ok.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Hier wordt ook op het raam gebonsd als de gordijnen om half negen nog dicht zijn. Lijkt me gewoon een teken van een gezonde burenrelatie.
Turkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:03 schreef Eyip het volgende:
Alles wat rijmt op urk is gewoon kut. schurk ook bijvoorbeeld
waar blijkt dat uit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi dat op Urk de meest zelfstandige vrouwen wonen
Waarom zou je daar in godsnaam bij willen horen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef JasVerstoppen het volgende:
Een Urker zeurt nooit, het zijn echte bikkels en ze willen/kunnen altijd werken. Daarnaast zijn ook een tikkeltje stug maar als ze je als ''buitenstaander'' accepteren dan hoor je er ook echt bij.
Liever dan bij Amsterdam....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam bij willen horen?
Nee.quote:
Nou ja dat is een keuze natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik erbij wil horen maar maar ik heb als niet Urker tussen een hele hoop Urkers gewerkt en dat is mij destijds goed bevallen. Als je ergens gaat werken dan wil je ook goed contact met je collega's, lijkt mij. Ik vind dat wel belangrijk. Uiteindeljk liep mijn contract daar af en werd het niet verlengd maar ik kan terug kijken op een gezellige tijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam bij willen horen?
Oh ja, als het je collegae zijn snap ik het wel. Zou er in ieder geval niet vrijwillig mee omgaan denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Nou ja dat is een keuze natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik erbij wil horen maar maar ik heb als niet Urker tussen een hele hoop Urkers gewerkt en dat is mij destijds goed bevallen. Als je ergens gaat werken dan wil je ook goed contact met je collega's, lijkt mij. Ik vind dat wel belangrijk. Uiteindeljk liep mijn contract daar af en werd het niet verlengd maar ik kan terug kijken op een gezellige tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |