neenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:
Zal ik je nick aanpassen naar gewoon freak?
ja dus, ze hebben toch tietjes?quote:
Zolder-freak dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:
je hebt m'n nummer toch, zemmelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef LompeHork het volgende:
Ik vroeg ooit TS' nummer, hij keek me met walging aan en liep boos weg.
Ik ben kwaad op hem tot vandaag de dag.
Staat wel op zijn plek bij deze user.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:
Dankje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja nu, daarom ben ik morgen ook niet meer boos.
Terechte klacht overigens wel.
jong fris, brunetten, amandelvormige ogen <3quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
jong fris, brunetten, amandelvormige ogen <3
post geen pics van je mamaquote:
Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef BigRedKane het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Je moet wel de echte foto gebruiken
[ afbeelding ]
nee, gister woningbrand gemistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef .sfinx het volgende:
heb je nog brandjes gefotografeerd pyromaan?
Jouw leven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nee, gister woningbrand gemist
oh en extra klacht: bij een ander geil meisje ging m'n ma (waar ik toen nog woonde) vragen of ze mij wat vond
Mooi leven he?quote:
Ik lach hem nu ook uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Ik zou je uitlachen achter m'n kassaatje.
da's het enige werk wat jij voor de rest van je leven zal doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Ik zou je uitlachen achter m'n kassaatje.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
da's het enige werk wat jij voor de rest van je leven zal doen
Je moeder op pad sturen omdat je zelf de ballen niet hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nee, gister woningbrand gemist
oh en extra klacht: bij een ander geil meisje ging m'n ma (waar ik toen nog woonde) vragen of ze mij wat vond
ze ging op eigen initatiefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je moeder op pad sturen omdat je zelf de ballen niet hebt
jaquote:
ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die TS freak noemen omdat hij een meisje versierde![]()
![]()
![]()
![]()
en snel natquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Mijn mama is anders wel een lieve vrouw
Als hij het meisje zou versieren niet nee, maar aangezien hij faalde...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef wickedmen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goh hij faalde, gebeurt nooit iemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als hij het meisje zou versieren niet nee, maar aangezien hij faalde...
Waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tot op heden nog geen gewillig kassameisje gevonden he, psyfreak? Maar zoekt en gij zult vinden, zo luidt dat spreekwoord.
Zegt wat over jou dat jij hem een goeie player vind...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Goh hij faalde, gebeurt nooit iemand.
Waaruit suggereer je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zegt wat over jou dat jij hem een goeie player vind...
ik zat toch te denken aan mapimaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tot op heden nog geen gewillig kassameisje gevonden he, psyfreak? Maar zoekt en gij zult vinden, zo luidt dat spreekwoord.
Ben ik dus koning/baasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waaruit suggereer je dat?
Een gast die een chick probeert te versieren is nog altijd beter dan een angsthaas en iemand die het lukt is een koning/baas.
Maar goed ik verwacht ook niks van een doorsnee Fokker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waaruit suggereer je dat?
Een gast die een chick probeert te versieren is nog altijd beter dan een angsthaas
Terwijl er genoeg andere redenen zijn om hem een freak te noemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:15 schreef wickedmen het volgende:
![]()
![]()
![]()
hoerrrrrrquote:
Ik las sekte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TS is keihard afgewezen, vind ik een overwinning voor de vrouwelijke sekse.
Ook altijd van die compleet kansloze, treurige types die zoiets zeggenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Psy-freak het volgende:
Ze zei: 'wilt u de bon', waarop ik zei 'als je je nummer er op zet'.
grapjes maken bij de supermarkt kassa, die drieftoeters lachen vaak zelf het hardst, terwijl de met plaatvervangende schaamte grimastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook altijd van die compleet kansloze, treurige types die zoiets zeggen
toch 2x een 7 en een 8 geneukt daardoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
toch 2x een 7 en een 8 geneukt daardoor
haters gonna hate
dan niet manquote:
ik geloof jou niet eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met zo'n OP geloof ik daar ook niks van.
Anders doe je er een streepje doorheenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Valt me op dat kassameisjes me de laatste tijd niet meer zo kunnen boeien. Allemaal veel te jong en een beetje van hetzelfde. Vervlogen tijden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |