Ik heb niets tegen Urk behalve dat ik het een zeer merkwaardige gemeenschap vind maar zou absoluut niet daar willen wonen of erbij horen.quote:
Je kent waarschijnlijk geen enkele Urker in real life. Dan is het nogal makkelijk om van een afstandje je xenofobie tentoon te spreiden....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, als het je collegae zijn snap ik het wel. Zou er in ieder geval niet vrijwillig mee omgaan denk ik.
Ik doelde vooral op dat soort enorm hechte gemeenschappen in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je kent waarschijnlijk geen enkele Urker in real life. Dan is het nogal makkelijk om van een afstandje je xenofobie tentoon te spreiden....
Ben dol op de anonimiteit van de stad. Het op feestjes komen waar je bijna niemand kent en sex hebben met de een of andere snol die je nooit meer terug ziet. Daarna drinken, roken en in een existentialistische crisis terechtkomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat ons kent ons moet ik eerlijk gezegd ook niet aan denken. Kan heel gezellig, maar men roddelt ook over elkaar/bemoeit zich overal mee. Lijkt me allemaal niets.
Dus vrouwen die financieel afhankelijk van hun man zijn noem je de meest zelfstandige vrouwen van Nederland omdat ze goed kunnen wassen, strijken en boodschappen doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ze het complete huishouden runnen en dat de man thuis niet zo veel te zeggen heeft
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus vrouwen die financieel afhankelijk van hun man zijn noem je de meest zelfstandige vrouwen van Nederland omdat ze goed kunnen wassen, strijken en boodschappen doen?
Hoe bevalt het?quote:
Behoorlijk kut, als je geen 'eckte' ben.quote:
Lekker voor je.quote:
Jij leeft nog in 1980 waar vrouwen geen werk hebben? Ook daar hebben vrouwen (bij)banen intussen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus vrouwen die financieel afhankelijk van hun man zijn noem je de meest zelfstandige vrouwen van Nederland omdat ze goed kunnen wassen, strijken en boodschappen doen?
Fakertquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Behoorlijk kut, als je geen 'eckte' ben.
Waarom zou ik dat faken? Ik woon er al mijn hele jeugdige leven.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat faken? Ik woon er al mijn hele jeugdige leven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
Krijg je daar klappen als je op zondag in de tuin werkt?
nee, je bent een fake urkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat faken? Ik woon er al mijn hele jeugdige leven.
Er lopen hier zwaar gestoorde reli-gekkies rond, dus ja.quote:
Aids, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
Krijg je daar klappen als je op zondag in de tuin werkt?
ach man, skei tog ut ouwequote:
quote:
?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Behoorlijk kut, als je geen 'eckte' ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |