Leuk, ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je nog meer van dit soort kookvideo's kunnen maken?
Ik vond jou nooit een type -voor zover ik dat kan beoordelen- om sigaretten te roken. Welkom bij de sigarenclub (al rookte je die ook al jarenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
En dit. Er is geestelijk toch iets mis met je als je al het menselijke gedrag om je heen zo vertaald idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef ZarB het volgende:
Jezus socios ben je psychotisch ofzo? In al je topics frustreer je je om het feit dat mensen iets doen om een soort statement (jegens jou waarschijnlijk) af te geven. Wie vindt roken tegenwoordig nog stoer?Ik heb nog nooit iemand op de stoep van de kroeg een hijs zien nemen terwijl die zelfgenoegzaam om zich heen keek. Wtf hoe kom je erbij
Nee, omringd door bloedmooie vrouwen daar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Agusto het volgende:
Socios, Erger je je op je werk ook aan zoveel dingen?
wijn en piemolsquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef schoolstudent het volgende:
Die mensen die overal "bier en tieten,jalalalala" bij schreeuwen.
bier en een lekkere hartige snack gaan ook prima samen, zeg ik als ex roker die werkelijk nooit meer naar een sigaret verlangt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bier en sigaretten gaan ook wel geweldig samen. Zeg ik als, nog steeds, zeer rouwige ex-roker.
Komt door 't Fok!enquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bier en een lekkere hartige snack gaan ook prima samen, zeg ik als ex roker die werkelijk nooit meer naar een sigaret verlangt.
(wel een paar kilo aangekomen, weeg nu 87 kg ipv 82)
dat sigaret.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien dat dat sigaret een indicatie geeft van waarom ze buiten staan, Socios?
Niet een beetje laat? Inmiddels tik je de 60 toch al aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
helaas, die theorie gaat niet op, het stoppen met roken was 5 jaar voor ik op Fok! kwam en mijn gewicht is al jarenlang constantquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |