kan toch ook met silver?
Geen id?? Hoe krijg je silver??
Ik zwaai naar dieren.
pi_142668978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 03:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geen id?? Hoe krijg je silver??
Dat zijn de credits die je in het spel krijgt. :)

En zilver kan idd ook wel, alleen kun je ze dan niet 100% overtrainen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142676720
Zo ook de is6 een beetje gepimped met wat camo en wat mooie equipment :) Echt een fijne tank om te spelen nu , soms heb je welleens wat apcr nodig maar is te doen.
Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:56:53 #219
258885 Solique
I Kill You !
pi_142676838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Photomorti het volgende:
Zo ook de is6 een beetje gepimped met wat camo en wat mooie equipment :) Echt een fijne tank om te spelen nu , soms heb je welleens wat apcr nodig maar is te doen.
Alleen op sommige T9 en 10 tanks, de rest kom je wel doorheen :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142676959
Ja als het echt niet lukt switch ik vaak na 2 schoten over op apcr liever wat credits spenderen voor de winst als blijven prutsen met AP en verliezen.

En in de is6 kan ik mooi mijn russian heavy crew trainen en hopelijk als ik bij de is7 ben heb ik een crew met 2 skills op 100% ofzo
Ehmm
pi_142677232
En dat was weer een game met 3 arty in mijn is6 , 1 hit op een tiger P kunnen doen en toen was het BOEM door 2 arty geraakt einde.

Ja hier is over nagedacht wargaming
Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:09:12 #222
258885 Solique
I Kill You !
pi_142677289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef Photomorti het volgende:
En dat was weer een game met 3 arty in mijn is6 , 1 hit op een tiger P kunnen doen en toen was het BOEM door 2 arty geraakt einde.

Ja hier is over nagedacht wargaming
Ook arty safe gaan staan dan of in beweging blijven.
Je weet dat er arty is dan daar ook rekening mee houden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142677412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef Photomorti het volgende:
En dat was weer een game met 3 arty in mijn is6 , 1 hit op een tiger P kunnen doen en toen was het BOEM door 2 arty geraakt einde.

Ja hier is over nagedacht wargaming
_O-

Wat Solique al zegt. Je weet notabene dat er arty is, dan moet je je speelstijl daar op aanpassen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142680594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Solique het volgende:

[..]

Ook arty safe gaan staan dan of in beweging blijven.
Je weet dat er arty is dan daar ook rekening mee houden.
Ja dat was op zo'n grote desert map waar je allebij begint op hoogte en in het midden heb je dan zo'n lager stuk.

En je kunt met een heavy niet altijd ff snel heen en weer gaan zeker niet als je met meerdere heavies staat op in een chokepoint en met 3 arty weet je gewoon wat voor game het word :)

Daarom als het tegenzit hellcat ;) mijn favoriete tank in het spel , hoe vaker ik hem speel hoe beter het gaat.

Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:46:52 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142680878
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef FreezePop het volgende:

[..]

En dan lekker in tier X kapot gemaakt worden omdat de andere mensen er wel tijd in gestoken hebben. Luister toch eens man. Zo maak je het voor jezelf op de lange termijn ook niet leuk.
^^

Helemaal mee eens, Tier 9/10 is zo verschrikkelijk anders, het is om gek van te worden hoeveel 'noobs' in die tier aanwezig zijn. Rushen naar een tier X is het meest slechte plan ooit in WoT. Maar goed, als je graag 30k tot 50k aan reparaties/gold ammo per battle wilt betalen, ga je gang. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:17:42 #226
309178 PizzaDevil
I Like Pizza.
pi_142681918
Gebruiken jullie eigenlijk een Premium Account?
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:22:23 #227
258885 Solique
I Kill You !
pi_142682084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef PizzaDevil het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk een Premium Account?
Ik wel :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142682166
Naja die repair kosten met premium tanks en een premium account zijn een lachertje natuurlijk , 1 keer een potje in een premium tier 8 en ik heb alweer tussen de 40 en 100 duizend gemaakt.

Ik heb voor de gein een tier 1 gespeeld die ik nog niet had gespeeld :) Is dit nou wat ze noemen seal clubbing of kan dat nog niet met 1100 battles ervaring?



best leuk tier 1 :)
Ehmm
pi_142682374
Ik maak ook gebruik van een premium account ja. Is voor mij voldoende om al mijn tanks te voorzien van alle equipment en consumables en ook om alle tanks te kopen wanneer deze unlocked zijn.
Ken echter ook mensen die met meerdere premium tanks EN premium tijd nog steeds flink geldproblemen hebben...
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:37:49 #230
309178 PizzaDevil
I Like Pizza.
pi_142682547
Ja, ik gebruik zelf ook Premium.
pi_142682657
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef PizzaDevil het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk een Premium Account?
Jup af en toe even een tientje der tegen aan.
Anders was ik denk ik ook al lang blut, omdat ik zo slecht ben.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142683014
Lachen man dat tier 1 :) Ik ga op mijn msi een camo net pleuren binocs en GLD :) en dan bosjes snipen hahahahah pewpew
Ehmm
pi_142684654
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Photomorti het volgende:
Lachen man dat tier 1 :) Ik ga op mijn msi een camo net pleuren binocs en GLD :) en dan bosjes snipen hahahahah pewpew
Dat is zo'n beetje hetzelfde als voetballen tegen 6 jarige jochies.
Ik zoek liever een echte uitdaging.
pi_142684713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Dat is zo'n beetje hetzelfde als voetballen tegen 6 jarige jochies.
Ik zoek liever een echte uitdaging.
valt vies tegen hoor net een game met 3 platoons van gasten boven de 22K battles zitten veel seal clubbers in tier 1 hoor om wn8 te padden
Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:41:11 #235
258885 Solique
I Kill You !
pi_142684842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:38 schreef Photomorti het volgende:

[..]

valt vies tegen hoor net een game met 3 platoons van gasten boven de 22K battles zitten veel seal clubbers in tier 1 hoor om wn8 te padden
Die spelen niet om te padden, dan zit je fout op t1.
Die spelen veel t1 om te gebruiken in TC's
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142685351
Je bent zelf dus ook een sealclubber met je mods:')
pi_142685626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef Solique het volgende:

[..]

Die spelen niet om te padden, dan zit je fout op t1.
Die spelen veel t1 om te gebruiken in TC's
Ja precies dat kan ook :) En die mods voegen niet veel toe hoor alleen je ziet de laatst bekende lokatie van de vijand , je viewdistance en render distance. En je kunt verder uitzoomen maar echt voordelen ? muahh

Ik heb nu de kv13 unlocked met alle modules alleen 1 probleem :P ik heb maar 75.000 credits haha kut lijkt me wel een leuke medium tank
Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:59:03 #238
258885 Solique
I Kill You !
pi_142685833
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:55 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ja precies dat kan ook :) En die mods voegen niet veel toe hoor alleen je ziet de laatst bekende lokatie van de vijand , je viewdistance en render distance. En je kunt verder uitzoomen maar echt voordelen ? muahh

Ik heb nu de kv13 unlocked met alle modules alleen 1 probleem :P ik heb maar 75.000 credits haha kut lijkt me wel een leuke medium tank
Mods kunnen zeker wat toevoegen, kansen in de game zelf veranderen er niet door je krijgt alleen meer info.

kv13 is wel ok, middelmatige tank.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142685998
Ja bij nader inzien ga ik de t43 kopen als ik genoeg credits heb en dan uiteindelijk uitkomen bij obj 140.
Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:02:35 #240
258885 Solique
I Kill You !
pi_142686064
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:01 schreef Photomorti het volgende:
Ja bij nader inzien ga ik de t43 kopen als ik genoeg credits heb en dan uiteindelijk uitkomen bij obj 140.
Ben zelf met beide lijnen bezig, wil alle russische T10 meds :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142686106
Ja de kv13 is een beetje zinloos aangezien de tier lijn daar stopt kan ik beter voor de t43 gaan die is ook wat sneller.

Die t62A is ook wel een mooi ding!

Wel moeilijk om je aan 1 lijn vast te houden :P Ik wil de obj 140 , ik wil de is7 , de t57 autoloader , de leopard 1 maja dat gaat nog wel een paar maanden/ jaren duren?

Ik denk dat ik maar op de russische medium lijn blijf aangezien ik daar het verst mee ben van alle tiers.

Ik kan ook bijna de comet unlocken omdat ik veel cromwell speel dat lijkt me ook wel een leuke tank.

[ Bericht 60% gewijzigd door Photomorti op 24-07-2014 17:12:58 ]
Ehmm
pi_142687022
Ik bedoel modules op je tank.
pi_142687632
Oh op die manier ja klopt er zitten natuurlijk weinig spelers bij die camonet binocs en GLD hebben in tier 1 en ja dan snap ik wel dat nieuwe spelers helemaal gek worden omdat ze constant worden beschoten door inzichtbare tanks maja zo begon ik ook ;) Spotting systeem beetje abusen hehe
Ehmm
pi_142688214
En weer een game met 3 arty , 1 minuut in het gevecht waren 4 heavy tanks kapot geknalt door arty zoveel skill wow
Ehmm
pi_142688331
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
En weer een game met 3 arty , 1 minuut in het gevecht waren 4 heavy tanks kapot geknalt door arty zoveel skill wow
Net ook, met de Comet nieuwe gun derop ff uitproberen, bam weg.
Ik vind dat wel mooi hoor is toch geweldig 1 schot weg.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142688358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Net ook, met de Comet nieuwe gun derop ff uitproberen, bam weg.
Ik vind dat wel mooi hoor is toch geweldig 1 schot weg.
Er is een nieuwe gun voor de comet uitgekomen? :) Hoe bedoel je 1 schot weg? :D
Ehmm
pi_142688435
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:03 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Er is een nieuwe gun voor de comet uitgekomen? :) Hoe bedoel je 1 schot weg? :D
Om naar de Centurion te gaan die gun :P In Redshire, paar light tanks waren de vlag aan het cappen was al 32 sec voor ons. Ik dacht Uhmzz even helpen daaro.

Bam weg door arty , denk ik
Ik zwaai naar dieren.
pi_142688492
Oh jij was in 1 schot weg door arty :) Naja ik speelde 1 x arty op tier 10 op testserver killde ook iemand in 1 hit maar daarna 57 seconden reload ofzo pffff beetje te saai voor mij haha
Ehmm
pi_142689313
Like a fucking boss!!!!! Jesus wat speelde ik goed zeg met de fcm 50 "heavy" die je als medium moet spelen flanken , peek a boo shots alles ging goed :) fijne tank is dat ook die gun is erg accuraat , reload erg snel en je kunt andere heavies er echt uitrijden voor ze hun tank hebben omgedraaid of hun turret ben je alweer bij ze :) wat een game!

Ehmm
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:52:44 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142689693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef PizzaDevil het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk een Premium Account?
nooit :)

Ik heb paar keer een euro of 5 gestort voor wat vrije xp enzo. Meer niet nodig
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:03:27 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142690024
Premium zeker, betaalt door de clan. Altijd handig.

Maar ik geef gerust af en toe wat geld uit als ik er zin in heb.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:14:22 #252
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142690471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Photomorti het volgende:
Ja de kv13 is een beetje zinloos aangezien de tier lijn daar stopt kan ik beter voor de t43 gaan die is ook wat sneller.

Die t62A is ook wel een mooi ding!

Wel moeilijk om je aan 1 lijn vast te houden :P Ik wil de obj 140 , ik wil de is7 , de t57 autoloader , de leopard 1 maja dat gaat nog wel een paar maanden/ jaren duren?

Ik denk dat ik maar op de russische medium lijn blijf aangezien ik daar het verst mee ben van alle tiers.

Ik kan ook bijna de comet unlocken omdat ik veel cromwell speel dat lijkt me ook wel een leuke tank.
Als ik comet en cromwell vergelijk, lijkt cromwell me veeeel leuker. Heb m al vele maanden geunlocked maar geen zin om te kopen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142692350
Ja cromwell is een stuk sneller al is de comet zeker niet langzaam

Ik heb inmiddels 1.1 miljoen bij elkaar gesprokkeld in anderhalf uur tijd :) Bijna de t43 kopen hehe
Ehmm
pi_142692588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

nooit :)

Ik heb paar keer een euro of 5 gestort voor wat vrije xp enzo. Meer niet nodig
Lijkt me echt irritant , ik vind het grinden nu al lang duren :) respect dat je dat kan opbrengen :)
Ehmm
pi_142696686
In totaal 2,85 euro uitgegeven voor 3 dagen premium. Grinden gaat wel supertraag zo.
pi_142697467
T43 gekocht :) jeeehaaa :P op naar de obj 140

Eeerste potje muah rijdt lekker alleen die 144 pen is een beetje jammer maja is wel mee te werken alleen tier 9 is beetje fucked proberen te flanken ofzo :)

Hierna komt echt een leuke tank de t54 :) en daarna obj 140 very nice!!! maar dat duurt nog wel een week of 2 denk ik voor ik die heb.

[ Bericht 28% gewijzigd door Photomorti op 24-07-2014 22:27:01 ]
Ehmm
pi_142699432
Arti lijkt saai totdat je tegenstanders treft die rekening met je houden, dan wordt het toch wel andere koek. Dat of scouts die hun werk verstaan. Speel nu liever heavy. :)
pi_142699697
Ja alleen ik verveel me nogal snel als ik vanaf vogelview naar de battle kijk :) die t43 is best wel boring moet ik zeggen zowel kwa looks als kwa gameplay maar het is de grind waard want de t54 die ik hierna komt is geweldig 201 pen met top gun en met heat rounds 350 pen! dus die tank word gewoon leuk om te spelen en dan kom ik vanzelf wel een keer bij de obj 140 en de t62A en als ik die lijn af heb ga ik denk richting de t57 heavy heb hem gespeeld op testserver en het is echt een fantastische machine :) die autoloader is echt sick :P

ohnee kut eerst nog de t44 :) maar dat is ook geen misselijke tank :) duurt nog wel ff die eerste tier 10 haha ben echt ongeduldig
Ehmm
pi_142709140
Dat jij het saai vind doet niks af aan de moeilijkheid. Dat je maar 1 hit hebt in 1 pot zegt mij al genoeg :+.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:41:01 #260
258885 Solique
I Kill You !
pi_142709661
Gisteren ge-oneshot in mijn T34 doordat ik aan de kant ging voor een T10 die er zo graag door wilde, damn die Britse arty met hoge arch }:|
En halve finale voor landing gehaald, schieten er alleen niets mee op.
Nu focussen per lijn om de T10 te halen :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142711498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:40 schreef muhahaha het volgende:
Dat jij het saai vind doet niks af aan de moeilijkheid. Dat je maar 1 hit hebt in 1 pot zegt mij al genoeg :+.
wie zegt dat ik maar 1 hit had? Zeker op maps waar veel heavy chokepoints zijn is het super makkelijk , je rijdt naar een arty spot zet groen rondje op vijand , kijkt of er geen rots , huis etc in de lijn staat klikt m1 BOEM HIT.

Vervolgens tijdens het reloaden rij je naar een andere spot zodat de enemy arty je lokatie niet meer weet en dit herhaal je.

Ik vond het persoonlijk absurt makkelijk.
Ehmm
pi_142722338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:39 schreef Photomorti het volgende:
Like a fucking boss!!!!! Jesus wat speelde ik goed zeg met de fcm 50 "heavy" die je als medium moet spelen flanken , peek a boo shots alles ging goed :) fijne tank is dat ook die gun is erg accuraat , reload erg snel en je kunt andere heavies er echt uitrijden voor ze hun tank hebben omgedraaid of hun turret ben je alweer bij ze :) wat een game!

[ afbeelding ]
Niet full repair op je FCM 50t hebben. :')
pi_142722494
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Niet full repair op je FCM 50t hebben. :')
Ja ik wist toen nog niet dat dat handig was , ik ga ze hertrainen en ik neem ook een toolbox mee want getracked worden in dat ding is vragen om een vroegtijdige terugkeer naar het garagescherm :) Het is wel een fijne tank door zijn snelheid alleen soms ik citymaps sta je ff te kutten maar beetje midgame kun je veel schade doen.
Ehmm
pi_142724013
ff jimbo's crosshair mod installeren is me hele spel kapot :( Hij blijft hangen bij het laadscherm gebeurde ook al met grandpa's crosshair mod ik snap niet wat ik verkeerd doe :(
Ehmm
pi_142724063
Mod folder leegmaken en opnieuw installeren?
pi_142724609
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:17 schreef Photomorti het volgende:
ff jimbo's crosshair mod installeren is me hele spel kapot :( Hij blijft hangen bij het laadscherm gebeurde ook al met grandpa's crosshair mod ik snap niet wat ik verkeerd doe :(
Zoek Aslains modpack. Die heeft een automatische installer voor wat je maar wil.
pi_142725282
Ik had de verkeerde client geinstalleerd ik heb nu jimbo's xvm en crosshair mod en dit is wel een stuk fijner aimen zeg ziet er ook zo mooi predator achtig uit :)
Ehmm
pi_142726374
Tegenwoordig inloggen voor xvm stats, dat is nieuw. :P
pi_142726467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:04 schreef Photomorti het volgende:
Ik had de verkeerde client geinstalleerd ik heb nu jimbo's xvm en crosshair mod en dit is wel een stuk fijner aimen zeg ziet er ook zo mooi predator achtig uit :)
Fototje??
Ik zwaai naar dieren.
pi_142727203
Ehmm
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:14:46 #271
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142730781
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:54 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Object 140 is idd niets anders dan een kleinere, snellere T62A met een iets zwakkere turret maar exact dezelfde gun handling en een nodige 1 graden extra gun depression.
maar ik bedoelde de object 430
onderste op deze foto en kleinste van allemaal
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142731794
Ze zien er ook echt vet uit mooi klein profiel lekker wendbaar enzo :)
Ehmm
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:52:40 #273
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142732282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef Convict het volgende:

[..]

maar ik bedoelde de object 430
onderste op deze foto en kleinste van allemaal
[ afbeelding ]
Ik heb de Object 140 en de T62a. Vind beide fantastisch, maar op de 1 of andere manier voelt die T62A gewoon net iets beter. De Object 430 geen ervaring mee. Kom hem ook weinig tegen en zie hem weinig als vereiste tank bij CW. Ik dacht dat de T62a de hoogste dpm had van alle tanks in het spel.
pi_142733072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:23 schreef Photomorti het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook idd,
Ik zwaai naar dieren.
pi_142733479
Ze gebruiken de batchat toch veel in clanwars omdat die ook tevens gebruikt kan worden als scout door zijn hoge snelheid.
Ehmm
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:06:33 #276
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142735160
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik heb de Object 140 en de T62a. Vind beide fantastisch, maar op de 1 of andere manier voelt die T62A gewoon net iets beter. De Object 430 geen ervaring mee. Kom hem ook weinig tegen en zie hem weinig als vereiste tank bij CW. Ik dacht dat de T62a de hoogste dpm had van alle tanks in het spel.

kheb nog geen 1 van de 3 maar als ik alles zo bekijk zorg ik dat de 430 mn eerste word :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142737659
Ja ik zit daarvoor op de verkeerde lijn :P
Ehmm
pi_142738193
En de 2de topgun is een feit :) Lekker potje echt fijn als alles goed gaat :)

Ehmm
pi_142738283
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:40 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Zoek Aslains modpack. Die heeft een automatische installer voor wat je maar wil.
Dat dus...

http://www.aslain.com en de rest wijst zichzelf wel.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142740412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef Photomorti het volgende:
Ze gebruiken de batchat toch veel in clanwars omdat die ook tevens gebruikt kan worden als scout door zijn hoge snelheid.
nee toch echt wow
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:39:36 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142743647
Meeste mega-credit score had ik met de JT88, 180.000. Helaas geen screenshot van. Deze was ook wel aardig:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142744285
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:20 schreef FreezePop het volgende:

[..]

nee toch echt wow
vuile pauper
Ehmm
pi_142744306
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:39 schreef popolon het volgende:
Meeste mega-credit score had ik met de JT88, 180.000. Helaas geen screenshot van. Deze was ook wel aardig:

[ afbeelding ]
Hoe krijg je in godsnaam zo'n goeie game met de jagtiger 8.8 ? :) Ik heb dat ding ook maar dat achterlijke ding is traag als stront voor je je eerst schot kunt nemen is de game vaak al afgelopen
Ehmm
pi_142750182
Team carry ;) 35% winkans boeiend gaan met die banaan ;)

Ehmm
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:48:36 #285
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142750911
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Photomorti het volgende:
Team carry ;) 35% winkans boeiend gaan met die banaan ;)

[ afbeelding ]
zo had ik er net 1 in mn a-44 :7 7 kills
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142755041
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Photomorti het volgende:
Team carry ;) 35% winkans boeiend gaan met die banaan ;)

[ afbeelding ]
Niet full repair op je Löwe met als retrain op je commander sixth sense en op je driver preventative maintenance of clutch braking. :')
pi_142756000
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:12 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Niet full repair op je Löwe met als retrain op je commander sixth sense en op je driver preventative maintenance of clutch braking. :')
Ja ik weet het dat was de eerste premium die ik kocht ofzo :( en hertrainen kost best veel goud haha

Mijn laatste 45 battles 1500+ wn8 gaat lekker zo :)
Ehmm
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:38:57 #288
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142760662
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ja ik weet het dat was de eerste premium die ik kocht ofzo :( en hertrainen kost best veel goud haha

Mijn laatste 45 battles 1500+ wn8 gaat lekker zo :)
waar kan je dat zien van je laatste battles wat je win8 was?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142761937
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef Convict het volgende:

[..]

waar kan je dat zien van je laatste battles wat je win8 was?
Ik heb een mod daarvoor , jimbo's xvm mod daar zit dat bij.

En noobmeter.com kan je het ook zien
Ehmm
pi_142764176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:25 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Hoe krijg je in godsnaam zo'n goeie game met de jagtiger 8.8 ? :) Ik heb dat ding ook maar dat achterlijke ding is traag als stront voor je je eerst schot kunt nemen is de game vaak al afgelopen
Dat is nou ervaring. ;)

Heb afgelopen week een Tank Aas gehaald op de JT8.8. Ruim 120.000 credits, 2824 eigen schade gedaan en 2692 door toewijzen. :P



[ Bericht 7% gewijzigd door bas-beest op 26-07-2014 23:54:04 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142766355
Damn ziek :P Hoe komt jouw jagtiger goud dan :P
Ehmm
  zondag 27 juli 2014 @ 01:02:37 #292
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142767463
Da's ook een mod (ook via Aslain).

Heeft alleen als nut dat het wat makkelijker is om in je garage je premium tanks er uit te pikken, verder niks :P

[ Bericht 76% gewijzigd door bas-beest op 27-07-2014 01:11:31 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142768272
Er komt een nieuwe amerikaanse tier 8 light tank met een zwaar zieke derp gun :p vergeet de slome kv2 dit is een light tank met een derp gun :P Misschien hou ik mijn free xp nog wel hehe

http://ftr.wot-news.com/2(...)ght-tank/#more-14804
Ehmm
  zondag 27 juli 2014 @ 13:25:30 #294
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142776169
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 01:35 schreef Photomorti het volgende:
Er komt een nieuwe amerikaanse tier 8 light tank met een zwaar zieke derp gun :p vergeet de slome kv2 dit is een light tank met een derp gun :P Misschien hou ik mijn free xp nog wel hehe

http://ftr.wot-news.com/2(...)ght-tank/#more-14804
Maar in welke lijn komt ie van de lichts. sommigen zeggen na de chaufee maar zie nergens feitjes
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142781973
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef Convict het volgende:

[..]

Maar in welke lijn komt ie van de lichts. sommigen zeggen na de chaufee maar zie nergens feitjes
Ja in de lijn van chaffee lees ik overal.
Ehmm
pi_142797764
Is3 gekocht :) Nu nog ff free xp halen voor die topgun want stock mehhh
Ehmm
  maandag 28 juli 2014 @ 11:38:24 #297
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142806772
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:55 schreef Photomorti het volgende:
Is3 gekocht :) Nu nog ff free xp halen voor die topgun want stock mehhh
Ik wil de chaffee nu ;( filmpje gezien en die tank lijkt me met mijn speelstijl perfect :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:39:39 #298
258885 Solique
I Kill You !
pi_142806807
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:38 schreef Convict het volgende:

[..]

Ik wil de chaffee nu ;( filmpje gezien en die tank lijkt me met mijn speelstijl perfect :7
Gaat aangepast worden dus snel grinden als je hem nog wilt in huidige status.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 28 juli 2014 @ 11:42:34 #299
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142806899
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Gaat aangepast worden dus snel grinden als je hem nog wilt in huidige status.
Hoe weet je dat ? ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:42:54 #300
258885 Solique
I Kill You !
pi_142806906
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Convict het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ? ;(
Verandering in de lijn bij 9.3
http://ftr.wot-news.com/2014/07/28/9-3-tank-summary/
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 28 juli 2014 @ 11:56:38 #301
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142807349
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Solique het volgende:

[..]

Verandering in de lijn bij 9.3
http://ftr.wot-news.com/2014/07/28/9-3-tank-summary/

Gaat wel snel naar de chaffee zo maar denk dat ik dan alsnog te laat ben ;( en een helcat nerf ;( ;( ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')