Dan zit ie weer onder de andere burger..quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Wees bij dat ze die hete lap leer niet tegen je harses aan smijten.
Ik niet, 1,75mquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:10 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Neem een boterham met pindakaas. Wie is er niet groot mee geworden.
maar is wel beter voor mijn ocdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zit ie weer onder de andere burger..
Nee hoor, dan komt het nog niet uit. Dan moeten er eigenlijk 4 plakken kaas zijn, onder iedere burger 1.quote:
Dat mag vast niet van de EU regels.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komt het nog niet uit. Dan moeten er eigenlijk 4 plakken kaas zijn, onder iedere burger 1.
Ik kan wel leven met 3, t blijft toch een 'triple cheese' burger he...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komt het nog niet uit. Dan moeten er eigenlijk 4 plakken kaas zijn, onder iedere burger 1.
Jawel, vetklep.quote:
Ligt eraan waar die triple voor staat. Voor de 3 plakken kaas, de 3 burgers of beiden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met 3, t blijft toch een 'triple cheese' burger he...
Voor jouw onderkinnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die triple voor staat. Voor de 3 plakken kaas, de 3 burgers of beiden?
bewijs maarquote:
Laat inderdaad ruimte open voor interpretatie, maar daarom zeg ik ook dat ik er wel mee kan leven. Mijn inziens klopt 3 om 3 welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die triple voor staat. Voor de 3 plakken kaas, de 3 burgers of beiden?
Dat is er maar 1quote:
bahquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef eend112 het volgende:
-broodje burger kaas broodje- en -broodje burger kaas burger kaas broodje -en dan de laatste ineens -broodje kaas burger burger kaas burger kaas broodje-
Mijn OCD kan dit ook niet aan
Kamervragen !!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, slaat nergens op.
Daar waar ie hoort jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |