Ja maar kijk, dat is ook de enige post welk een normaal persoon kan maken, dus daar is het topic dan wel klaar mee.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef bagrid6 het volgende:
Onze pompinstallatie bevatte eerst een 6.4 hemi v8 maar aangezien dit op bepaald moment niet meer genoeg was zijn we overgestapt op de Volkswagen 16-cilinder uit de Bugatti Veyron supersport omdat alleen die nog al het water kan wegpompen.
Maar KLB staat ook wel een beetje bekend om z´n gebrek aan inhoudelijke reacties in topics. Niet dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar kijk, dat is ook de enige post welk een normaal persoon kan maken, dus daar is het topic dan wel klaar mee.
Ik praat dan liever over de moeder van TS
Je bent geen nicht maar een idioot om zoiets te kopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef bagrid6 het volgende:
Mijn klacht over hem is dat hij het WK gebruikt om zijn nichterige juich pakken te verkopen
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar KLB staat ook wel een beetje bekend om z´n gebrek aan inhoudelijke reacties in topics. Niet dan?
Vroeger niet, toen ik nog een paar jaar jonger was, was KLB per uitstek de klaagbaak wat het was: lekker klagen en een beetje feedback, tegenwoordig goes it too far!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar KLB staat ook wel een beetje bekend om z´n gebrek aan inhoudelijke reacties in topics. Niet dan?
Ik ken KLB 1.0 (ofzoiets) niet, maar het gaat idd te ver. De topics waar de ts nog een beetje z'n best op heeft gedaan worden gelijk afgebrand en van die kultopics die uit 3 zinnen bestaan (zoals Tong80 en vogeltjesdans) krijgen 13 pagina's vol met bullshitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vroeger niet, toen ik nog een paar jaar jonger was, was KLB per uitstek de klaagbaak wat het was: lekker klagen en een beetje feedback, tegenwoordig goes it too far!
Topics waar een TS z'n best op heeft gedaan, zonder dat het compleet een verzonnen verhaal is, zouden meer aandacht moeten krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ken KLB 1.0 (ofzoiets) niet, maar het gaat idd te ver. De topics waar de ts nog een beetje z'n best op heeft gedaan worden gelijk afgebrand en van die kultopics die uit 3 zinnen bestaan (zoals Tong80 en vogeltjesdans) krijgen 13 pagina's vol met bullshit
Tong schrijft echt de grootste bullshit. Zijn topics bestaan uit 3 zinnen en gaan nergens over. maar omdat hij bij het KLB meubilair hoort wordt ie zo ongeveer aanbeden. Alhoewel het volgens mij wel één van de weinige topics zijn waar geen backfire ontstaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Topics waar een TS z'n best op heeft gedaan, zonder dat het compleet een verzonnen verhaal is, zouden meer aandacht moeten krijgen inderdaad.
Verder niets mis met Tong.
Verder niets mis met Vo... verder niets mis met KLB! Maar dit soort shit mag toch best een beetje uit de hand escaleren. Prima toch? Des FOK!s.
Ik denk dat het verstandig is om eerst zijn pohi eens door te nemen en dan te oordelen. Verder zou ik deze discussie graag voortzetten, maar dan in DM.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tong schrijft echt de grootste bullshit. Zijn topics bestaan uit 3 zinnen en gaan nergens over. maar omdat hij bij het KLB meubilair hoort wordt ie zo ongeveer aanbeden. Alhoewel het volgens mij wel één van de weinige topics zijn waar geen backfire ontstaat.
Hoef geen discussie, maar wat ik tot nu toe hier in KLB voorbij heb zien komen vind ik echt onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om eerst zijn pohi eens door te nemen en dan te oordelen. Verder zou ik deze discussie graag voortzetten, maar dan in DM.
Dit topic gaat immers om de moeder van TS en ik wacht nog op pics.
Tijd om dit topic definitief te verlaten. Met uitzondering van kaas ben ik toch wel van het tegenovergestelde.quote:
Ja, ik verlaat ook het schip eik, dit gaat 'm niet worden. Tevens de kans dat het geen milf is, is behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tijd om dit topic definitief te verlaten. Met uitzondering van kaas ben ik toch wel van het tegenovergestelde.
Ik vergat whisky en cognac, maar die kant zie ik het ook niet op gaan. Ik verlaat dus 'm dus ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik verlaat ook het schip eik, dit gaat 'm niet worden. Tevens de kans dat het geen milf is, is behoorlijk groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |