Wat doen die Belgen er toch steeds?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Mobistarrenner zat wieltjes te zuigen.
ook vol in de camera hangenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef RubenSosa het volgende:
mongoltje die naast boogerd zit. Heel de tijd hem aanstaren.
TJS steekt niet in een geweldige vorm jammer genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat TJS winnen, omdat het kan.
Dit is voor hem veel te zwaar. Sowieso is hij te duur om op te stellen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sagan gaat morgen ook top 5 rijden.
Wie gaat de kopgroep terug halen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat TJS winnen, omdat het kan.
Ik ga hem morgen ook niet opstellen denk ik. Sowieso Gallopin en Lollerkowski, de rest moet ik ns kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is voor hem veel te zwaar. Sowieso is hij te duur om op te stellen.
Lotto en Garmin.quote:
Welke troeven heeft Sky nog dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mobistar/Sky...maar ik geloof er niet in.
Porte zie ik morgen ook wel wat doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke troeven heeft Sky nog dan?
Ik zie Nibali en Contador wel morgen een gevechtje aangaan met elkaar.
Misschien dat Valverde en Purito (ondanks zijn baggervorm) ook iets in petto hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |