Dat doe je lekker in een goede stoel met een ontspannend plaatje op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.
Hoe bedoel je precies? Ik zit gaarne met mijn leren fauteuil in de voortuin een Macallan 1926 weg te drinken met een Gurkha Black Dragon al rokend in mijn hand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met een sigaret in de hand heb je weinig ander keus dan voor de kroeg te gaan staan.
Hij niet de regering wel helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een peuk roken terwijl je bier kan drinken is ultiem lekker voor rokers.
Het is overigens geen kwestie van willen laten zien. Ik wil ook best in de kroeg roken, of heb je daar bezwaar tegen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:23 schreef .sfinx het volgende:
vooral als ze er inderdaad nog bij roken, die gore ransapen moet je gelijk het biertje uit de hand slaan en de keel doorsnijden met een bierfiltertje
Ach, dat moet de regering lekker zelf weten. Zelf ga ik amper nog naar de kroeg. Maar als ik naar een kroeg ga, dan sta of zit ik gewoon buiten bij een terraskachel, kut voor de niet-rokers die er zitten, maar dit is exact wat ze willen toch?quote:
Ja helaas welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, dat moet de regering lekker zelf weten. Zelf ga ik amper nog naar de kroeg. Maar als ik naar een kroeg ga, dan sta of zit ik gewoon buiten bij een terraskachel, kut voor de niet-rokers die er zitten, maar dit is exact wat ze willen toch?
Jij herkent het verkapte gedrag van dergelijke mensen gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef ZarB het volgende:
Jezus socios ben je psychotisch ofzo? In al je topics frustreer je je om het feit dat mensen iets doen om een soort statement (jegens jou waarschijnlijk) af te geven. Wie vindt roken tegenwoordig nog stoer?Ik heb nog nooit iemand op de stoep van de kroeg een hijs zien nemen terwijl die zelfgenoegzaam om zich heen keek. Wtf hoe kom je erbij
Bonusklacht inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:38 schreef HSG het volgende:
Menaen die voor een kroeg staan en naar ieder voorbijganger moeten gaan brullen.
het feit alleen al dat je denkt dat iemand zou patsen met een glaasje bierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, het is ook een feitelijke waarneming.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
het feit alleen al dat je denkt dat iemand zou patsen met een glaasje bier
dan is je referentiekader verwrongen of heb je waanbeelden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, het is ook een feitelijke waarneming.
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan is je referentiekader verwrongen of heb je waanbeelden.
De enigen die patsen met bier zijn 13 jarigen die stiekem hun eerste biertje van papa hebben gepikt.
Omdat een glas bier zich lastig in je broekzak laat vervoeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?
Waarom wordt men geacht bier te bestellen wanneer iemand 'een rondje' geeft?
Waarom tracht men stoer over te komen (binnen dan wel buiten) wanneer men een glas bier in de handen heeft?
Waarom trekt men een bepaald gezicht wanneer de laatste (grote) slok van een glas bier genomen is?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?
Waarom wordt men geacht bier te bestellen wanneer iemand 'een rondje' geeft?
Waarom tracht men stoer over te komen (binnen dan wel buiten) wanneer men een glas bier in de handen heeft?
Waarom trekt men een bepaald gezicht wanneer de laatste (grote) slok van een glas bier genomen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |